Toon posts:

[PDA-Clie] Compact Flash drivers, zijn uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mede tweakers,

ik hoorde dat de CF drivers voor de Sony Clie gebruikers NZ/NX uit zijn,
je kan ze hier voor $27 kopen http://www.eruwarestore.com/

Alleen wat ik me afvraag werkt het?
want ik wil ze wel kopen, maar ik heb eigelijk geen zin om 27$ voor iets wat niet werkt neer tetellen :(

Zijn er al tweakers, die hem hebben getest?
Alvast bedankt :)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 16:06:
Hallo, mede tweakers,

ik hoorde dat de CF drivers voor de Sony Clie gebruikers NZ/NX uit zijn,
je kan ze hier voor $27 kopen http://www.eruwarestore.com/

Alleen wat ik me afvraag werkt het?
want ik wil ze wel kopen, maar ik heb eigelijk geen zin om 27$ voor iets wat niet werkt neer tetellen :(
Ik heb zelfs geen zin om $27 neer te tellen voor iets wat WEL werkt, in ieder
geval als het gaat om een driver voor een van de meest gestandaardiseerde
interfaces die er bestaan, simpelweg omdat Sony ze niet wil maken, terwijl ze
toch een apparaat met zo'n interface verkopen.
Nou heb je dus de keuze: duurdere memory sticks kopen of een driver
kopen om CF te kunnen gebruiken.
Het zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ze het CF slot zelf zo aanpassen
dat alleen hun (natuurlijk speciaal Sony/CF) WiFi kaartjes er nog in passen.......
Terwijl een CF wifi kaartje wat veel goedkoper is ook zou moeten werken.
Maarja , daar zal Sony wel geen drivers voor willen maken.
Nou , dat moest ik even kwijt..... begin echt steeds meer een hekel aan
die protectionistische maniertjes van Sony te krijgen.......

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-03 11:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Dit vind ik eigelijk wel erg laag van Sony. Het apparaat biedt de ondersteuning voor CF (iets wat ingeburgerd is laat staan goedkopeR) maar dat toch boycotten. 27 dollar voor een simpele driver :/ Beetje triest hoor.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 23 April 2003 @ 18:17:
Dit vind ik eigelijk wel erg laag van Sony. Het apparaat biedt de ondersteuning voor CF (iets wat ingeburgerd is laat staan goedkopeR) maar dat toch boycotten. 27 dollar voor een simpele driver :/ Beetje triest hoor.
Letop wel even op Sony maakt deze driver NIET, dus je betaalt sony niet, gewoon een paar jongens die dit hebben geprogrameert.

Tja zo is sony al jaren, zelfs als je een voeding voor je discman moet hebben moet je een speciale sony hebben, want ze gebruiken sony stekkers :( en die zijn veel duurder dan die gewone universeele

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand verder die ze heeft gekocht? is dit bedrijf wel te vertrouwen?

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 12:18
Als je kijkt op http://www.cliesource.com dan zal je zien dat er zeer veel positieve reacties op de driver zijn.
Hoe betrouwbaar ze zijn, weet ik niet, maar als ik moet peilen op datgene wat in dat forum wordt geplaatst, dan zou ik er gewoon voor gaan. Lees wel ff goed door wat de beperkingen zijn, want die worden daar goed aangekaart.

En idd: Sony heeft deze driver niet ontwikkeld, maar een ander bedrijfje. En dat ze daar $27 voor rekenen is op zich zo gek nog niet: kwestie van vraag en aanbod. En de vraag is op dat forum vrij groot en er is nog geen aanbod, dus...

Verwijderd

Topicstarter
eduardtee schreef op 24 April 2003 @ 17:54:
Als je kijkt op http://www.cliesource.com dan zal je zien dat er zeer veel positieve reacties op de driver zijn.
Hoe betrouwbaar ze zijn, weet ik niet, maar als ik moet peilen op datgene wat in dat forum wordt geplaatst, dan zou ik er gewoon voor gaan. Lees wel ff goed door wat de beperkingen zijn, want die worden daar goed aangekaart.

En idd: Sony heeft deze driver niet ontwikkeld, maar een ander bedrijfje. En dat ze daar $27 voor rekenen is op zich zo gek nog niet: kwestie van vraag en aanbod. En de vraag is op dat forum vrij groot en er is nog geen aanbod, dus...
bedankt voor de informatie :)
Pagina: 1