Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

siemens m35i met andere sim

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een jaar geleden een siemens m35i gekocht met een dutchtone prepaid abbonement. Nu heb ik laatst gemaild naar dutchtone voor een code om het simlockvrij te maken. Dat is allemaal gelukt.
Maar als ik er nu een libertel kaart in doe dan kan hij het netwerk met geen mogelijkheid vinden. Nu heb ik op gsmweb een debitel abbonement besteld (kpn) en nu vraag ik mijn eigen af of dit wel gaat werken?

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aangezien je hem toch al hebt besteld kan je toch net zo goed ff wachten totdat je het gewoon kan uittesten?

Wat wil je nou bereiken met deze topic :?

Verwijderd

Als je zo afgaat op het verhaal, lijkt het erop dat het unlocken nog niet helemaal lekker is verlopen, aangezien die libertel kaart niet goed werkt.

Ik ben het derhalve wel met Aikon eens dat je gewoon moet wachten totdat je daadwerkelijk kunt testen of het werkt.

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

beetje meer eigen testwerk mag op zich wel......

- unlocken kan niet juist/onvolledig zijn uitgevoerd...
- heb je ook SIM's van andere netwerken geprobeerd?
- heb je ook andere vodafonekaartjes geprobeerd?
- vodafone kaartje kan verlopen/ongeldig zijn..., werkt het wel in een ander toestel

[ Voor 3% gewijzigd door aardbeix15 op 23-04-2003 14:11 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Topicstarter
-het unlocken is goed gebeurt (zonder foutmelding enz)
-sims van andere netwerken nog niet geprobeert ( ik ken niemand met andere simkaarten , bij ons heeft bijna niemand een gsm)
-andere vodafoons: ja heb ik geprobeert, zelfde resultaat
-kaarten werken wel in ander toestel

Verwijderd

zet yuri uit, dan is et opgelost
Pagina: 1