Toon posts:

MSI KT4V en USB 2.0 in WinME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net dit mobo geinstalleerd met WinMe en de bijbehorende USB 2.0 geinstalleerd met de bijbehorende driver van de site van MSI. Ook de de nieuwste Via drivers geinstalleerd, Hyperion 4.46. Maar in Apparaatbeheer blijft er een groen vraagteken staan bij VIA PCI to USB Enhanced Host Controller. Iemand die dit kent, en wat betekent het of is het te verhelpen?

Thanks

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Onder 2000 en XP is het op te lossen door Windows Update te draaien en Servicepacks te installeren. Je kunt in de update catalogus ook de losse driver zoeken, maar die werkt niet bij mij. Ik heb m'n USB 2.0 ook nogsteeds niet geinstalleerd. Vind et maar een vage zooi dat de fabrikant van de hardware zelf door licentie technische redenen (Staat op VIA Arena) geen drivers kan maken :?

Dus misschien ook maar es windows update draaien en kijken of die wat vind :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dualdude op 23-04-2003 18:19 ]

• bolluserectus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 20:05

Actions speak louder than words

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

offtopic: GROEN vraagteken? Kan je daar is een screenie van posten, dat heb ik echt nog nooit gezien :/ :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:44
ja dat wil ook GRAAG zien :)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, gaat helaas niet meer. Heb toch maar besloten om er WinXp Pro op te zetten. USB 2.0 werkt nu wel goed. Overigens drivers van een van de vorige replies, van "Via arena" waren ouder dan ikzelf had.

Thanks for the effort
Pagina: 1