Toon posts:

Programma dat ervoor zorgt dat je tijd langzamer gaat lopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan die? Kan er niks over vinden ofzo. Vroeg het me af. Volgens mij niet namelijk, tenminste ik denk dan aan een process ofzo dat alles vertraagd, maar niet alleen de tijd zeg maar....

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kun je iets meer uitleg geven, want ik snap dus niet echt wat je bedoelt met de tijd langzamer laten lopen.. (het windows klokje ofzo?)

Verwijderd

Topicstarter
ja precies... de windows klok... dus dat ie over een halve minuut bv 2 minuten doet opeens... zoiets

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:58

ADH_ED

Hoogbevaagd

Beetje loos. Waarvoor heb je het nodig?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Waarvoor heb je het nodig?
edit:
sorry...

[ Voor 31% gewijzigd door Ruzor op 23-04-2003 12:07 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het niet nodig ofzo... gewoon bedacht me dat opeens in een opwelling.... of dat technisch mogelijk zou zijn.... leek me wel interessant enzo

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
whaha nou zal best mogleijk zijn maar interessant... :|

Verwijderd

Topicstarter
dat is helemaal niet voor te lachen..... ;-)

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 10:20
Gebruik de system klok in gentoo met gentoo-sources met defaults gecompileerd... dan gaat je tijd echt langzamer lopen :D

Verwijderd

Als je een programma hebt dat echt goed het NTP protocoll doet maakt het hier gebruik van. Onder welke OS het allemaal kan weet ik niet precies, maar het idee is dat als je NTP prog ziet dat je tijd verkeerd staat dit niet direct hard doorvoert maar langzaam naar de goede tijd laat lopen.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
net ff op google rondgezocht maar dus echt niks kunnen vinden.... alleen maar mensen met een lege cmos batterij waardoor win98 tijd kan "verliezen" (zie ook de knowledgebase bij ms).
maargoed, ik gebruik zelf toch alleen nog maar internet time op mn computer (bij google zoeken naar proggie: Show Internet Time) :)

• steit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2009

steit

Je zou een progje kunnen maken dat iedere 2 seconden je systeemklok 1 seconde terugzet. (of iedere 1000 mili's 500 mili's terug dan zie je het niet in je systeemklok display)

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-09 13:58

ADH_ED

Hoogbevaagd

Dat hier nog serieus op word ingegaan, je hebt het progje eigenlijk niet nodig, en je heb al antwoord op je vraag, toch?

Verwijderd

Topicstarter
ja heb denk ik wel antwoord.... ga ff proberen een progje te schrijven dat die tijd steeds terug zet, ff kijken hoe dat voelt.....

hebben we toch weer ff een leuk gesprek gehad....
Pagina: 1