Toon posts:

Kleuren missen !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik mis een paar kleuren naar de kast open te hebben gehad.
Haast alles is nou blauw en geel ik heb een Laser 17" monitor type weet ik zo niet.
Wie o wie weet hier een antwoord op?

Screenshot van 't schermpje waar je de resulutie enzo kan instellen kijk vooral naar de kleuren.
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/Probleem1.jpg

Wat ik al heb gedaan in Google zoeken en de search gebruikt maar kon niks vergelijkbaars vinden.

Ps waarom is dat andere topic op slot gegaan?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Aan het plaatje is er niks mis mee. Kijk eens naar de stekker die naar je toffe Vodoo 5500 AGP loopt. En kijk of je geen pinnetjes hebt verbogen.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
He The_Greater heb gekeken en een pinnetje is verbogen kun je dat weer recht buigen?

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tuurlijk :X je moet het alleen wel erg voorzichtig doen want voor je het weet, breekt het pinnetje af.

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga er zelf niet mee zitten kloten daar heb ik een vader voor :P

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 07:45:
He The_Greater heb gekeken en een pinnetje is verbogen kun je dat weer recht buigen?
Dat moet je heel rustig doen. Want idd, ze kunnen zo afbreken. En dan ben je nog verder van huis. Dus, doe het rusig en gecontroleerd.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan je dat het beste doen dan met een pincetje ofzo

Verwijderd

daar moet je een soort potlood pen voor nemen.
dat is een pen met een potlood vulling erin.
die kun je zonder moeite erover doen en rechtzetten

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 09:45:
daar moet je een soort potlood pen voor nemen.
dat is een pen met een potlood vulling erin.
Dat noem je een Stiftpotlood

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

heb je een losse kabel of zit de kabel vast aan je monitor? Als het misgaat en je een losse kabel hebt kan je gewoon een nieuwe kopen, anders ben je wat meer de zak en moet je een nieuwe kabel aan je monitor (laten) zetten.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Thomix schreef op 23 April 2003 @ 15:30:
heb je een losse kabel of zit de kabel vast aan je monitor? Als het misgaat en je een losse kabel hebt kan je gewoon een nieuwe kopen, anders ben je wat meer de zak en moet je een nieuwe kabel aan je monitor (laten) zetten.
Hoeft niet, als je weet welk draadje op welk pinnetje/aansluiting zit kan je in principe met een andere kabel/verloopkabel er een nieuw stuk aan maken.

Is wel moeilijk, maar goedkoper dan een nieuwe kabel laten zetten. En de service van monitoren makers is meestal niet zo'n erg goeie :{ (iig bij Teleplan (zoek maar en je weet wat ik bedoel :r :( ) en Philips ).

[ Voor 3% gewijzigd door Vinnie op 23-04-2003 15:34 ]

C:\>_

Verwijderd

Topicstarter
Thomix schreef op 23 april 2003 @ 15:30:
Hij zit gewoon vast aan de monitor maar kun je ook zo'n stekkertje kopen waar die pinnetjes in zitten of zijn die er niet

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59

Maximus

PhD i.o.

ik doe het altijd met een mes :?

Zo heb ik de pinnetjes van mijn P4 2,4 ook recht gekregen en hij doet ut perfect..

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het pinnetje verbogen met een pincetjestiftpotlood wou niet :/
Nou doet alles weer perfect :7
Bedankt iedereen die mij heeft geholpen heeft het probleem oplossen :o
nou
grt
Patrick 8)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nog een ding patrickHGV; als jouw monitor kapot is; dan is dat echt niet te zien op een screenshot hoor :X :D Dat werkt alleen als je er een foto oid van maakt; voor een screenshot wordt je grafische kaart uitgelezen; en niet je monitor ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 23 April 2003 @ 16:56:
Nog een ding patrickHGV; als jouw monitor kapot is; dan is dat echt niet te zien op een screenshot hoor :X :D Dat werkt alleen als je er een foto oid van maakt; voor een screenshot wordt je grafische kaart uitgelezen; en niet je monitor ;)
Heb geen digicam helaas :(
Pagina: 1