Userid/posts samenvoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:56
Het userid wat ik nu gebruik, SaturN, die heb ik al van af het begin van GoT eigenlijk. Een paar jaar geleden ging er iets fout met dat userid en GoT ging ook verhuizen of migreren, weet het niet precies meer maar ik kon m'n userid SaturN niet meer gebruiken dus heb ik SaNoerdo aangemaakt.

Het account SaNoerdo bestaat ook nog steeds alleen gebruik ik deze nu niet meer. Is het mogelijk om die posts die ik onder SaNoerdo heb staan te importeren naar account SaturN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Nee dacht het niet, cloontjes mogen niet namelijk. Meestal wordt er dan met een verder gegaan, denk in dit geval dus SaturN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nope... en je zal moeten gaan kiesen aangezien een van je accounts op InActief wordt gezet :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeker mogelijk maar zal niet gebeuren.

- Op het moment dat zoiets gebeurd wil iedereen van die mogelijkheid gebruik maken
- Diegene die dat moeten doen hebben andere prioriteiten :)
- Jij had geen kloon aan moeten maken want dan had je dit probleem niet gehad :+

Die post ben je dus kwijt ;)

Daarbij: waarom zou je die erbij willen krijgen? Als het voor de postcount is: het zal me niet verbazen als die er ooit uitgesloopt wordt ;)

xceed: dat ID staat al tijden op -1 zo te zien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:07:
Daarbij: waarom zou je die erbij willen krijgen? Als het voor de postcount is: het zal me niet verbazen als die er ooit uitgesloopt wordt ;)
Dit zal heeeeeel veeeel comotie veroorzaken.... maar wel een oplossing zijn voor veel problemen :)
xceed: dat ID staat al tijden op -1 zo te zien ;)
Hey, hier reageer je wel op mij :+

[ Voor 23% gewijzigd door Han op 23-04-2003 14:10 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is anders wel een goede indicatie om nieuwe gebruikers te herkennen, anders zou dit misschien moeten worden vervangen door een indicator cq. titel:

• Newbie (0-100)
• etc.

maarja, dat is MHO
edit:
disjfa & Erkens:

Ik bedoel het niet zo, ik zeg alleen dat het misschien zou kunnen helpen bij het identificeren van users, wanneer ze nieuw zijn op het forum en ze maken een fout dan kan er gemakkelijk en evt iets uitgebreider op worden gewezen dat ze in het FAQ of SEARCH moeten kijken ipv. een korte melding "SEARCH!!! :("

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Nou oke is duidelijk wordt dus niet gedaan. Het is niet echt een kloon hoor, meer omdat ik toen geen gebruik kon maken van het account SaturN.
Maar goed gebruik dat account SaNoerdo niet meer duss die staat ook maar beetje weg te stoffen in de database van GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:23:
[...]
Het is anders wel een goede indicatie om nieuwe gebruikers te herkennen, anders zou dit misschien moeten worden vervangen door een indicator cq. titel:
zodat mensen t forum nog altijd onderspammen om een andere naam te krijgen :z

laten we t niet doen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saturn: ik heb liever jouw 2de naam stoffig in de database dan sommige andere personen postend op het forum ;)
Alles opgelost/vragen beantwoord/duidelijk enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:23:
[...]

• Newbie (0-100)
• etc.

maarja, dat is MHO
postcount != status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:34:
saturn: ik heb liever jouw 2de naam stoffig in de database dan sommige andere personen postend op het forum ;)
Alles opgelost/vragen beantwoord/duidelijk enzo?
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi :)

dicht :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.