Toon posts:

cs lag ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag luitjes, ik heb een probleem met mijn counterstrike. als ik een server join heb ik ping 20 - 30 ongeveer... MAAR, als ik mijn keyboard aanraak meteen 233 of 400 enz..
like: wtf? ik weet dus echt niet wat er aan de hand is. als ik stil sta heb ik goeie ping, maar doordat ik ook maar iets op mijn toetsenbord aanraak is het meteen fout. met de muis is alles goed, als ik die beweeg heb ik geen hogere ping...

system:
amd 2000+
radeon 9700 pro
k4 mobo van msi
verder alles we in orde ..

kan iemand mij helpen??? ik had dit niet eerder gezien in andere topics, maar wel over muis probs en xp + sblive uitzetten enzo. daar heb ik geen problemen mee denk ik.. verder kan ik wel eens proberen om 2000 er even bij te zetten en het dan te testen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Heb je soms een toetsenbord met (speciale) drivers? Zo ja, haal die drivers er dan eens af zodat je alleen maar de standaard Windows toetsenbord drivers hebt.

The devil is in the details.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 22:58

Arfman

Drome!

Heb je een ingebouwde microfoon in je toetsenbord ? Zelfde heb ik ooit gehad, zodra ik een toets aanraakte ging-ie via dat ingebouwde praatding van CS data versturen, zodoende lag veroorzakend.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
volgens mij heeft dit niks met het toetsenbord te maken hoor..
staat zonealarm en programmas uit (kazaa, msn etc)

Verwijderd

MaRc0 schreef op 23 april 2003 @ 16:14:
Heb je soms een toetsenbord met (speciale) drivers? Zo ja, haal die drivers er dan eens af zodat je alleen maar de standaard Windows toetsenbord drivers hebt.
je bent wat vergeten te zeggen ;)
dat het in "Spielerij - Problemen & Vragen" hoort (8>

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Hmm, als je eenmaal gaat lopen en schieten gaat het spel pas data verzenden, kan best zijn dat je dan pas de hoge ping merkt op een gekozen server.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 16:31:
[...]

je bent wat vergeten te zeggen ;)
dat het in "Spielerij - Problemen & Vragen" hoort (8>
Dat had ik al in de Topic Report gezet...
Switch schreef op 23 April 2003 @ 16:32:
Hmm, als je eenmaal gaat lopen en schieten gaat het spel pas data verzenden, kan best zijn dat je dan pas de hoge ping merkt op een gekozen server.
Met de muis heeft ie het niet. En als je stil staat wordt er ook data verzonden hoor, anders zou je niet in het spel zitten en zou je dus om je heen ook niets moeten zien gebeuren.

The devil is in the details.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik vind het nog steeds vreemd...
ik ga eerst win2k erbij op zetten en dan even kijken of het misschien aan mijn xp ligt + mijn geluidskaart, want daar hoor ik iedereen over...

ik laat het nog weten , thx for advices..

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Hebbie adsl? Een vriend van mij had het ook, maar dat kwam omdat ie het in software mode draaide :P Ik weet wel van adsl + xp problemen. Maar win2k doet ie het geheid op.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Wat voor verbinding heb je eigenlijk?! Misschien staan je rates wel erg laag (of veel te hoog) waardoor je beperkt(/overspoeld) wordt in je data-traffic met de server :?

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1