Keyproxy vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik draai nu al een tijdje een keyproxy voor ons teampje rc5@shoq.com, om al onze koeien zo rap mogelijk te voeden. Ik wil alleen dat er wat meer wu's in de proxy blijven zitten voordat ze geflusht worden. Ik heb al een beetje zitten klooien met de settings, maar er zijn hier ongetwijfelt mensen die hier veel meer verstand van hebben.

De huidige settings zijn:

[rc564]
logfilekeyblock=pproxyrc5
logfilekeyblockrotation=daily
minkeysready=800
maxkeysready=1000
maxkeysdone=50000

Ik dacht laat ik maxkeysdone op 50.000 zetten, dan gaatie pas flushen als er 50.000 blocks in zitten. Maar nee, de proxy flusht gewoon dagelijks z'n werk?!

Ook vraag ik me af of minkeysready=800 wel genoeg is voor zo'n 40 clients die fetchen/flushen op de proxy. Is dat genoeg of is het beter om het wat te tweaken?

Bedankt alvast :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan moet je toevoegen :

minkeysdone=xxxxx

800 is wel errug weinig... ik denk dat 5 tot 10.000 een reeëler getal zou zijn...

Virussen? Scan ze hier!

• Hans
  • Niet online
Maar ik las iets in de docs over dat je max 1000 blocks in voorraad kan hebben? Of heb ik weer niet goed gelezen? ;)

• Onno
  • Niet online
Als je die limiet wilt omzeilen moet je even het regeltje "expertmode=1" toevoegen onder [rc564].

• Hans
  • Niet online
Krijg nu het volgende:

[07/20/00 20:19:29] distributed.net Personal Proxy (build 313)
[07/20/00 20:19:29] Visit http://www.distributed.net / for details.
[07/20/00 20:19:29] Proxy starting up.
[07/20/00 20:19:29] Verbosity set to: general stats keyblock server client buffe
rs timestamp attention errlow errsevere (3519)
[07/20/00 20:19:29] Invalid rc564 mindone value! Setting to 0.

But why invalid?? Dit zijn m'n huidige settings:

[rc564]
expertmode=1
logfilekeyblock=pproxyrc5
logfilekeyblockrotation=daily
minkeysready=5000
maxkeysready=6000
minkeysdone=25000

Is toch niks mis mee?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je ook maxkeysdone d'r in laten staan ? En ik neem aan dat maxkeysdone groter is (of gelijk) dan minkeysdone ?

Dan zou het namelijk goed moeten zijn...

Virussen? Scan ze hier!

• Hans
  • Niet online
ah, ik heb maxkeysdone eruit gedumpt. DOH! :P
Die zet ik dan wel op 50.000 ofzow.

Verwijderd

waarchijnlijk had hans letterlijk minkeydone=xxxxx ingevuld ;)
ff zonder dollen, er zit iets van een bug in die proxy, want als ie eenmaal de maxkeysdone heeft bereikt, gaat ie flushen. Dat lijkt ok, maar hij stopt niet meer ook! Hij blijft dan alles boven de minkeysdone flushen, ook als ie die al een keer bereikt heeft. Pas als je de proxy jojo-t, gaat ie weer flushen als de maxkeysdone is bereikt. Snapt iemand het nog?
Pagina: 1