Toon posts:

KT3 Ultra2 1 poort werkt niet van D-Bracket2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alle benodigde drivers, patches, etc. geinstalleerd, maar ik krijg 1 usb poort niet aan de gang. Als ik er iets insteek "ziet" hij wel een apparaat maar kan er geen drivers voor vinden.
Handmatig drivers installeren werkt ook niet.
Btw, de kabel zit goed om, want die kan er maar op 1 manier in ;)

MSI heb ik gemaild, in het antwoord (na 3 maanden :( ) stond dat ik terug moest naar de leverancier. Lekker makkelijk... Ik kan me echter niet voorstellen dat het hier aan ligt.

Iemand ervaring? Oplossingen?

Paul

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:23
http://www.msi.com.tw/program/e_service/forum/main.php al geprobeerd?

Wordt hetzelfde aparaat wel in poort 2 herkent? Staat de poort in de BIOS wel aan?

Verwijderd

Topicstarter
The Source schreef op 22 April 2003 @ 22:12:
http://www.msi.com.tw/program/e_service/forum/main.php al geprobeerd?

Wordt hetzelfde aparaat wel in poort 2 herkent? Staat de poort in de BIOS wel aan?
Nee nog niet geprobeerd thnx.
Heb iets van 4 apparaten worden allemaal herkend in de 3 andere usbpoorten (2 onboard, 2 op bracket.
In de bios staat alles goed geconfigureerd.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik snap het niet helemaal :?

apparaten in het D-Bracket worden wel herkent, maar je kan er _geen_ drivers voor vinden? Voor het apparaat dat je erin steekt?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Correct. Er zitten 2 Usb2 poorten op het D-Bracket. 1 van die Usb poorten doet het perfect.
Stop ik iets in de andere poort, dan word er door Windows wel gezien dat er iets aanhangt. Maar het apparaat komt dan bij Apparaatbeheer onder Usb als "Onbekend apparaat" of iets in die richting. Updaten van drivers heeft dan geen zin.

Wat ik dus zo vreemd vind is dat ie wel voor de andere 3 usbpoorten in mn computer de drivers kan vinden. Maar bij die ene usbpoort niet.

Heb trouwens nog wat liggen testen. Als ik mn Intellimouse Explorer eraan hang, ziet hij zelfs helemaal geen apparaat. Maar het lampje van de muis gaat wel aan :?

Snap jij ut snap ik ut 8)7

Verwijderd

Topicstarter
[Update]

Nieuw D-Bracket2 ontvangen van MSI. Deze doet helemaal niets.
Vage is, de kleuren van de kabels zitten totaal anders, en er zijn nou 8 kabeltjes aangesloten ipv 6 in de connector. :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 11:37 ]

• casemodder
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 10:50

casemodder

--->

Ik heb ook een kt3 ultra, nou is het zo dat als je ook bleutooth hebt geinstalleerd dat die geshared word met een usb poort dus daarom zal je usb mischien niet goed werken.

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

• casemodder

casemodder

--->

Heb trouwens nog wat liggen testen. Als ik mn Intellimouse Explorer eraan hang, ziet hij zelfs helemaal geen apparaat. Maar het lampje van de muis gaat wel aan :?

Dat komt omdat er wel spanning op de usb poort staat.

Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML

Verwijderd

Topicstarter
casemodder schreef op 22 May 2003 @ 11:44:

Dat komt omdat er wel spanning op de usb poort staat.
Ja dat d8 ik dus ook al, maar dan zit er dus ergens een datakabel verkeerd.
En het zijn 2 usbpoorten btw. Niet het bracket met Bluetooth dus dat kan het al niet zijn.

• casemodder

casemodder

--->

Het had gekund hé?

Pagina: 1