Transferring data from adserver.webads.nl...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik heb al een tijd (2 maand ofzo...) het probleem dat het inladen van pagina's als het ware blijft hangen op de adserver.webads.nl. Maar wat het opmerkelijke is dat de banners wel goed getoont worden, compleet zijn ingeladen volgens mij en ook werken. Ook de rest van de pagina's zijn dan compleet ingeladen.

Ik werk met Windows XP SP1 -
browser: Phoenix Firebird 0.5

Ook had ik dit onder Mozilla 1.2.1.

Zijn er meer Firebird of Mozilla gebruikers die hier problemen mee hebben ?!? En zijn de adjes hier bekend met het probleem en kunnen mij vertellen hoe het misschien op te lossen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

je hebt toevallig niet ooit je hosts file aangepast (de bekende Kazaa lite truc)?

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07
DNS timeout?

Hier werkt het best okee met Mozilla of Konqueror (onder Linux). En ik zie de banners ook gewoon....dus ik denk dat er toch iets raars in je config zit, waar dan ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb het ook in Phoenix/Firebird. Ik denk dat het een bugje in de browser is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
De status balk van mozilla (en gerelateerde browsers) wil wel eens niet goed bijgewerkt worden.

Aan de throbber bovenin kan je zien of hij nog echt aan het laden is. Als het plaatje stilstaat is ie klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
little_soundman schreef op 23 april 2003 @ 02:43:
De status balk van mozilla (en gerelateerde browsers) wil wel eens niet goed bijgewerkt worden.

Aan de throbber bovenin kan je zien of hij nog echt aan het laden is. Als het plaatje stilstaat is ie klaar.
Hij is echt aan het laden, en dat duurt soms wel een minuut of tien....... ik snap er dus helemaal niets van, want voor de rest werkt alles op de pagina dan goed. Ook als ik alleen mijn browser open heb staan, geen MSN of iets dergelijks en ik kijk ondertussen in mijn Verbindingsstatus dan zie ik dat er dus nog dataoverdracht is.

Kan één van de adjes vertellen wat er dan nog wordt overgepompt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Het ligt aan je browser en aan webads.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Het komt hier ook regelmatig voor dat ze gewoon blank blijven. Nu weer, ik zie geen banner hoor :?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ligt aan je host file, had ik ook..
Haal alle erin weg die er niet al vanaf het begin instonden, dan is et weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
Ik heb mijn hosts file niet aangepast.... ook niet laten doen door KaZaA of wat dan ook. Bovendien maakt Firebird wel eens gebruik van de hosts file ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DoRRoN schreef op 23 April 2003 @ 21:03:
Ik heb mijn hosts file niet aangepast.... ook niet laten doen door KaZaA of wat dan ook. Bovendien maakt Firebird wel eens gebruik van de hosts file ?!?
De hosts file wordt door je OS gebruikt; dus Windows Xp in dit geval. Alle verzoeken van applicaties worden door het OS via de hosts file uitgevoerd

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Mischien is dit de oorzaak?:
document.write("<script language='javascript' src='http://adserver.webads.nl/jserver/ACC_RANDOM=1051011443/SITE=TWEAKERS/AREA=TWEAKERS_FORUM/AAMSZ=120x600/WPC=YES/POSITION=RIGHT'></" + "script>");}</script
(uit de source van LA index) Als ik die link open met kview beweert die dat hij dat formaat niet kent.Dat is dus een javascript die een ad tevoorschijn zou moeten toveren (maar die ik helemaal niet zie, gelukkig)
Mischien zie je dat? (ik krijg de indruk dat dat die skyscraper is aan die opgegeven size te zien, kan dat?) En aangezien de andere banners van tweakers.net zelf komen is het vrij normaal dan dat je die wél ziet :)

[ Voor 16% gewijzigd door Bart Coppens op 24-04-2003 00:59 ]

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Pagina: 1