Toon posts:

Obituary's

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan mij iemand vertellen hoe ik hoe ik INHIBIT_MOVE, FLAGS=0000 obituary's
moet weg halen van mijn master replica.

En collega van mij heeft in zijn onschuld een replica vernietigd met een killerswitch,
hierdoor is een move process waarschijnlijk niet afgemaakt.
Vervolgens heeft hij op alle andere servers de R/W replica verwijderd,ook met de bekende killer switch.
Je raad het misschien al ik heb nog twee replica's over waarvan 1 master is en de andere op een andere locatie is.

Let wel collega is niet een andere naam voor mij hoor!!! 8)7

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Kun je misschien wat meer info geven? OS, applicatie etc. Waar gaat dit over?!

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
oke....os is Novell 5.1 en Obituarys zijn objecten uit de NDS van Novell, deze krijgen naar het deleten, renamen enz. verschillende staten waarvan INHIBIT_MOVE er 1 is. Dit heeft als nadeel dat je niets meer kunt doen met de NDS, ik bedoel dan R/W replica toe voegen aan servers. Voor verdere toelichting verwijs ik je graag even naar de Novell site

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 18:38

deadinspace

The what goes where now?

Hoi, storm_II, welkom op GoT :)

Er ontbreken een aantal dingen aan je topic. Om te beginnen heb ik (en dominic met mij) geen flauw idee waar je het over hebt. Je vertelt niet over welk OS het gaat, of over welke andere software. Op deze manier moeten we gokken waar jij het toevallig over hebt voordat we überhaupt kunnen nadenken over je probleem. Ook je topictitel kon duidelijker.

Verder is het de bedoeling dat je eerst zelf zoekt en uitprobeert voor je hier een topic opent. Ik kan uit je topic niet opmaken wat je zelf al hebt geprobeerd, en waarom dat niet hielp.

Je mag best een nieuw topic openen, maar kom dan met meer informatie en geef aan wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet werkt. Lees ook NOS policy - updated 01/04/03 .

[ Voor 8% gewijzigd door deadinspace op 23-04-2003 16:16 ]

Dit topic is gesloten.