ik heb steeds het probleem dat als ik DTM Race Driver aan het spelen ben (dit is overigens het enige spel wat er op dit moment op staat) de PC spontaan uitzichzelf opnieuw opstart. Het maakt niet uit wat ik doe. In Windows gebeurt dit niet dus het zal er wel mee te maken hebben dat het een zware applicatie is...
Ik heb een Enermax 350 Watt voeding en een CoolerMaster waarvan ik niet 8er het typenummer kan komen. Ik ben al van plan om een nieuwe kast te kopen met plek voor 2 80x80mm casefans. Min vraag: Ligt het idd aan de warmte?
Zo nee, wat dan en zo ja, maak ik dan de goede keus om een nieuwe kast te kopen? Ik overweeg ook om dan meteen een fatsoenlijke proc.-koeler te kopen. Welke? Nog even op een rij:
- Is het een warmte probleem?
- Nieuwe kast kopen; goed idee?
- Welke processor koeler is goed?
Ik heb een Enermax 350 Watt voeding en een CoolerMaster waarvan ik niet 8er het typenummer kan komen. Ik ben al van plan om een nieuwe kast te kopen met plek voor 2 80x80mm casefans. Min vraag: Ligt het idd aan de warmte?
Zo nee, wat dan en zo ja, maak ik dan de goede keus om een nieuwe kast te kopen? Ik overweeg ook om dan meteen een fatsoenlijke proc.-koeler te kopen. Welke? Nog even op een rij:
- Is het een warmte probleem?
- Nieuwe kast kopen; goed idee?
- Welke processor koeler is goed?