Toon posts:

Winrouter Werkt niet echt goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi ik heb gisteren een topic geplaats over hoe mijn internet kan beperken op mijn lanparty. Ik wou dus op mijn lanparty alleen het crew internet geven. Ik heb toen veel positiefe reactie's gehad en toen programmatjes gehad WINROUTER.
Dit heb ik gedownd en op de wbsite gelezen hoe het moet maar het werkt niet echt zoals het hoor. Ik heb nu wat op internet gezocht en gekeken en heb wat gelezen over DMZ server en een NAT sever. Kan iemand me nog f fhelpen :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:54
Gebruik een ander programma dan...

Bijv. met wingate kun je ook gebruikers instellen

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Moet het persé softwarematig? Je kunt ook voor een paar tientjes een hardwarematige router kopen, dan kun je netjes aangeven welke mac-adressen van de router gebruik mogen maken :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik hebliever ja een software maties
omdat ik al een grote switch heb.

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08 10:33

NBK

Weercam-Avatar

Die hardware router kun je gewoon aan je switch hangen...
Enkele voordelen zijn dat je een keiharde firewall krijgt (en dingen zoals DHCP etc.), het scheelt CPU belasting op je eigen PC, de ping tijden voor alle gebruikers hetzelfde en als je PC crashed ligt je Inet verbinding niet plat.

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• venomous
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 22:25
Bijna iedere software matige router kan wel worden beveiligd goede s routers voor windows zijn winroute, wingate, winproxy, sygate. deze zijn allemaal binnen 5 minuten geinstalled en ingesteld. Goed lezen iedergeval.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
he bedankt voor jullie gedachtes en antwoorden.
Ik ga het proberen.
ciao
Pagina: 1