LiteON 12*10*32 Burnproof fikker

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:15

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Deze fikker is sinds vandaag in de pricewatch te vinden voor fl 565,-
Ik heb alleen geen idee wat "liteON' voor merk is, of wat er mee bedoelt word. Iemand ervaring ofzo??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-05 15:37

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Ja, wil ik ook wel eens weten, met name dan die 8 speed bakker (fl 349,-)

XBL: theArthurrrr

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Ik ben op de site geweest (www.liteon.com.tw) en dat is er een van een bedrijf dat LEDjes en toebehoren levert. Niks over cd drives te vinden daar. De link achter de 12*10*32 op de site van space promotion werkt niet, maar verwijst wel naar die site, alleen dan met nog meer rommel erachter. VAAG! :? :?
[edit]
hm.. via www.liteon.com kun je er wel komen.
[\edit]

Verwijderd

Ik heb hiero wel een gewone cd-rom drive van Lite-On. Prima dingetje, leest alles (en snel). Nooit problemen mee gehad in de 2 jaar dat ik um nu heb.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Heb hem even vergeleken met de Plextor: http://www.plextor.be/English/products/pxw121032.html
en alles is hetzelfde, behalve dat de liteon een snellere toegangstijd claimed, lager gewicht en een hogere mtbf... Hmmm iemand ervaring met deze?

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• bloasfist

bloasfist

Slot-A Crew

Topicstarter
Hmm.. ik had me al helmaal ingesteld op de plexwriter 12*10*32, maar dat is nu een beetje een twijfegeval aan het worden.

• sus
  • Laatst online: 06-05 14:16

sus

is druk :+

Hey, ik heb hier een Lite-On fikker in mijn machine zitten. Die wordt herkend als een fikker van HP :?

Weet het type niet uit mijn hoofd, heb geen zin om te rebooten.

• Blue-Bird
  • Laatst online: 06:01
Is die fikker van LiteON nou wat?

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Misschien heeft die Lite-On wel een Sanyo loopwerk net zoals de Plextors. Denk wel aan de goede garantievoorwaarden van Plextor, als je fikkertje stuk is heb je binnen een paar dagen een nieuwe van ze, met Lite-On ben je helemaal afhankelijk van de winkel waar je m koopt.

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 14:27 schreef hkersting het volgende:
Is die fikker van LiteON nou wat?
Ik zou toch voor een Plextor gaan, die heeft zowiezo Burn-Proof, en LiteON niet, want die staan niet op de Sanyo BP contractor's lijst.
Iedere tweaker heeft goede ervaring met Plexies, dus neem die nou maar (burn-proof MOET je hebben als je op 12x schrijft, lekker GoT'en terwijl je fikt zonder dat je je zorgen hoeft te maken over buffer underrun errors!)

• Blue-Bird
Die LiteON heeft ook Burn-Proof en het scheelt toch iets van 160 piek met de goedkoopste plextor 12/10/32

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 14:38 schreef hkersting het volgende:
Die LiteON heeft ook Burn-Proof en het scheelt toch iets van 160 piek met de goedkoopste plextor 12/10/32
Ah sorry ik had nie gekeken op liteon site, weird, geen officiele Sanyo Burn Proof contractor?

Najah, ik zou zowiezo Plextor nemen vanwege hun heerlijke firmware updates (altijd leuke nieuwe features :9), but that's just me.

• Blue-Bird
Als alle2 de branders hetzelfde binnenwerk hebben, zijn er dan wel verschillende firmware updates?

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 14:47 schreef hkersting het volgende:
Als alle2 de branders hetzelfde binnenwerk hebben, zijn er dan wel verschillende firmware updates?
Ja en nee, dit is vergelijkbaar met nVidia kaartjes, je kan de drivers (ja ok, wat anders ma'goed, for the sake of argument) van de kaart maker gebruiken, of de chipset (=nvidia) reference drivers gebruiken, en als Bijv. Asus drivers maakt waarmee je in spellen door muren heen kan kijken, dan lopen die 'voor' op de reference drivers. Mischien slechte vergelijking maar ik hoop dat je het snapt.

Kijk maar op de plextor site, al die fixes i n de firmware updates, heerlijk :9

• Blue-Bird
Dus jij vindt echt dat ik een Plextor moet kopen ook al is hij 160 piek duurder?
Wat zeggen anderen hiervan?

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb 2 mnd terug 645,00 (retail) voor de plextor betaald hier en in de pricewatch stond ie toen voor 595,00.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Verwijderd

Volgens mij issie wel burnproof.. Ik zag ze liggen op de hcc bij funprice... en daar stond met koeieletters bij dattie burnproof was...

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik heb dus zo'n liteon bakker gekocht(fl 449,- op hcc) en ben er zeer tevreden over.Werkt goed met Nero,EAC en clonecd.

Ik wilde eerst ook die Plex kopen, maar vond het prijsverschil iets te groot (in mijn geval bijna fl 200,-). Wat mede de doorslag gaf is dat er, inderdaad, met koeieletters BURNPROOF opstond. Misschien is het wel enorme nepperij en ben ik er ingetrapt, maar hij bevalt goed.

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 22:12 schreef DeWaanzin het volgende:
Ik heb dus zo'n liteon bakker gekocht(fl 449,- op hcc) en ben er zeer tevreden over.Werkt goed met Nero,EAC en clonecd.

Ik wilde eerst ook die Plex kopen, maar vond het prijsverschil iets te groot (in mijn geval bijna fl 200,-). Wat mede de doorslag gaf is dat er, inderdaad, met koeieletters BURNPROOF opstond. Misschien is het wel enorme nepperij en ben ik er ingetrapt, maar hij bevalt goed.
Dat valt te testen >:)
Ga es een grote rar file unpacken tijdens het branden? :P

Verwijderd

dat kan je ook zonder burn proof >:) ik game en burn samen weird yeah thats me

• DeWaanzin

DeWaanzin

Ik zal het eens testen,en zal jullie op de hoogte houden

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:02
Ik hoorde laatst dat de LiteOn ook een Sanyo binnenwerk heeft, net als de Plextor. Ik weet niet oe het met zaken als garantie ed. bij LiteOn zit. Bij Plextor zit dat wel snor.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:36
De Creative, Lite-On en Plextor zijn allemaal indentieke schrijvers. Ze hebben allemaal een Sanyo binnenwerk, dus MET BurnProof. Ligt een beetje aan je budget welke je dan neemt. Zelf ben ik voor de Plextor gegaan, al is het alleen maar voor de naam...>:)

Verwijderd

Op zondag 10 december 2000 23:09 schreef Martijn het volgende:
De Creative, Lite-On en Plextor zijn allemaal indentieke schrijvers. Ze hebben allemaal een Sanyo binnenwerk, dus MET BurnProof. Ligt een beetje aan je budget welke je dan neemt. Zelf ben ik voor de Plextor gegaan, al is het alleen maar voor de naam...>:)
Martijn heeft helemaal gelijk. Ik heb hier die Lite-On gekocht en hij doet 't perfect op 12 speed MET BURNPROOF. ReWriten doet ie ook perfect op 10 speed. Tot nu toe heb ik alles kunnen branden met Nero 5, CloneCD en Fireburner 1. Alleen cdrwin herkend de Lite-On nog niet, maar daarover heb ik ze al gemaild. Je moet een zekere prijs betalen voor de plextor met zijn zeer goede garantievoorwaarden.

• DeWaanzin

DeWaanzin

Hoe komen jullie aan die wijsheid dat dat ding Sanyo binnenwerk heeft. Hier ben ik zeer benieuwd naar.

Verwijderd

Op woensdag 22 november 2000 00:43 schreef bloasfist het volgende:
Deze fikker is sinds vandaag in de pricewatch te vinden voor fl 565,-
Ik heb alleen geen idee wat "liteON' voor merk is, of wat er mee bedoelt word. Iemand ervaring ofzo??
Zou zeggen koop de 8x/12x van sanyo heb je voor dezelfde prijs, en die sanyo is hofleverancier van de plex...

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Voor de geïnteresseerden die van deze burner gebruik maken: 30 januari is er een firmware update gepost op http://www.liteonit.com.tw/Etech/Etech.htm
die het mogelijk maakt om van clonecd gebruik te maken. Zie de downloadsectie van de site (onder tech support) en kijk naar LS22.exe :9

Verwijderd

Niet alleen clone cd maar ook overburn :9. kan iedereen de liteon aanraden. Als ik de firmware kon downloaden :'(. Weet iemand deze ergens anders te vinden?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Op woensdag 31 januari 2001 22:35 schreef Gebla het volgende:
Niet alleen clone cd maar ook overburn :9. kan iedereen de liteon aanraden. Als ik de firmware kon downloaden :'(. Weet iemand deze ergens anders te vinden?
Sorry dat ik een oude thread omhoog trekt, maar als ik gewoon een nieuwe topic opent wordt ik geflamed denk ik.

IIG. Ik had net m'n Liteon 12101B geflashed met die LS22 firmware upgrade. het is goed gegaan, maar ik kan nog steeds niet overburnen. Iemand weten waarom en hoe ik het kan oplossen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Welk programma gebruik je. Ik had hetzelfde met Nero. Maar na de laatste versie upgrade van Nero kan ik nu ook overburnen.

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Die LiteOn 12x10x32 brander heb ik ook en nu werkt hij perfect. Tenminste onder Windows 2000 doet hij het prima met CloneCD, Nero 5 en ECDC. Het gaat allemaal lekker snel en geen problemen.

Wat ik er wel even bij wil zeggen dat de LiteON wel wat problemen opleverde kwa compatibiliteit onder Windows NT4.0 Server.

Heb heb de brander bij SWW voor 469,- piek gekocht.

Dus de keus is verder aan u! :-)

Mvg,

DP.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 14 februari 2001 10:13 schreef Gebla het volgende:
Welk programma gebruik je. Ik had hetzelfde met Nero. Maar na de laatste versie upgrade van Nero kan ik nu ook overburnen.
Ik gebruik de laatste versie van Nero 5.038 of zoiets. Zou moeten lukken toch?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 14 februari 2001 10:21 schreef DutchPlayer het volgende:
Die LiteOn 12x10x32 brander heb ik ook en nu werkt hij perfect. Tenminste onder Windows 2000 doet hij het prima met CloneCD, Nero 5 en ECDC. Het gaat allemaal lekker snel en geen problemen.

Wat ik er wel even bij wil zeggen dat de LiteON wel wat problemen opleverde kwa compatibiliteit onder Windows NT4.0 Server.

Heb heb de brander bij SWW voor 469,- piek gekocht.
Het is voor 375 te koop op zo'n PC-discount computerbeurs. Bespaar je toch wel meer dan 100 piek mee dan. Kan je mooi gelijk nog een spindeltje cds mee kopen. Of zoals ik nog een paar fans. (ehmm cooling fans dan)

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:14

ChUcKiE

Dus........

Mooi, vanmiddag thuis meteen die nieuwe firmware proberen! Voor de rest weinig problemen met deze brander, die ik een maand geleden voor 425,-- bij Gistron kocht.

Hooguit, dat ie beetje traag opstart, maar ik vrees dat dat komt, omdat ik um aan mijn Promise Uata100 controller op mijn A7V heb hangen, meer mensen met dit probleem! Als ie eenmaal draait, dan werkt ie perfect....

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• kmf
  • Niet online

kmf

Op woensdag 14 februari 2001 13:40 schreef ChUcKiE het volgende:
Mooi, vanmiddag thuis meteen die nieuwe firmware proberen! Voor de rest weinig problemen met deze brander, die ik een maand geleden voor 425,-- bij Gistron kocht.

Hooguit, dat ie beetje traag opstart, maar ik vrees dat dat komt, omdat ik um aan mijn Promise Uata100 controller op mijn A7V heb hangen, meer mensen met dit probleem! Als ie eenmaal draait, dan werkt ie perfect....
Als ik hem op mijn promise U66 op K7M gooit, dan ziet EZ-cdcreator hem niet eens! Vooral onder w98. En hartstikke veel problemen.....
Dus gewoon op de eerste paar poorten gegooit.

Laat even weten als je kan overburnen. Lukt me nog steeds niet.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:14

ChUcKiE

Dus........

Wellicht stomme vraag, maar waar kun je dat zien?? Bij CloneCD kan ie alleen geen DVD's lezen (allicht nie), maar er staat niets over overburnen, waar kan ik dat vinden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Quentin
  • Laatst online: 20-10-2025
Misschien wel interesant voor Lite-on gebruikers of potentiele kopers:

De Lite-on 8x brander en de Lite-on 12/10/32 zijn IDENTIEK dezelfde brander. M.a.w je kunt door het flashen van de 8x brander hem in een 12x burnproof brander veranderen!!!

Geen gein, kijk anders maar eens in de nieuwsgroep news://nl.comp.cd-branden voor ervaringen daarmee.

Overigens bevat de Lite-on Sanyo binnenwerk maar is ie zeker niet gelijk aan de plextor.
Beide gebruiken maar een heel paar Sanyo spullen in hun brander, derest komt van eigen of andere fabrikanten af (zie uitleg van SatCP in:
http://tweakers.net/nieuws/15650?highlight=plextor+16%2F10%2F40 )
Pagina: 1