E-tech router V3 (zonder modem) loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb de nieuwste E-tech router gekocht en hij loopt regelmatig vast. (rood diagnose lampje blijft branden). Ik heb E-tech al gemaild, maar die reageren niet. Ze hebben wel een telefoonnummer, maar als ik dat ga bellen had ik beter een 3com kunnen kopen. Dus daarom stel ik m'n vraag eventjes hier.

Zijn er meer mensen die de laatste versie van e-tech router (zonder modem) hebben. En zo ja, werkt deze wel goed bij kabel (dynamisch IP). Ik heb een abo bij Multikabel. Er is nog geen nieuwe firmware. Weet iemand uit ervaring hoe lang het kan duren voordat er een update komt. Zou het ook kunnen zijn dat Multikabel de boosdoener is, dat er misschien iets in mijn modem geset moet worden.

Voordat ik 'm terug ga sturen, zou ik eerst wat feedback willen hebben..

Dit is 'm: http://www.e-tech.nu/prod...rformxstreamadslcable.htm

Verwijderd

krijg je wel een ip adres als je je pc aan de kabelmodem knoopt :?

• Obeja
  • Niet online
Ja dat krijg ik wel. Alles werkt prima. Alleen na een uur soms langer, loopt ie vast

[ Voor 148% gewijzigd door Obeja op 22-04-2003 21:11 ]

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:10
Sinds een week heb ik er ook 1 draaien. Geen problemen mee. Lijkt me dat het met multikabel te maken heeft of een defect in de router.

Verwijderd

heb je je router al eens een factory reset gegeven en opnieuw geconfigureerd ?

edit:

typo

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 21:13 ]

• Obeja
  • Niet online
Factory reset heb ik gedaan en daarna opnieuw ingesteld.

• Obeja
  • Niet online
noreaga schreef op 22 april 2003 @ 21:11:
Sinds een week heb ik er ook 1 draaien. Geen problemen mee. Lijkt me dat het met multikabel te maken heeft of een defect in de router.
Heb jij een statisch of dynamisch IP?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Obeja schreef op 22 April 2003 @ 21:03:
Ze hebben wel een telefoonnummer, maar als ik dat ga bellen had ik beter een 3com kunnen kopen.
Deze snap ik niet :?

zeggen ze dat? zou wel :+ en :o zijn :D

[ Voor 10% gewijzigd door Glashelder op 22-04-2003 21:21 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Obeja
  • Niet online
Ik bedoel dat je voor de ouderwetse gulden per minuut aan de lijn mag gaan hangen en ik denk niet dat ze je na 1 minuut al geholpen hebben. Dus het gaat je behoorlijk wat geld kosten..dus als ik ga bellen geeft mij het gevoel dat ik een beter merk(3com) had kunnen kopen..

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:10
Obeja schreef op 22 April 2003 @ 21:18:
[...]

Heb jij een statisch of dynamisch IP?
Dynamisch IP. Je kunt ook proberen om het IP-adres en dns-server IP's statisch in de router in te voeren en dan even bekijken of het probleem aanhoudt.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 11:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

En naar de leverancier waar je hem van hebt ?
Je hebt hem pas gekocht, dus waarom ruil je hem niet om voor een 3com ???? :+ ;)
Ik zelf heb een Draytek 2200E en ik heb hier bijna nog nooit problemen mee gehad.

Probeer hem bij de winkel te ruilen of zorg ervoor dat de winkel gaat bellen naar Etech.
Zij moeten je een goed product leveren.

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

• Obeja
  • Niet online
Hij is terug naar de webshop waar ik 'm gekocht heb. Ik had alles geprobeerd. Iedereen bedankt voor de replies.
Pagina: 1