Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vodafone in Valkenswaard?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuw GSM abbo gaan nemen omdat ik met T-Mobile (Ben) in Valkenswaard zeer slechte ontvangst heb.
Ik zit nu aan een vodafone abbo via unitedconsumers te denken, echter wil ik weten of er mensen zijn die (slechte) ervaringen hebben met vodafone in Valkenswaard.

Dus laat aub ff weten wat je ervaring is met vodafone in Valkenswaard.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

nogal searchwerk:
http://www.gsmworld.com/c...&z=1&x=1&y=1&frame=middle
zelf ff inzoomen op het juiste stukje NL

verder is Vodafone samen met KPN over het algemeen zeer goed te nomen, ze behoren tot de twee beste netwerken.

als iedereen dit voor zijn woonplaats zou doen werd het lekker druk hier....

[ Voor 29% gewijzigd door aardbeix15 op 23-04-2003 15:08 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, je hebt natuurlijk gelijk. Echter heb ik daar ook gekeken voordat ik naar Ben ging. De praktijk blijkt echter toch anders te zijn. Heb een paar weken geleden gebeld naar Ben en zij vertelde me dat er inderdaad slechte stukken in Valkenswaard zijn met Ben. Dus ga ik toch liever af op praktijkervaringen...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 21:43
Volgens mij denkt dat programma van gsmworld dat Nederland een woestijn is ofzo, bossen en gebouwen hebben erg veel invloed. GSMWorld geeft op plekken aan dat er goed bereik is terwijl bellen niet eens mogelijk is. Lijkt me geen goede methode om te bepalen welke provider je moet kiezen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
Zoeken en/of gewoon even rondvragen :? :D

Ik neem aan dat je best wel iemand daar kent die vodafone gebruikt ;)

Dit topic is gesloten.