Beste medetweakers,
Om maar meteen met de deur in huis te vallen (en na lang speurwerk, nog niet veel soeps te hebben te gevonden); Ik gebruik Winamp2 (versie nogwat) en wil eigenlijk de playlist mogelijkheden van winamp3. Natuurlijk denken weer de meeste, ja....installleer dan ook gewoon winamp3. Dit doe ik doelbewust niet, vanwege het feit dat mijn laptop (trage P1 166) meer moeite met winamp3 heeft dan met winamp2. Winamp2 is het helemaal voor mij, maar de plugins die ik wil .... zijn er wel voor winamp3, maar niet voor winamp2
! (tenminste diegene die ik vond op de www.winamp.com site)
Nou mijn vraag;
Deze plugin moet het volgende kunnen:
- Meerdere playlisten tegelijk weer kunnen geven,
- Queue-list aan kunnen maken,
Weet iemand toevallig zo'n plugin voor winamp versie 2 ?/!
Help me, plz !
Om maar meteen met de deur in huis te vallen (en na lang speurwerk, nog niet veel soeps te hebben te gevonden); Ik gebruik Winamp2 (versie nogwat) en wil eigenlijk de playlist mogelijkheden van winamp3. Natuurlijk denken weer de meeste, ja....installleer dan ook gewoon winamp3. Dit doe ik doelbewust niet, vanwege het feit dat mijn laptop (trage P1 166) meer moeite met winamp3 heeft dan met winamp2. Winamp2 is het helemaal voor mij, maar de plugins die ik wil .... zijn er wel voor winamp3, maar niet voor winamp2
Nou mijn vraag;
Deze plugin moet het volgende kunnen:
- Meerdere playlisten tegelijk weer kunnen geven,
- Queue-list aan kunnen maken,
Weet iemand toevallig zo'n plugin voor winamp versie 2 ?/!
Help me, plz !
[ Voor 5% gewijzigd door Drake op 23-04-2003 16:16 ]