Error bij het opvragen van een internet pagina

Pagina: 1
Acties:

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Onlangs is er bij mij een probleem ontstaan met het opvragen een specifieke internet pagina. Alle pagina's kan ik voor de rest opvragen, alleen bij die pagina krijg ik een 'this page cannot be displayed error'.
Terwijl, als ik op deze site probeer in te loggen via een andere pc die via dezelfde router is aangesloten, kan ik de site wel gewoon opvragen.
Voorheen werkte de site naar behoren.

Ik heb gezocht met de search, maar wel wat onderwerpen over dns kunnen vinden, maar niet specifiek mijn probleem.

Wat ik heb geprobeerd: de site te pingen, dat werkt. Naar de site surfen door middel van een ip adres invoeren, dat werkt niet.

De oplossing die in de FAQ aangedragen wordt, alle winsock 2 entry's deleten, vind ik iets te overdreven, ondanks dat het een redelijk belangrijke site is (mijn schoolresultaten worden erop gezet), heb ik dit er toch niet voor over.

Verdere informatie
Ik heb een vigor 2200e router, ik gebruik IE6 sp1, winxp sp2 en heb planet internet als provider. Ik log in als administrator.

Zou iemand mij enkele mogelijke oplossingen aan kunnen dragen?

Ps, ik weet niet of het een netwerk of een software probleem is, ik heb een willekeurige keuze tussen deze 2 fora gemaakt.

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
tja misschien moet je daarvoor bepaalde scriptjes toestaan zodat die pagina geladen wordt. Check eens even al je persoonlijke (beveiligings-)instellingen van IE.
Misschien heb je wel de optie aanstaan dat beveiligingswaarschuwingen standaard afgewezen moeten worden en krijg je daarom geen toegang

suc6

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

En check je host file :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Fault
Bedankt voor je reactie Larsemenneke!

Security settings staan op medium. Voorheen (circa 5 dagen geleden) werkte het goed. In deze dagen is er geen software geinstalleerd en de hardware is ook niet gewijzigd.

Daarbij ben ik hierboven nog vergeten te melden dat ik de IE cache leeg heb gemaakt, cookies heb verwijderd en een spyware check heb gedaan.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Fault schreef op 23 april 2003 @ 08:54:
Bedankt voor je reactie Larsemenneke!

Security settings staan op medium. Voorheen (circa 5 dagen geleden) werkte het goed. In deze dagen is er geen software geinstalleerd en de hardware is ook niet gewijzigd.

Daarbij ben ik hierboven nog vergeten te melden dat ik de IE cache leeg heb gemaakt, cookies heb verwijderd en een spyware check heb gedaan.
Heb je je host file nou al bekeken? Lijkt, wel of je mijn reply niet hebt gezien ofzo :P
En mogen wij misschien weten welke site het niet doet bij je? Als die site niet tegen de FAQ is kan je hem wel posten.

Misschien dat er iemand wat speciaals aan die site ziet dat het probleem zou kunnen veroorzaken op die ene computer.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Fault
Ik had inderdaad jouw reply nog niet gelezen.

De betreffende site is http://intranet.sem.hhs.nl De host file die ik gebruik is de file die bij kazaa-lite wordt geinstalleerd. Ik heb de file al doorzocht maar er staat niets in dat verwijst naar de betreffende site.
Pagina: 1