Ik heb een paar dagen geleden een nieuw systeem gekocht maar deze crashed om de haverklap. Na verloop van tijd sluit de pc automatisch af en begint dan een dubbele (lange) piep te produceren. Het lukt me daardoor ook niet om een windows versie te installeren.
De problemen zijn reproduceerbaar. Als ik mbv het Amidiag test tool de seriele poort test dan crashed de pc. Dacht dus dat het probleem het MB was, maar vandaag heb ik het MB verwisseld en nog steeds dezelfde problemen.
Heeft iemand dezelfde dubbele piep tonen eens gehoord en kan me zeggen waardoor deze werden veroorzaakt? Het is heel frustrerend, ben er het hele (paas) weekend mee bezig geweest en nog steeds geen resultaat
Heb verschillende tests gedaan, zoals geheugen, proc, video, etc. maar kan het probleem niet vinden. Heeft iemand misschien een idee?
Specs:
Abit NF7s
Athlon 2.4+
512 MB (DDR333)
Geforce 4 4200 128 (MSI)
Maxtor 80 GB 7200
Coolermaster cooler
De problemen zijn reproduceerbaar. Als ik mbv het Amidiag test tool de seriele poort test dan crashed de pc. Dacht dus dat het probleem het MB was, maar vandaag heb ik het MB verwisseld en nog steeds dezelfde problemen.
Heeft iemand dezelfde dubbele piep tonen eens gehoord en kan me zeggen waardoor deze werden veroorzaakt? Het is heel frustrerend, ben er het hele (paas) weekend mee bezig geweest en nog steeds geen resultaat
Specs:
Abit NF7s
Athlon 2.4+
512 MB (DDR333)
Geforce 4 4200 128 (MSI)
Maxtor 80 GB 7200
Coolermaster cooler