Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb nu geloof ik half GoT af zitten lezen plus nog tig revieuw sites :P

Nu is mijn oog gevallen op bovenstaande camera, vooral vanwege de macro foto mogelijkheden (tot 4CM _/-\o_ )

Nu vroeg ik mij alleen af, kan je bij deze camera ook veel zelf instellen, zoals de sluitertijd etc? Dat is nl. ook een verseiste :P die auto mode is wel leuk en aardig, maar wil ook zelf een beetje kunnen klooien :)

Oh jah, ik heb gezocht maar er zijn niet veel topics over deze camera, hebben veel mensen deze camera niet of wil niemand deze kopen ofzo :? :P

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:11

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik zit nog te twijfelen tussen deze en de Canon S400...
Lijken alle2 gelijk...

• Hielko
Men nemen wederom dpreview:

http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

ff deze twee camera's selecteren, op show drukken en voila: de specificaties naast elkaar :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar shutter speed enzo kan je dus zelf aanpassen? Dat begrijp ik uit die link, maar het is allemaal een beetje wazig voor mij :P

• Hielko
Bij de Nikon 4300 dus wel en bij de Canon S400 niet :)

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb nu de Nikon 775 en dan lijkt die 4300 er wel erg veel op... Maar bij die S400 is het grote voordeel dat tie zo klein is...

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

De Coolpix 3100 is dan ook een optie, volgens mij is dat ook een zeer mooi cameraatje.

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Dus idd ook wel een leuke cam... Wel veel opties :)

Verwijderd

Topicstarter
Mozin schreef op 23 april 2003 @ 14:13:
De Coolpix 3100 is dan ook een optie, volgens mij is dat ook een zeer mooi cameraatje.
Kan je bij deze ook de shutter aanpassen? :)

Ik zag hem nl. net bij MM liggen voor €399, hij voelt erg ligt aan, maar ikk kan er niet veel info over vinden MBT de manuele settings, hij is geloof ik ook net 2mnd uit.
Pagina: 1