Toon posts:

Opgelicht door Powerseller24.de voor 1803,-

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrrrrrr.. :( Kom er vandaag achter dat ik hoogst waarschijnlijk definitief kan fluiten naar m'n centen. Ik heb een Sony DRC-PC101 en een Nikon Coolpix 4500 met een gezamelijke waarde van 1803 euro besteld en vooruit betaald. |:( Hun website is www.powerseller24.de.

Dit alles heb ik besteld op 18-02-2003, en op 19-02-2003 heb ik alles vooruit betaald na eerst telefonisch contact te hebben gehad over de levertijd (aanvankelijk 10 dagen). Alles leek prima in orde. Aardige vent aan de telefoon en een goede website.

Echter na 2 weken nog steeds geen spullen binnen en maar eens begonnen te emailen. Week 12 werd er gemailt, en je raad het al ook toen niks, week 13 werd er beloofd maar ook dat verliep en het laatste wat ze me mailden is week 15. Nu werd ik bezorgd en pissig zodat ik m'n geld heb terug gevraagd als ze niet binnen 1 week zouden kunnen leveren. Keurig de status op hun website aangepast van betaald naar geannuleerd (alles in het duits welteverstaan). Echter ook dit is al weer bijna 3 weken en nog geen geld terug. :'(

Vandaag kom ik op de volgende site terecht:
http://www.snakcity.de/index.php
Blijkt dat powerseller al voor 65000 euro mensen heeft opgelicht. En dat zijn dan alleen nog maar de geregistreerde mensen. Ik heb het idee dat dit veel hoger is dan hier aangegeven. Ik heb al een briefje bij de consumentenbond gedropt maar nog niks terug gehoord.

Heeft iemand een idee welke wegen ik kan bewandelen om m'n geld terug te krijgen? Ik begin een beetje hopeloos te worden :X

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ga naar de bank en kijk of er mogelijkheden zijn om je betaling terug te draaien...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 20:08

job

misschien dat de duitse consumentenbond wat informatie voor je heeft.
misschien zijn er meerde klanten die gezamelijk een rechtzaak beginnen, je kan je daar vast wel bij aansluiten.

het probleem echter is, van een kale kip kan je niet plukken.
en meestal is het geld bij dit soort zaken verdwenen.

Verwijderd

Topicstarter
Dan gaat helaas niet. Al geprobeerd. Dit kan alleen als je een machtiging hebt gegeven.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zo, wat een kutzooi! Voor (even omgerekend :P ) fl. 3966,- opgelicht!

En wat eraan doen? Tja, wat eerder gezegd is: Misschien met anderen een gezamelijke rechtszaak oid.

Maar wel kut. Wanneer heb je het laatst met ze gesproken/gemaild over deze situatie?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

kun je ze niet bellen?
dan spreek je ze persoonlijk ipv een email die ze toch negeren (blijkt uit jou verhaal toch?)

Verwijderd

Topicstarter
Via de website van snaccity zijn ze al een gezamelijke actie begonnen. Ik wil er wel aan meedoen, alleen moet ik eerst de "Vollmacht" die ik moet faxen eens goed doorlezen voordat ik ergens aan begin. E.e.a. valt te lezen op:
http://www.snakcity.de/bo...display.php?s=&forumid=28

Verwijderd

Ik denk niet dat het op te lossen is - veelal groepsrechtszaken zijn alleen voor bewoners van dat land - in dit geval Duitsland...

Met Google is in ieder geval een hoop ellende met die site te vinden...

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-08 20:36

Arfman

Drome!

En zo blijkt maar weer eens: NOOIT vooruitbetalen aan zaken. Niet in Nederland, niet in het buitenland, niet in het heelal, NEVER NOOIT niet. Rembours all the way !

Ik neem aan dat het geld ook niet meer teruggevorderd kan worden via de bank ? Dat kan alleen binnen 8 dagen toch ?

edit: een simpele Google search had je veel ellende kunnen besparen:
http://www.chip.de/news_stories/news_stories_9798222.html
http://www.nickles.de/static_cache/537353680.html
http://www.palmtopmagazin.de/board/windowsce/153897.php3

[ Voor 30% gewijzigd door Arfman op 23-04-2003 16:10 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze 1 keer telefonisch kunnen bereiken. Stom toevallig waarschijnlijk. Als ik ze niet te pakken had gekregen had ik waarschijnlijk nooit besteld. Ik wil wel weten hoe of wat. Er stond ook een adres vermeld dus alles leek wel te kloppen.

Echter ze zijn van telefoonnummer veranderd welke ik vanuit Nederland in ieder geval niet kan bereiken (+49 190 8144018) pas op want het is ook nog eens 0.70 eurocent per minuut.

In de nieuwsgroep blijkt dat ze inderdaad nauwelijks te bereiken zijn, noch telefonisch, noch per fax, noch per email. Waarschijnlijk ontvangen ze veel maar doen er niks mee :(

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Heb jij prints van de bestelling etc ? , en bankafschrift ? Die heb je zeker weten nodig wil je ooit je geld terug krijgen.
Je kan natuurlijk daar ook langs gaan want volgens mij hebben ze ook een gewoone winkel.

Je zou ook een mail/telefoontje naar de bank waar je het geld opgestoord hebt kunnen sturen, mischien kunnen hun meer duidelijkheid gegeven, alleen die kans is vrij klein.

Hebben ze in duitsland ook niet zoiets als kvk die geven meestal ook garantie over teruggave bij falisement

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alles, printscreens van de originele bestelling, bevestiging van de bestelling van hun kant, afschrijving van mijn bank rekening. Hun update op de website dat betaald is, etc, etc. je schiet er alleen niks mee op. Maar mocht het nodig zijn kan ik wel bewijzen dat ik slachtoffer van hun ben.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 16:24
Arfman schreef op 23 April 2003 @ 16:08:
En zo blijkt maar weer eens: NOOIT vooruitbetalen aan zaken. Niet in Nederland, niet in het buitenland, niet in het heelal, NEVER NOOIT niet. Rembours all the way !

Ik neem aan dat het geld ook niet meer teruggevorderd kan worden via de bank ? Dat kan alleen binnen 8 dagen toch ?

edit: een simpele Google search had je veel ellende kunnen besparen:
http://www.chip.de/news_stories/news_stories_9798222.html
http://www.nickles.de/static_cache/537353680.html
http://www.palmtopmagazin.de/board/windowsce/153897.php3
Rembours denk je dat dat veilig is ???
Krijg je een mooie sony en nikon doos.... betaal je... blijkt er een hele mooie baksteen in te zitten... :P

• Arfman

Arfman

Drome!

T-Blizzard schreef op 23 april 2003 @ 16:18:
[...]
Krijg je een mooie sony en nikon doos.... betaal je... blijkt er een hele mooie baksteen in te zitten... :P
Daarom maak ik remboursbestellingen open aan de deur. De postbode is een bekende van me (die man heeft zo ondertussen alles van mijn PC in z'n handen gehad :P) en als er niet inzit wat er in hoort te zitten weiger ik het pakket en betaal ik niet. Is me trouwens nog nooit overkomen, in tegenstelling tot mensen die vantevoren geld overmaken en dan nooit iets van hun spullen zien ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop vaak zat onder rembours en nooit problemen gehad. Dit keer voor het eerst in het buitenland waar ze aangaven alleen bij vooruitbetaling te handelen. Het is/was een risico, dat zal iedereen beamen. Daar gaat het hier niet om. De vraag is wat valt er zoal te doen om je geld terug te krijgen alsnog de spullen geleverd te krijgen.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-08 14:43

LauPro

Prof Mierenneuke®

Arfman schreef op 23 april 2003 @ 16:08:
Beetje overtrokken reactie, ga maar is kijken in de Shop Survey dan kan je toch echt wel zien of een bedrijf betrouwbaar is of niet, en met dat rembours moet je alles contant in huis hebben, dat is echt bagger hor... (zeker met grote bedragen, mag je ook nog is maximaal een x bedrag per dag opnemen van de bank, ben je zo 3 dagen bezig voordat je überhaupt dat geld thuis hebt... Maar dat zegt niet alles, bijv Excile....

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Arfman

Arfman

Drome!

LauPro schreef op 23 april 2003 @ 16:32:
[...]
Beetje overtrokken reactie, ga maar is kijken in de Shop Survey dan kan je toch echt wel zien of een bedrijf betrouwbaar is of niet
Nu bestel ik iets bij een "betrouwbare" shop via de Shop Survey (en in hoeverre is de SS betrouwbaar, zie Exile ?) en het gaat niet goed, wat dan ? Exit geld !
en met dat rembours moet je alles contant in huis hebben, dat is echt bagger hor... (zeker met grote bedragen, mag je ook nog is maximaal een x bedrag per dag opnemen van de bank, ben je zo 3 dagen bezig voordat je überhaupt dat geld thuis hebt... Maar dat zegt niet alles, bijv Excile....
Ligt er natuurlijk een beetje aan. Ikzelf ben gewend om alles in stukjes te bestellen, dan een HDD, dan een mobo + proc, etc. Ben nog nooit over mijn max. gekomen. Als je een complete PC koopt is het imho sowieso verstandiger om naar een winkel in de buurt te gaan (waar je kunt pinnen).

Online bestellen ok, maar vooruit betalen ? NEVER !

• LauPro
  • Laatst online: 06-08 14:43

LauPro

Prof Mierenneuke®

Arfman schreef op 23 april 2003 @ 16:38:
[...]
Als je een complete PC koopt is het imho sowieso verstandiger om naar een winkel in de buurt te gaan (waar je kunt pinnen).
:+

Nu verkracht je in principe het hele 'internetkopen' :P. Ik bedoel, ik bestel alleen maar dingen via internet als het in de winkels in mijn buurt duurder is (en dat is het). Dus ook mijn hele pc, want die is dan goedkoper. En ok, je zou het in stukjes kunnen doen maar ik wil ook een beetje gemak hor. Ik ben nu op het moment aangekomen dat ik mijn systeem telkens upgrade en (zelf) geen geheel nieuws systeem aanschaf dus dan gaat het idd in stukjes. Maar een bestelling van 150 Euro betaal ik mooi vooruit (Eynstein, 1to0, Sallandautomatisering etc). Sommigen vragen 10 euro verzendkosten! Dat vind ik echt belachelijk. Maar als het om grote bedragen gaat (> 250 euro) of dingen uit het buitenland, dan idd nooit vooruit betalen.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

T-Blizzard schreef op 23 april 2003 @ 16:18:
Dacht je dat de postbode het einde van de straat zou halen? >:)

;)

• Korvaag
  • Laatst online: 18:43
Arfman schreef op 23 April 2003 @ 16:22:
[...]

Daarom maak ik remboursbestellingen open aan de deur.
En dat mag dus net niet.. je mag het pakket pas openmaken als het bedrag voldaan is en ervoor getekend is.

UNOX: The worst operating system

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Het is niet het probleem van de postbode, maar van jou met het bedrijf. Ik zou echter wel per direct achter de postbode aanhobbelen om een getuige te hebben dat het pakket crap bevat ;)

Verwijderd

LauPro schreef op 23 April 2003 @ 16:59:
[...]

Nu verkracht je in principe het hele 'internetkopen' :P. Ik bedoel, ik bestel alleen maar dingen via internet als het in de winkels in mijn buurt duurder is (en dat is het). Dus ook mijn hele pc, want die is dan goedkoper. En ok, je zou het in stukjes kunnen doen maar ik wil ook een beetje gemak hor. Ik ben nu op het moment aangekomen dat ik mijn systeem telkens upgrade en (zelf) geen geheel nieuws systeem aanschaf dus dan gaat het idd in stukjes. Maar een bestelling van 150 Euro betaal ik mooi vooruit (Eynstein, 1to0, Sallandautomatisering etc). Sommigen vragen 10 euro verzendkosten! Dat vind ik echt belachelijk. Maar als het om grote bedragen gaat (> 250 euro) of dingen uit het buitenland, dan idd nooit vooruit betalen.
Ja, maar rembours gaat maar tot een bedrag van EUR 1000,-, dus daarboven moet je wel vantevoren overmaken. Portokosten voor rembours bedragen vanaf 12,25 dus dan is 10 pleuro helemaal niet duur. Maar voor gewone verzending is EUR 10,- wel duur, want dat begint bij EUR 5,75.

En als reactie op ergens hierboven. Als je de postbode niet kent mag je echt het pakket niet openen! Dat mag je namelijk alleen wanneer je het pakket al betaald hebt, en dan is het te laat.

Echt kut voor de TS. Heb zelf ook zoiets meegemaakt in het verleden. Ik kocht al tijden computeronderdelen bij een leverancier, ongeveer eens per maand. Ik betaalde altijd de helft vooruit en de resterende helft aan de deur bij aflevering, want hij kwam het zelf langsbrengen. Ging altijd goed. Bij de 20ste bestelling had ik toevallig 6000 piek in huis liggen (goeie ouwe tijd :)) dus ik betaal het hele bedrag ineens vooruit. Je raadt het al, gast failliet, nooit geleverd, kon fluiten naar mijn geld. Heb het maar heel snel vergeten, maar nu herinner jij me er weer aan :(

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-06 23:24
oohh wat verschrikkelijk jkut voor je, er leven mensen met je mee.
Sorry ikzelf weet niet hoe hiermee om te gaan...dus kan ik je niet helpen.

in ieder geval naar de politie lijkt me geen gek idee, misschien dat die kontakt opnemen met collega's in het buitenland.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Verwijderd

Erg küt voor je, maar je bent wel een ongelofelijke öetlül dat je bijna 2000,- vooruit overmaakt!

Wat nu? Sja.. waarschijnlijk heb je gewoon pech ben ik bang

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 24-06 23:24
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:22:
Erg küt voor je, maar je bent wel een ongelofelijke öetlül dat je bijna 2000,- vooruit overmaakt!
hmmm vind ik niet heeeel erg raar hoor.
site ziet er goed uit, ik zou hoogstens eerst ff rondgesnuffeld hebben of het foute boel zou zijn. Aan zo'n reactie heeft iig niemand iets.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

Verwijderd

Voor 2000 euro had je het beter even op kunnen gaan halen (ook al was het in duitsland)...Ik heb ook vervelende ervaringen met van tevoren overmaken, doe ik nooit en nooit meer (Klein Informatica, vuile oplichter), ook niet voor kleine bedragen. Dan maar een paar euro's meer voor rembours...

• Arfman

Arfman

Drome!

LauPro schreef op 23 April 2003 @ 16:59:
[...]

Nu verkracht je in principe het hele 'internetkopen' :P. Ik bedoel, ik bestel alleen maar dingen via internet als het in de winkels in mijn buurt duurder is (en dat is het).
Liever iets meer betalen en goede service krijgen dan goedkoop kopen en daarna bagger ermee hebben. Zeker bij een compleet systeem, want hoe ga je de winkel duidelijk maken dat het aan hun spullen ligt als jij zegt "mijn systeem is onstabiel" ?

Kijk, een HDD kun je terugsturen als-ie defect is. Dat risico neem ik voor lief. Complete systemen, waarbij achteraf niet of nauwelijks te zeggen is welk onderdeel misschien niet helemaal fris is, neem ik geen risico mee.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sjoko schreef op 23 april 2003 @ 17:08:
[...]

En dat mag dus net niet.. je mag het pakket pas openmaken als het bedrag voldaan is en ervoor getekend is.
Raar, tekenen voor iets terwijl je niet eens weet wat erin zet. Vooral zéér fraude gevoelig. Hoe weet ik 100% zeker dat dit het pakje is wat je hebt besteld? Hoe weet je 100% zeker dat dit uberhaupt een echte postbode is?
Noem me brutaal, maar ik betaal niet voor m'n pakje als ik de inhoud niet snel mag controleren. Jammergenoeg betaalde m'n moeder tot nu toe altijd die het niet controleert. :D
Maargoed, dankzei de Shop Servey ben ik nog nooit in de problemen gekomen. In het geval van Exile (wat ik niet echt heb gevolgd) snap ik eigenlijk ook niet echt hoe je in de problemen zou moeten komen (uitgezonderd garantie). Ze stuurden toch geen fake pakketjes? :?

In het geval van de topicstarter denk ik trouwens ook dat hij pech heeft. Ja, uiteraard de tips proberen die in dit topic zijn genoemd maar verder heb je denk ik weinig mogelijkheden. Het is vooral lastig dat het in het buitenland is, dat is vooral wegens de politie en andere wetgeving toch wel lastig lijkt me.

🌞🍃

Verwijderd

Hey man ik leef met je mee wat een gore %$#$@&*%^@#$ ... :'( ,Ik ben bang dat er van een kale kip niks te plukken valt :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 20:15 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 20:15:
Hey man ik leef met je mee wat een gore %$#$@&*%^@#$ ... :'( ,Ik ben bang dat er van een kale kip niks te plukken valt :(
Kaal? Ze hebben mensen voor minstens 65,000€ opgelicht :D

Verwijderd

consumenten bond idd opbellen (mailen duurt te lang in dit soort situaties), als zij je niet in een directe wijze kunnen helpen, dan zullen ze je in ieder geval kunnen adviseren, want zij zullen immers dagen dit soort zaken te horen krijgen.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
[...]

Daarom maak ik remboursbestellingen open aan de deur. De postbode is een bekende van me (die man heeft zo ondertussen alles van mijn PC in z'n handen gehad :P) en als er niet inzit wat er in hoort te zitten weiger ik het pakket en betaal ik niet. Is me trouwens nog nooit overkomen, in tegenstelling tot mensen die vantevoren geld overmaken en dan nooit iets van hun spullen zien ...
Mag dus wel niet, want ik zelf heel lomp vind...

Grote bestellingen (250 euro en meer) haal ik altijd zelf op,
en natuurlijk altijd zoeken naar rakties van klanten van de shop

• Diamon
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

damster schreef op 23 April 2003 @ 16:02:

het probleem echter is, van een kale kip kan je niet plukken.
Dat klopt, maar een spit door zijn r33t en op de grill, heeft de kale kip toch nog een functie.

And The Only One

• cold45
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:17

cold45

101101

als k naar die powerseller24.de ga krijg k
error 403: Forbidden!

Verboten!
Es sind nur ungenügende Zugriffsrechte gesetzt. Bitte ändern Sie die Rechte mit Ihrem FTP-Programm.
Is dat "bedrijf" inc nu net opgeheven ofzo? snel op vakantie gegaan van die 65000 euro?

Verwijderd

wat je kunt proberen als het bedrijf echt bestaan heeft en dus nu failliet is, contact opnemen met de curator. maar de kans is idd klijn dat je nog wat krijgt. De bank en de belastingdienst zijn altijd nummer 1.
Ik heb het zelfde gehad met Kein informatica. ook voor 650 gulden opgelicht. dat was voor mij toen erg veel centjes.

Verwijderd

Mooi balen, maar bij rembours mag je vantevoren het pakket niet openen ook al is de postbode een vriend van je. :*)
Dan is hij strafbaar.
Rembours gaat maar tot €1000,00 en daarboven telefonisch vooraf overmaken.
Ons bedrijf koopt zelf rechtstreeks in bij MCDOS,Ingram micro en XS2 en ook daar is het vooraf, onder rembours of cash bij ophalen.
Je koopt bij distributeurs alleen op rekening als je een bankgarantie afgeeft of langere tijd regelmatig voor bedragen boven de €1000,00 afneemt en dan nog.
De marges zijn laag dus een hoge omzetsnelheid en direct je centen binnen hebben zijn een eerste vereiste.
Aangifte doen bij de Duitse politie als start lijkt me en via de Duitse KvK uitzoeken wie achter het bedrijf zitten.
Suc6, Richyman

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 22:35:
Rembours gaat maar tot €1000,00 en daarboven telefonisch vooraf overmaken.
Ons bedrijf koopt zelf rechtstreeks in bij MCDOS,Ingram micro en XS2 en ook daar is het vooraf, onder rembours of cash bij ophalen.
Je koopt bij distributeurs alleen op rekening als je een bankgarantie afgeeft of langere tijd regelmatig voor bedragen boven de €1000,00 afneemt en dan nog.
Sorry maar klopt niet. Bij een normale distributeur kun je na zeg drie keer gewoon op rekening kopen. Bij McDos hebben we geen (actief) account meer ( te duur ) Bij Ingram kopen we echter gewoon op rekening. XS2 ken ik nog niet. Als je wat info erover zou willen mailen hoe ze zijn qua prijs stelling, Voorraad etc. Kunnen we wat info uitwisselen over leveranciers.

email m@rtijn.org

Verwijderd

Zandor schreef op 23 April 2003 @ 17:25:
[...]

hmmm vind ik niet heeeel erg raar hoor.
site ziet er goed uit, ik zou hoogstens eerst ff rondgesnuffeld hebben of het foute boel zou zijn. Aan zo'n reactie heeft iig niemand iets.
Sja, tis achteraf... Mja, je moet toch wel heel erg zeker van je zaak zijn om zo'n groot bedrag aan een vreemde over te maken. En al helemaal als het een bedrijf uit het buitenland betreft. Mja, dit gebeurd helaas vaker, laat het een les zijn voor de andere mensen die dit topic lezen: Maak geen grote bedragen over naar bedrijven als vooruitbetaling. Je zag het met Exile, je ziet het hier en je ziet gewoon met heel veel zaken dat er (soms) wel iets mis gaat. Kijk maar eens bij een willekeurig bedrijf uit de pricewatch, ook bij de gerenomeerde bedrijven gaat er zo af en toe wat mis.
Helaas maar waar.

edit: overigens wordt hierbioven beweerd dat rembours tot 1000,- gaat, dit moet volgens mij zijn 2000,-. Vorig jaar nl. zoveel onder rembours gekocht.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 00:19 ]

Verwijderd

1000

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-06 09:37

TrekDr0p

QR niet scannen

dat klopt dus niet van die 1000 rembours..

mijn pctjuh is mooi binnen gekomen via rembours.. en die was wel iets duurder dan 1000

• Dynacomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-08 12:55
Als je een contract met TPG hebt kun je tot € 2000 rembourszendingen versturen. Anders is het € 1000. rembours is trouwes helemaal niet zo iedeaal, want je moet ook nog een klein percentage van het bedrag betalen en het duurt 14 tot 30 dagen voor het geld op je rekening staat.

I'm the operator with my pocket calculator

• Max|Burn
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Arfman schreef op 23 April 2003 @ 16:08:
Wel wat overdreven, binnen Nederland kan je doorgaans best vooruit betalen, je weet toch altijd wel of een bedrijf betrouwbaar is of niet.(Freezinghardware bv.) Bovendien gebruik ik ook nog eens me creditcard(in wezen vooruit betalen..free record shop, amazon.com) en acceptgiro's (Bertelsmann Online o.a)
Als je opgelicht word is de creditcard company schuldig ^^ (Bedrijf wat aangesloten is aan je cc company en oplicht.. ;p)

ma ma ma ma ma macron one

• Max|Burn
  • Laatst online: 05-08 09:53

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]

Daarom maak ik remboursbestellingen open aan de deur. De postbode is een bekende van me (die man heeft zo ondertussen alles van mijn PC in z'n handen gehad :P)
openmaken -> automatisch geaccepteerd. Jammer voor die maat van je als ie ontslagen wordt.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 24-04-2003 08:17 ]

ma ma ma ma ma macron one

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 21:18
Op zich zijn wij wel bevoorrecht met de pricewatch en shop survey. Ik hoop dat je je geld terug kan krijgen, succes!

• Arfman

Arfman

Drome!

MaxBurn schreef op 24 April 2003 @ 08:16:
[...]
openmaken -> automatisch geaccepteerd. Jammer voor die maat van je als ie ontslagen wordt.
Postbode aan de deur -> tekenen en dokken -> heeft u een momentje -> openmaken -> alles ok

Zo gaat het bij mij altijd, nog nooit problemen mee gehad. Als er dan een baksteen inzit heb je in ieder geval een getuige. Desnoods plak ik het pakje weer dicht en krijgt de postbode het weer mee ..

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:27

LopeZ

Too much is never enough

Dit topic hoort in SG, maar aan gezien jij hier niet in kan is dit jammer maar helaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.