Na de sluiting van mijn vorige topic zal ik het even heel netjes aanpakken
Ja, ik heb de FAQ gelezen en ja, ik heb de Search op Tweakers (en via Google) geprobeerd. Maar nog steeds zit ik met een vraag.
Mijn moederbord is een SiS 648 Rev B0 NorthBridge met 512 MB RAM erop en een P4 2.6 GHz; bus 400 MHz (ja, het is de laatste ALDI-PC
). Maar 2.6 GHz is de max. procspeed voor deze bus, terwijl ik de processor wil overklokken. In de bios kan ik de busspeed en de procspeed niet instellen... Is dit omdat de bus simpelweg een hogere procspeed niet aankan, of omdat de CPU gelocked is oid?? Is deze CPU überhaupt over te klokken (met 400 MHz bus?)?
Pleaz NIET weer op slot, volgens mij is het OC'en van een P4 2.6 GHz en 400 MHz bus nog niet behandeld op Tweakers...
Ja, ik heb de FAQ gelezen en ja, ik heb de Search op Tweakers (en via Google) geprobeerd. Maar nog steeds zit ik met een vraag.
Mijn moederbord is een SiS 648 Rev B0 NorthBridge met 512 MB RAM erop en een P4 2.6 GHz; bus 400 MHz (ja, het is de laatste ALDI-PC
Pleaz NIET weer op slot, volgens mij is het OC'en van een P4 2.6 GHz en 400 MHz bus nog niet behandeld op Tweakers...