Toon posts:

Verschil in stats Onno en Wildhagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks van , maar ik zal de situatie een beetje uit proberen te leggen . Ik ben samen met Witlof aan het sparen voor Megaflsuh 6 op de proxy van Wildhagen . Nou wil het zo zijn dat Witlof op vakantie is en z'n 2 pc's aan heeft laten staan . Das heel goed , ware het niet dat op de pagina van Wildhagen al 2 dagen net geen 1200 blokjes staan vermeld in de stats terwijl op de totale overzichtspagina van Onno er al 2x 1225 staan . Er is verder niemand die daar naartoe flushed want mijn PC's houden alles vast om te kunnen zien of zijn PC's blijven draaien en evt in te grijpen als ze crashen . Is er iets mis met 1 van de 2 statspagina's of waar komt dit verschil anders vandaan . Kijk op de e-mail statspagina's bij p.janssen@chello.nl .

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vreemd !

ik heb er gisteren precies 1187 op dat emailadres ontvangen :
2000-07-123:36:23 23:36:23,212.187.91.242,p.janssen@chello.nl,B7EE5E7D00000000,1187,1,1,8007

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
misschien staat een van zijn compu's te flushen op een andere MF proxy!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmmm, er blijkt dus ook nog een host d*.dtk.chello.nl op dat emailadres te flushen... Zou die op een andere proxy aan het dumpen kunnen zijn ?

(Dat is niet het ip-adres uit mijn logfiles)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
De enige PC met internet verbinding die wij hebben zit ik nu op te typen en die staat ook ingesteld op dezelfde proxy . Als die al iets zou flushen zouden die blokjes ook in jou stats moeten staan .

Verwijderd

Topicstarter
Sorry , dat lieg ik , de PC van m'n collega flushed rechtstreeks naar distributed . Hij weet alleen het aan/uit knopje van z'n PC te vinden dus het lijkt me sterk dat die z'n instellingen op een proxy heeft gezet .

Maakt het misschien nog uit of er wildhagen.keyserver.org of pvdeijnd.icts.tue.nl (of zoiets) in de ini staat ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maakt het misschien nog uit of er wildhagen.keyserver.org of pvdeijnd.icts.tue.nl (of zoiets) in de ini staat ?
Nee. Wildhagen.keyserver.org verwijst namelijk naar pvdeijnd.icts.tue.nl

Kijken of er nog iets raars te vinden is...

Virussen? Scan ze hier!

• Onno
  • Niet online
Goed nieuws: we hebben gevonden wat het probleem was, en 1225 is het juiste aantal. Binnenkort zal het ook op wildhagens proxy goed staan.

Verwijderd

Topicstarter
Waren er misschien meer mensen die hetzelfde hadden ? En wat was het foutje nou precies als ik vragen mag ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zonder al te veel in detail te treden zal ik het ff uitleggen...

Ik gebruik dus een statscompressor om de stats kleiner te maken en de updates dus sneller. Die draai ik vóór iedere statsrun. Voor d.net (en ook ppstats) duurt een dag van 02:00 AM tot 02:00 AM. Maar mijn laatste statsrun van de dag begint om 01:40 AM. Dus alles wat tussen 01:40 AM en 02:00 AM geflushed word, komt er bij de volgende dag bij... Verder nog wat kleinigheidjes, maar die zijn nie echt spannend...

Kortom : de blocks waren er dus wel (in de proxy-buffer), maar de stats liepen niet goed qua tijden.

Ik hoop dat het duidelijk is, het is nog vroeg ;)

Virussen? Scan ze hier!

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Wat voor stats compressor is dat dan? Waar kan ik die vinden? Lijkt me ook wel handig voor mijn keyproxy, dan kan ik nog wat vaker statsruns uitvoeren...
Pagina: 1