Winamp2 en queue/list plugin van winamp3

Pagina: 1
Acties:

• Drake
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 13:37
Beste medetweakers,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen (en na lang speurwerk, nog niet veel soeps te hebben te gevonden); Ik gebruik Winamp2 (versie nogwat) en wil eigenlijk de playlist mogelijkheden van winamp3. Natuurlijk denken weer de meeste, ja....installleer dan ook gewoon winamp3. Dit doe ik doelbewust niet, vanwege het feit dat mijn laptop (trage P1 166) meer moeite met winamp3 heeft dan met winamp2. Winamp2 is het helemaal voor mij, maar de plugins die ik wil .... zijn er wel voor winamp3, maar niet voor winamp2 ;( ! (tenminste diegene die ik vond op de www.winamp.com site)

Nou mijn vraag;
Deze plugin moet het volgende kunnen:
- Meerdere playlisten tegelijk weer kunnen geven,
- Queue-list aan kunnen maken,

Weet iemand toevallig zo'n plugin voor winamp versie 2 ?/!

Help me, plz !

[ Voor 5% gewijzigd door Drake op 23-04-2003 16:16 ]

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:09

Halfkakkende

Vandring

Is Albumlist misschien iets voor jou? http://albumlist.sourceforge.net/
Ik heb zelf mijn albums in directories ingedeeld en deze laadt hij keurig in. Playlists kunnen eventueel ook.
Ook is het mogelijk om met shift+enter een directory (of playlist file) toe te voegen aan je playlist van winamp.

Verder weet ik niet precies wat de mogelijkheden van Winamp 3 zijn waar jij op doelt.

Succes met je zoektocht.

MUZIEK!

• Emdicy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 00:28
In de nieuwste versies van Winamp 2 (2.90 en 2.91) zit standaard de Library functionaliteit uit Winamp 3. Dat is volgens mij precies wat je zoekt.

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 16:05

Res-q

Redder in nood?

ik heb met Google een plug-in gevonden: flawless playlist plugin for Winamp (*klikkerdeklik*).
Is dit iets als wat je bedoelt?

en zo is het voorspeld!

• Behind_You
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:21

Behind_You

Kijk altijd achter je

Vanaf Winamp 2.90 heeft winamp ook een medialibary. winamp.com

edit:
Beetje laat :(

[ Voor 14% gewijzigd door Behind_You op 23-04-2003 16:39 ]

Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D

• Drake
De media library is niet precies waar ik op doel. Ik doel op de een gesplitste winamp playlist....aan de ene zijde de tracks van de geslecteerde playlist.....aan de andere zijde een aantal playlists (bv....rockplaylist/houseplaylist etc).

Deze functie zit wel standaard in winamp3, maar nog niet in winamp2. Misschien waren hier wel speciale pluins voor/cracks.....die deze extra mogelijkheid zouden bieden voor winamp2 (versie 91...zoals ik net even bekeek).

Ik zal albumlist/flawlist nu even bekijken cq testen...bedankt alvast voor de snelle reactie !

• Drake
Albumlist is niet wat ik zoek...........geeft alleen maar albums aan die die kan vinden uit de id3-tags. Kan er verder helaas weinig mee.

Flawlist is ook niet wat ik zoek.....Deze kan inderdaad wel meerdere playlisten weergeven, maar als je een andere playlist activeert, opent zich een tweede winamp......en als je weer een andere playlist activeert, opent zich weer een nieuwe winamp. Oftwel voor iedere playlist ...gebruikt winamp een nieuw progje om deze te kunnen playen. Op zich leuk als je een snelle comp hiervoor hebt, maar mijn laptop kan dit moeilijk aan.

[ Voor 86% gewijzigd door Drake op 23-04-2003 17:20 ]

• Emdicy
Links het lijstje playlists, rechts de inhoud van de geselecteerde playlist.
Lijkt me precies wat je zoekt, en is dus de standaard media library :)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/maarten.corzilius/MediaLibrary.jpg

• Drake
Emdicy schreef op 23 April 2003 @ 17:25:
Links het lijstje playlists, rechts de inhoud van de geselecteerde playlist.
Lijkt me precies wat je zoekt, en is dus de standaard media library :)

[/url]]
Je hebt gelijk,... sorry......keek niet verder dan mijn neus lang is (en die is niet kort :? ).

Is inderdaad wat ik kan gebruiken, maar de plugins voor files in een queuelist te stoppen.....zodat je zelf een beetje kan dj-en ..... zijn alleen maar voor winamp versie 3 ;(

• Emdicy
Als je in de Library een nummer selecteert en shift+enter drukt wordt ie geënqueued. En je kan in de preferences instellen (bij Options -> Library -> Action on doubleclick/enter) dat je met enter of dubbelklikken het bestand enqueued vanuit de Library.

• Drake
Bedankt voor jullie hulp en voor de links. Ik ben een hoop geholpen.

Dit topic kan op slot !
Pagina: 1