Toon posts:

een hele domme vraag van een newby

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry sorry maar het zal wel aan mij liggen!

Maar toch.. ik heb gezocht .... en niet gevonden

Het volgende:

In een wat ouder topic (die ik vond na de search) kwam ik de vraag tegen waar ik zelf ook mee zit. De vraag was niet echt opgelost en nu wilde ik de topic starter vragen of hij die inmiddels wel heeft. Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen...kan ik hem een mail via GoT sturen? In zijn profile staat geen mailadres.

nogmaal sorry _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Arno

PF5A

Helaas, dit kan niet. De enige manier is ICQ/MSN als hij in zijn profile zijn email adres uit heeft staan :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok........helaas.... :'(

in ieder geval bedankt voor de info.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat je ook zou kunnen doen is dat ICQ nummer of MSN adres invoeren in google en zien of je er een email adres van terug krijgt, of op dezelfde username zoeken, alleen dan op de Frontpage, of (als het een niet echt vaak gebruikte username is) op de naam zoeken in google. Als ie een homepage heeft is het natuurlijk ook zo voor mekaar :)
geef anders even een linkje naar zn profiel? kunnen we je misschien wat beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk topic heb je het over? :)

Misschien kan je die een schop geven en hopen op antwoord (misschien zelfs van de topicstarter ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:46

Basszje

Reisvaap!]

Welkom op GOT trouwens ;)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik ook geen icq/msn vinden....

Ik wil wel een linkje naar zijn profile geven.... maar vertel effe hoe dat moet dan...
Ik kan wel zijn nick geven maar dat lijkt me niet netjes.. of wel?

En bedankt voor de welkomswoorden

het topic is »»x ACCESS XP][VBA] Een formulier leeg openen in P&W
En ik heb al een reaktie geplaatst maar nog geen reaktie gezien.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:56

SmartDoDo

Woeptiedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zie dat er een homepage in het profiel van die topicstarter is ingevuld. Wat je ook zou kunnen doen is het contact formulier invullen of een emailtje sturen naar dat adres of dat het juiste persoon is, en om dan te reageren in het topic of per mail.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:02

Zoefff

❤ 

Het topic is niet zo oud toch? Ik zou gewoon nog een reactie plaatsen, en hopen op een goed antwoord :)

Edit:

Laat maar, ik zie dat je het al gekicked hebt, en ook dat er iemand al een (mogelijk) antwoord heeft geplaatst... Succes ermee ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Zoefff op 23-04-2003 12:08 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mailto: info@bya.nl

staat op zijn site :)
Pagina: 1