newbie's

Pagina: 1
Acties:

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is het geen idee om mensen die nieuw registreren eerst de faq te mailen en een paar dagen later pas hun password?

Die drie kleine lettertjes hierboven nodigen namelijk in eerste instantie niet heel erg uit tot er op klikken...

Ook zou in de faq wel iets duidelijker de tip mogen staan om eerst een aantal weken alleen maar te lezen en niets te posten. (volgens mij staat dit ook in de betreffende rfc waarvan ik het nummer niet weet)

Verder vind ik het heel leuk hier hoor :).

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Best een idee om de FAQ eerst te mailen! :Y)

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:13
Yep vind ik een goed idee.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 14:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmmz... dat idee had ik ook al idd om eens in LA te posten.
MAar ik zou zelfs nog verder willen gaan ...

voorstelletje dus:

- Ze reggen zich, krijgen binnen 10 minuten de FAQ en username gemaild met pass.

- De username wordt op/in de DB gemaakt, maar er komt eigenlijk meteen een ban op.

- Vervolgens moeten ze net als op t.net een X aantal uur ingelogd zij c.q. er moet een andere tijd (7 dagen?) verstreken zijn voordat ze daadwerkelijk kunnen posten.

Ideetje ?

Tijd voor een nieuwe sig..

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Nee, dat zou alleen werken als je browser koekjes ondersteund (en ge-enabled zijn).

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 14:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sure ....

Ik heb het uiteraard over de server kant nu.
Maar bedankt voor de tip. Mocht ik ooit een ban krijgen, gooi ik mijn koekjes weg, kan ik weer inloggen onder mijn eigen naam ;)

Tijd voor een nieuwe sig..

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:57
Dus die newby's moeten eerst een week lang de faq leren.....ze krijgen dan onverwachts 3x een overhoring over de stof.......zoals: hoe voeg ik een plaatje in en of je wel of niet om warez mag vragen.

Een tweede vereiste is dat ze per se een koe moeten nemen.....onder het motto van: voor wat hoort wat >:)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 17:59
ik denk niet dat het veel helpt buiten dat 90% van de mensen die normaal lid willen worden gillend wegrennen en NOOIT meer terugkomen |:(

edit:
hoewel puur het mailen van de faq natuurlijk wel nuttig kan zijn

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Een tweede vereiste is dat ze per se een koe moeten nemen.....onder het motto van: voor wat hoort wat
ze kunnen van mij ook E.T. Krijgen hoor :)
Pagina: 1