[Office XP] Programma's willen Frontpage configureren

Pagina: 1
Acties:

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:15

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Topicstarter
Ik heb een tijdje terug een office xP cd'tje geleend en geinstalleerd *behalve* frontpage omdat ik dat niet zo'n fijn programma vind.

De hele tijd als ik nu een van de office programma's opstart (word/excel etc.) krijg ik eerst een bericht van windows installer die zegt "Please wait while Windows configures Microsoft Office XP Professional with Frontpage", waarna hij om de CD begint te zeuren (die dus alweer terug bij de eigenaar is). Zwaar irritant dit. En mogelijk nog irritanter is dat als je Word opstart door te dubbelklikken op een document, hij hierdoor 'vergeet' welk document hij opent en je het alsnog handmatig moet openen.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Ik heb al even gezocht maar het enige dat ik hierover kon vinden (dit) suggereerde een re-install. Of iets met 'run locally' maar ik heb geen flauw idee wat ze daarmee bedoelen en waar dat in te stellen is.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De setup wil geen Frontpage configureren, maar Office XP with FrontPage (algemene verwijzing naar je CD).

Als je een standaard installatie hebt gedaan, dan staan er een hoop installatie-onderdelen op "install on first use". Hiermee gaat Office o.a. bij het opstarten de extra functies installeren (bijv. auto-complete).

De gesuggereerde optie 'run locally' slaat ook op de installatie methode. Voer opnieuw een setup uit en kies dit keer voor een custom install.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 20:18
Tijdens de installatie kun je de diverse opties in en uitschakelen. Het is ook mogelijk om de opties pas te installeren wanneer je deze nodig hebt. Dat is waarschijnlijk bij jou het geval.
Je hebt waarschijnlijk voor jou installatie niet gekozen voor "Run all from my computer" voor de componenten die je wil installeren.

Misschien heb je hier wat aan.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Run locally kan je instellen bij de setup maar daar heb je de cd voor nodig.
Je probleem wordt waarschijnlijk veroorzaakt doordat je tijdens de installatie WEL frontpage server extensies en allerlei web enhanced zaken binnen Word en Excel hebt geinstalleerd.
Enige optie is CD nogmaals lenen. Of leven met de foutmeldingen...

Battle.net tag

• Nappa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:15

Nappa

The Barbaric Saiya-jin!

Topicstarter
Okee thanks ik zal dat cd'tje nog wel een keer fiksen en de boel wat zorgvuldiger installeren. Je kunt die schermen wel wegklikken maar het blijft gewoon irritant.

Alles wat ik zeg kan en zal tegen u gebruikt worden
Scream! Suffer! Panic! | Dark-future Dawnbringer | Unofficial Mordor community