Bestaan die? Kan er niks over vinden ofzo. Vroeg het me af. Volgens mij niet namelijk, tenminste ik denk dan aan een process ofzo dat alles vertraagd, maar niet alleen de tijd zeg maar....
kun je iets meer uitleg geven, want ik snap dus niet echt wat je bedoelt met de tijd langzamer laten lopen.. (het windows klokje ofzo?)
ja precies... de windows klok... dus dat ie over een halve minuut bv 2 minuten doet opeens... zoiets
Beetje loos. Waarvoor heb je het nodig?
Ik heb het niet nodig ofzo... gewoon bedacht me dat opeens in een opwelling.... of dat technisch mogelijk zou zijn.... leek me wel interessant enzo
whaha nou zal best mogleijk zijn maar interessant...
Gebruik de system klok in gentoo met gentoo-sources met defaults gecompileerd... dan gaat je tijd echt langzamer lopen
Verwijderd
Als je een programma hebt dat echt goed het NTP protocoll doet maakt het hier gebruik van. Onder welke OS het allemaal kan weet ik niet precies, maar het idee is dat als je NTP prog ziet dat je tijd verkeerd staat dit niet direct hard doorvoert maar langzaam naar de goede tijd laat lopen.
net ff op google rondgezocht maar dus echt niks kunnen vinden.... alleen maar mensen met een lege cmos batterij waardoor win98 tijd kan "verliezen" (zie ook de knowledgebase bij ms).
maargoed, ik gebruik zelf toch alleen nog maar internet time op mn computer (bij google zoeken naar proggie: Show Internet Time)
maargoed, ik gebruik zelf toch alleen nog maar internet time op mn computer (bij google zoeken naar proggie: Show Internet Time)
Je zou een progje kunnen maken dat iedere 2 seconden je systeemklok 1 seconde terugzet. (of iedere 1000 mili's 500 mili's terug dan zie je het niet in je systeemklok display)
Dat hier nog serieus op word ingegaan, je hebt het progje eigenlijk niet nodig, en je heb al antwoord op je vraag, toch?
ja heb denk ik wel antwoord.... ga ff proberen een progje te schrijven dat die tijd steeds terug zet, ff kijken hoe dat voelt.....
hebben we toch weer ff een leuk gesprek gehad....
hebben we toch weer ff een leuk gesprek gehad....
Pagina: 1