Toon posts:

HP Inktcartridge helemaal leegmaken...

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me toch ineens af: hoe kan ik mijn inkt-cartridge helemaal leegmaken? Want m'n printer geeft aan dat ik de cartridge moet vervangen, terwijl deze als je 'm laat flippen [dus: nog printjobs in de queue, 'zogenaamd' cartridge vervangen, printer aanzetten] hij wel gaat printen, hetzij allemaal onzin in de vorm van rare tekens.

Er zit dus nog genoeg inkt in de cartridge. Op de een of andere wordt er dus voor mij bepaald dat het tijd is om een nieuw potje inkt erin te raggen, maar wat mij betreft print ik gewoon net zo lang door totdat er echt helemaal niets meer op papier komt.

Iemand een idee hoe dit te realiseren is? Ligt het hier aan de drivers voor m'n printer, of zit het in de printer zelf? Ik bepaal zelf wel of ik m'n inktcartridge vervang, dat hoeft die printer/software niet te bepalen!?!? :)

Specs:
HP Deskjet 400 met zwart-cartridge, origineel [geen goedkope refill oid]
Windows 2000 SP3 met standaard driver voor deze printer

Ik weet niet zeker of het in het juiste subforum staat, maar gezien dit als een 'software'-instelling ergens klinkt, heb ik het hier maar neergezet :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 20:02 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Gewoon faken door bij vervangen oude cardridge eruit te halen en de oude er weer in te stoppen, sim-pel :)

Verwijderd

Topicstarter
Was het maar zo makkelijk; die truc werkt dus niet bij die printer... :(