Handige kast

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Afbeeldingslocatie: http://www.suntek.co.uk/prodimg/m2000mbani.gif

Systeem he? :7

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:44
ik heb dat systeem eerder gezien en bekeken. ik zou het niet willen hebben.. fijn hoor, zo'n imacplasticen buitenkant.. maar er zitten toch een paar nadeeltjes aan:

-de bovenkant is niet plat. je kan er dus niks opzetten zonder dat het eraf mietert.
-als je de zijkant eraf haalt zullen er toch heel wat kabeltjes los moeten.
-er is weinig ruimte boven de proc doordat ze het powersupply daar hebben gestopt.. vergeet je superorb maar.
-door datzelfde ruimtegebrek is er weinig ruimte voor ventilatie. en het wordt erg moeilijk om extra fans in te bouwen
-ik vindt hem niet mooi. geef mij maar een zo standaard mogelijke kast met een zo vierkant mogelijke voorkant, dan maak ik hem zelf wel vet.

trouwens, wat heb je in godsnaam aan een openklappende zijkant? als je iets aan het mobo moet doen moet je kast dus alsnog open, net zoals alle kasten. alleen je moet wel de voedingsstekker loshalen, zodat ie niet aan kan blijven terwijl ie open is.

Verwijderd

beetje jaloers of zo :? zou hem best willen hebben , maar dan wel met de psu stukkie omhoog aub :9~

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:00

Flexx

This side up

WOW, zeer cool. Waar kan je die kopen ??
En volgens mij zie ik ook nog een handsvat op de bovenkant.

Verwijderd

http://www.aberdeeninc.com/abcatg/CA603.htm
dit vind ik een mooie kast. Een middle tower (ik vind full tower te groot) waarbij je 5x 5 1/4 slot hebt (4 zichtbaar, 1 intern) en 3x 3,5 slots (1 zichtbaar, 2 intern). Goed afgewerkt, 300 watt voeding, swing open side doors.
yummie, dan zelf een kleurtje geven et voila!

Heeft IEMAND deze kast ergens in nederland al gespot?

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

-de bovenkant is niet plat. je kan er dus niks opzetten zonder dat het eraf mietert.
-als je de zijkant eraf haalt zullen er toch heel wat kabeltjes los moeten.
-er is weinig ruimte boven de proc doordat ze het powersupply daar hebben gestopt.. vergeet je superorb maar.
-door datzelfde ruimtegebrek is er weinig ruimte voor ventilatie. en het wordt erg moeilijk om extra fans in te bouwen
-ik vindt hem niet mooi. geef mij maar een zo standaard mogelijke kast met een zo vierkant mogelijke voorkant, dan maak ik hem zelf wel vet.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het hier helemaal mee eens ben!

Idd is een zo vierkante kast het mooist... Inwin A500 bv.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:44
Op woensdag 22 november 2000 03:51 schreef Darkman het volgende:
beetje jaloers of zo :? zou hem best willen hebben , maar dan wel met de psu stukkie omhoog aub :9~
ik heb toch duidelijk gemaakt waarom ik hem niet zou willen hebben? dus nee, ik ben niet jaloers op iemand die hem wel heeft.

Verwijderd

De ronde bovenkant is idd niet je van het, heb momenteel ook een kast met ronde bovenkant en ik mis die ruimte om er iets op te zetten!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 22:05

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Nix nieuws onder de zon.
Mijn kast van bijna 2 jaar oud kan gewoon het complete mobo eruit schiuven.
Gewoon een kwestie van alle stekkers op je mobo loshalen en je schuift de xtra plaat met mobo er zo uit.

Geef mij idd. maar zo grijs/4kant mogelijk.

Braaikamer - Smoke&BBQ

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Mooie kast maar niet practisch, maar toch een mooie kast.

Meh ...

Pagina: 1