Hallo allemaal,
Ik heb een week of 3 geleden het spel Anno 1503 De Nieuwe Wereld aangeschaft.
Ik speel dit spel op mijn Dell inspiron 4150 (laptop) met de volgende specs:
-P4 M 1.8 Ghz
-256 MB DDR 266 Mhz
-32 MB DDR Ati Mobility Radeon 7500
-30 GB HD
Software:
-Windows XP Pro NL + Sp1
Na ongeveer een kwartier spelen "flitst"mijn scherm een keer, waarna de overzichtskaart (rechtsbovenin) verdwijnt. Hiervoor in de plaats verschijnt een totaal zwart vlak. Het speelscherm en het menu enzo zijn gewoon zichtbaar, het spel crasht ook niet, ik kan gewoon blijven spelen maar het gemis van de overzichtskaart is heel groot. Ik kan geen eiland meer vinden...
Ik heb (naar mijn weten) de laatste drivers voor mijn videokaart
(versie 6.13.10.6194)
En ik heb Windows Update uitgevoerd totdat er geen updates meer zijn voor mijn systeem.
Er is wel een patch voor dit spel maar volgens de website is tie alleen geschikt voor de duitse versie van Anno 1503.
Ik zou verder niet weten wat ik eraan moet doen, iemand van jullie een idee ?
Ik heb helaas niet de beschikking over een screenshot, die zal ik later ff toevoegen.
Als er nog meer gegevens nodig zijn hoor ik het wel...
Ik wacht een reactie graag af...
Ik heb een week of 3 geleden het spel Anno 1503 De Nieuwe Wereld aangeschaft.
Ik speel dit spel op mijn Dell inspiron 4150 (laptop) met de volgende specs:
-P4 M 1.8 Ghz
-256 MB DDR 266 Mhz
-32 MB DDR Ati Mobility Radeon 7500
-30 GB HD
Software:
-Windows XP Pro NL + Sp1
Na ongeveer een kwartier spelen "flitst"mijn scherm een keer, waarna de overzichtskaart (rechtsbovenin) verdwijnt. Hiervoor in de plaats verschijnt een totaal zwart vlak. Het speelscherm en het menu enzo zijn gewoon zichtbaar, het spel crasht ook niet, ik kan gewoon blijven spelen maar het gemis van de overzichtskaart is heel groot. Ik kan geen eiland meer vinden...
Ik heb (naar mijn weten) de laatste drivers voor mijn videokaart
(versie 6.13.10.6194)
En ik heb Windows Update uitgevoerd totdat er geen updates meer zijn voor mijn systeem.
Er is wel een patch voor dit spel maar volgens de website is tie alleen geschikt voor de duitse versie van Anno 1503.
Ik zou verder niet weten wat ik eraan moet doen, iemand van jullie een idee ?
Ik heb helaas niet de beschikking over een screenshot, die zal ik later ff toevoegen.
Als er nog meer gegevens nodig zijn hoor ik het wel...
Ik wacht een reactie graag af...
[ Voor 6% gewijzigd door mlt op 23-04-2003 15:07 ]