Toon posts:

Resolutie Fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij mn opa is iets raars met de pc. Soms zet ie vanzelf de resolutie naar 1280 x 960 met 256 kleuren. :? :? Dit gebeurt maar soms. In normale mode hebben ze de resolutie op 800 x 600 staan met 32 bits kleuren.

Het is een AMD Athlon 1000 MhZ, 256 mb ram, TNT 2 32 MB.

Ik heb zelf ongeveer de zelfde pc met alleen een andere videokaart en wat meer geheugen.

Wie weet wat er aan de hand is. Want ik weet ut niemeer. :?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Welk OS draait er?
Heb je nieuwe NVIDIA Drivers al gedownload?
Op registerfouten gecontroleerd?

DUS: wat heb je al geprobeert? _/-\o_

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
het systeem draait op Windows 98 SE.
en ja ik heb NVIDIA Drivers gedownload. en register is ook gecheckt.

Dus: wat kan ik nog meer proberen :D

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je nou eerst even vertelt wat je allemaal gedaan hebt, scheelt ook weer dubbele oplossingen.

En welke drivers heb je precies mee getest? En sinds wanneer is dit probleem er?

[ Voor 12% gewijzigd door Pollewob op 22-04-2003 21:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
dit probleem is ongeveer een week geleden begonnen. e
eerst heb ik handmatig de resolutie verandert.
want je weet maar nooit.
daarna heb ik de nieuwe drivers gedownload. VERSIE: 43.45
het register gecheckt.

daarna wist ik niet meer wat ik moest doen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Test eens met veel oudere drivers, voor een TNT2 zijn drivers uit bijvoorbeeld de 5.xx serie vaak wel goed, wel eerst deze goed uninstalleren dan :)

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Pollewob schreef op 22 april 2003 @ 21:11:
Test eens met veel oudere drivers, voor een TNT2 zijn drivers uit bijvoorbeeld de 5.xx serie vaak wel goed, wel eerst deze goed uninstalleren dan :)
Ik sluit me hier wel bij aan. Maar als je de beste drivers voor die TNT2 wil zul je moeten gaan voor de 7.xx drivers (heb ze allemaal getest tot en met de 21.xx)

Als je trouwens Win XP gebruikt kun je het beste gewoon de standaard drivers van XP gebruiken (12.40 als ik me niet vergis :P ) Nieuwere drivers hebben geen optimalisatie meer voor deze kaart en zullen dus ook niet beter werken.

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Verwijderd

Topicstarter
Kweet niet welke drivers er normaal bij zitten. Normaal is er een cd voor een grafische kaart toch. De pc is nu ongeveer 2 jaar oud. dus welke drivers waren toen uit ?????? weet iemand dat. want met die drivers begon het probleem. En het lijkt mij niet dat het met 2 verschillende driverversies hetzelfde probleem is. Of zit ik nu fout
Pagina: 1