[XP] installeren op een Compaq Presario 1200

Pagina: 1
Acties:

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:08

DoctorV64

Cosmopoliet

Topicstarter
Een maat van me heeft zijn compaq harde schijf op zijn laptop met twee partities volledig geformateerd om vervolgens XP er op te zetten (had eerst ME erop staan van Compaq). Nu blijkt dus de toetsenbord qua indeling niet goed meer te functioneren en werken de compaq functietoetsen niet meer.

Ik heb al search gedaan, maar kan nergens vinden waar je bepaalde drivers van Compaq kan vinden om de toetsenbord onder XP goed te laten functioneren.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

DoctorV64 schreef op 23 April 2003 @ 01:05:
Ik heb al search gedaan, maar kan nergens vinden waar je bepaalde drivers van Compaq kan vinden om de toetsenbord onder XP goed te laten functioneren.
Het lijkt mij ook niet dat je die drivers hier op GoT zal vinden :)

Als je zoekt op compaq.nl dan vind je het volgende: http://www29.compaq.com/falco/sp_list.asp

Het kan goed zijn dat er voor dit type geen drivers voor WinXP zijn gemaakt aangezien de Compaq Presario 1200 niet met WinXP wordt geleverd. Heb je al een mailtje naar Compaq gestuurd met deze vraag?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.