Een oude bekende MSN't mij net dat hij al de hele dag problemen heb met zen win2k dedicated server. Die valt steeds offline nadat hij 10 minuten aan is. Met deze wetenschap meteen even gaan kijken met TS en zag dat CPU load op 100% stond. Was in gebruik door smsx.exe wat ik later terugvond in zen System32 dit. Kon het proces probleemloos killen maar het stomme was dat de load niet ophield. Dacht ach nog een proces dat 100 procent trekt. Maar nee, dat was er dus mooi niet. Sterker nog IDLE proces is steeds normaal, rond de 80, 90 maar ondanks dat dat steeds goed staat blijft CPU load heel wat anders beweren. Zie screenshot:

Op die screensho is het IDLE proces 89 procent terwijl de grafiek van niet vind. Is ook merkbaar op systeem dat hij die load wel maakt (niet echt vloeiend). Ik heb die smsx.exe weg gegooid, gereboot help geen fuck. Load is er nog steeds.
Iemand enig idee hoe ik nu kan achterhalen waar die load weg komt?
Info over server, server was verstoken van SP3 en allerlei belangrijke updates. Die ga ik dus maar even doen SP3 installen gaf echter na het downloaden Corupt file (Na veryfying file)
Iemand daar ook een suggestie voor ?

Op die screensho is het IDLE proces 89 procent terwijl de grafiek van niet vind. Is ook merkbaar op systeem dat hij die load wel maakt (niet echt vloeiend). Ik heb die smsx.exe weg gegooid, gereboot help geen fuck. Load is er nog steeds.
Iemand enig idee hoe ik nu kan achterhalen waar die load weg komt?
Info over server, server was verstoken van SP3 en allerlei belangrijke updates. Die ga ik dus maar even doen SP3 installen gaf echter na het downloaden Corupt file (Na veryfying file)