Don't Speak, Just Think
Wrom niet? Ding werkt volgens mij met IR signalen. Langs een winkel lopen en vragen of je het mag testen. Even het signaal kopieren en voila...
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Is er toevallig ook een database programma waarin alle afstandbedieningen in staan met ir codes. Dat je deze via je labtop weer kan versturen.
Dus je hoeft geen originele afst. bediening te hebben.
Dus je hoeft geen originele afst. bediening te hebben.
Don't Speak, Just Think
Ten eerste; als het al gaat werken dan zul je je PDA bijna tegen de autoradio aan moeten houden, die dingen zijn niet zo sterk, tenminste niet in dergelijke toepassingen las ik een keer.
Ten tweede zijn er een aantal IR-programma's in de omloop, waarvan één of twee freeware zijn, en de rest - zoals met bijna alle PDA stuff - moet je voor betalen. Ik heb dacht ik zelf een freeware programmaatje, met de keuze uit een dertigtal signalen van een vijftal fabrikanten (JVC, Sony enzo). Ik heb zelf een Philips TV en die werkt dus niet...
Ten tweede zijn er een aantal IR-programma's in de omloop, waarvan één of twee freeware zijn, en de rest - zoals met bijna alle PDA stuff - moet je voor betalen. Ik heb dacht ik zelf een freeware programmaatje, met de keuze uit een dertigtal signalen van een vijftal fabrikanten (JVC, Sony enzo). Ik heb zelf een Philips TV en die werkt dus niet...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.