Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM][WC][PC] benodigde ruimte voor WC/PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zelf een case aan het ontwerpen en ik had een ruimte van ongeveer 24x40x12cm (LxBxH) in gedachten voor pomp, reservoir en radiator bij water koeling, of voor compressor en radiator bij phase change koeling, maar nu vraag ik me af of dit wel genoeg is. Hoeveel ruimte neemt bij jullie de water/phase change koeling in ? En het gaat me daarbij vooral om of de hoogte van 12cm of iets meer wel genoeg is. De case die ik aan het ontwerpen ben moet namelijk een soort desktop van dubbele hoogte worden, met bovenin het moederbord en alle andere zaken, en onderin de koeling.

P.S heb al gezocht op CME & DOC maar de topics die handig zouden kunnen zijn zitten vol met kapotte links :(

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
Black Ice Pro Rad: 133 x 155 x 30 mm.

Black Ice Pro Micro Rad: 100 x 82 x 50 mm.

volgens mij moet t allemaal goed gaan lukken, met WC althans, met phase change zou ik niet zo goed weten... maar als je gaat OC'en enz. wil je misschien wat dikkere spullen hebben, maar dat is naar eigen beoordeling. je moet iig wel zorgen voor voldoende warmteafvoer van de rad