Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn geweest, maar kon geen antwoord vinden op mijn vraag.
Die is als volgt:
Ik heb een Laptop, een Compaq evo 500 met daarop Windows 2000.
Op het werk gebruik ik een Dockingstation, dan is de Numlock standaard uit.
Haal ik nou de laptop van het netwerk (eerst keurig laptop uit enz.) en ik zet de laptop aan, dan is de Numlock ook aan.
Ik kan in de Bios niets vinden, ja hoe ik hem uitschakel, maar niet waarom ie uitgeschakeld is bij het inloggen op het netwerk (met de dockingstation) en waarom ie ingeschakeld is bij het standalone werken met de laptop.
Dat is punt 1, en punt 2, hoe kan ik dit eventueel omdraaien, dus dat ik de Numlock aan heb staan bij het inloggen op het netwerk, en uit als ik standalone werk?
De vraag is niet voor mij, maar voor een collega..
Die is als volgt:
Ik heb een Laptop, een Compaq evo 500 met daarop Windows 2000.
Op het werk gebruik ik een Dockingstation, dan is de Numlock standaard uit.
Haal ik nou de laptop van het netwerk (eerst keurig laptop uit enz.) en ik zet de laptop aan, dan is de Numlock ook aan.
Ik kan in de Bios niets vinden, ja hoe ik hem uitschakel, maar niet waarom ie uitgeschakeld is bij het inloggen op het netwerk (met de dockingstation) en waarom ie ingeschakeld is bij het standalone werken met de laptop.
Dat is punt 1, en punt 2, hoe kan ik dit eventueel omdraaien, dus dat ik de Numlock aan heb staan bij het inloggen op het netwerk, en uit als ik standalone werk?
De vraag is niet voor mij, maar voor een collega..