Toon posts:

[DVD] All in 1 software voor dvd te maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand op de zachte waren sectie, die mij misschien hiermee kan helpen. Ik ben op zoek naar een applicatie die veel opties bevat voor het maken van een DVD.

Het gaat mij dan om het volgende.

* Geluid (meerdere sporen)
* menu's met knoppen (bewegend + geluid etc)
* meerdere menu's om te spingen naar andere chapters
* mogelijkheid tot het maken van chapsters

Let op! Ik doe dus geen warez verzoek, ik ben alleen benieuwd of er iemand is die een programma weet dat nu eens heel geavanceerd hierin is, ipv de standaard wizards en buttons etc.

Alvast bedankt ;)

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 14:21

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Heb je ook al zelf even gezocht naar verschillende programma's?
Hier heb je iig al een aantal hits:
[google=dvd authoring program]

Waar je dus naar moet zoeken is hoofdzakelijk authoring.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, gaat mij er meer om of er mensen ervaring hebben met een bepaalde applicatie en wat ze hierbij dan negatieve kant zagen aan de applicatie. Tot nu toe een aantal apps gehad die steed seen beetje konden (dus wel audio maar niet meer channels of alleen bepaalde type etc.)

Maar nietemin heb ik even op je google link gekeken, maar ben nog steeds benieuwd :?

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:39
Hangt een beetje van je wensen af. Maar een echte aanrader is DVD workshop van Ulead. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:22
Ik denk dat pinnacle studio 8 uitermate geschikt is voor je
edit;
directe link op de site van pinnacle
http://www.pinnaclesys.co...roduct_ID=577&Langue_ID=7

http://www.pinnaclesys.com/

Ikzelf vind het een geweldig programmatje, werk er regelmatig mee, je kan volgens mij ook meerdere sporen geluid invoegen zodat ze in mekaar overgaan, zeker weten doe ik dat niet. maar verder voor het creëren van menu's en het aangeven van chapters e.d. werkt hij perfect, kon zelfs menu's tussenin zetten meen ik...

[ Voor 71% gewijzigd door Fire_Bird op 23-04-2003 14:33 ]