[Word 2000] scrollsnelheid

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 00:09
Aee, als ik in word 2000 iets selecteer met mn muis en dan naar beneden ga om meer te selecteren, dan scrollt ie ineens als een dwaas naar beneden. Dat mag van mij wel iets minder enthousiast, kweet alleen niet hoe je dat moet instellen, iemand ideeen?

HEt gaat hier dus NIET om scrollen met mijn scrollknopje, maar gewoon door selectie naar beneden te slepen.

Verwijderd

dat is niet alleen met Word hoor, Excel doet precies hetzelfde. En hier kan je volgens mij helemaal niets aan doen

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:17
Ik heb juist het idee dat het in Word 2000 beter te controleren is dan in Word 97. Daar stopt 'ie pas bij het eind van het document. Maar je kan het helaas niet instellen. Mogelijke oplossingen: in pulsen naar beneden scrollen; met toetsenbord selecteren; of naar begin van selectie gaan, met muis naar eind van selectie scrollen (niet klikken), shift indrukken en klikken.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 00:09
Ik heb geen idee waarom, maar het is voor op mijn werk wel handig. Je kunt het niet zo 123 instellen, maar gek genoeg verschilt deze snelheid aanzienlijk per pc. Enne de snelste pc scrollt niet het snelst.....

nog steeds geen idee hoe het komt |:(

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:48
Dat noemen ze bij winndows een "Special feature" :P T is volgens mij zo in de hele office suite. En volgens mij heeft motepad er ook last van :(