Vroeger kon je bij @home maar maximaal 3 adressen aanvragen. In totaal mag je nu 5 e-mailadressen hebben. Om meerdere af te sluiten ga je naar http://start.home.nl/abonnee/
Oh? Of ga je me vertellen dat @home dit keer gewoon iets aangekondigd heeft via mail?
Ik wist het iig niet (en een extra mailadres is nooit weg
edit:
Overigene wijzigingen:
- Elke abonnee kan 5 emailadressen met bijbehorende 5 MB webspace aanmaken. Dit geldt ook voor de @Home-basis klanten, die voorheen slechts 1 email-adres ter beschikking hadden.
- Alle nieuwe klanten dienen een koopmodem aan te schaffen. Op dit modem krijgt de klant 1 jaar garantie. Defecten na het 1ste jaar zijn voor rekening van de klant. Bestaande klanten houden hun huurmodem (ook na een verhuizing), behalve als de klant besluit naar @Home-basis over te stappen.
- Alle installaties worden in principe door de klant zelf uitgevoerd (ook bij verhuizingen). De klant kan zelf kiezen voor de omvang van het installatie pakket (met of zonder netwerkkaart, PCI of USB) en zorgt zelf voor alle andere benodigdheden. Eventueel kan de klant tegen betaling een monteur laten komen om de installatie te verzorgen.
Overigene wijzigingen:
- Elke abonnee kan 5 emailadressen met bijbehorende 5 MB webspace aanmaken. Dit geldt ook voor de @Home-basis klanten, die voorheen slechts 1 email-adres ter beschikking hadden.
- Alle nieuwe klanten dienen een koopmodem aan te schaffen. Op dit modem krijgt de klant 1 jaar garantie. Defecten na het 1ste jaar zijn voor rekening van de klant. Bestaande klanten houden hun huurmodem (ook na een verhuizing), behalve als de klant besluit naar @Home-basis over te stappen.
- Alle installaties worden in principe door de klant zelf uitgevoerd (ook bij verhuizingen). De klant kan zelf kiezen voor de omvang van het installatie pakket (met of zonder netwerkkaart, PCI of USB) en zorgt zelf voor alle andere benodigdheden. Eventueel kan de klant tegen betaling een monteur laten komen om de installatie te verzorgen.
[ Voor 62% gewijzigd door IceStorm op 22-04-2003 19:16 ]
Ja daar haal ik de info ook net vandaanVerwijderd schreef op 22 April 2003 @ 19:21:
http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=418
Ik wist het op 1.4.2003 al
Eigenlijk had ik liever dat ze wat andere zaken zouden aanpassen eigenlijk....
Ik wist het nog niet ...
Maar ik heb aan 2 e-mailadressen voor mezelf ook wel genoeg
Maar ik heb aan 2 e-mailadressen voor mezelf ook wel genoeg
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
jah maar voor een familie is het wel handig, met wat ''oudere'' kinderen.
Alleen ik zou liever hebben dat ze de upload wat omhoog gooien, alleen dat zullen ze nooit doen> bang voor servers.
Alleen ik zou liever hebben dat ze de upload wat omhoog gooien, alleen dat zullen ze nooit doen> bang voor servers.
Ze zijn niet 'bang' voor servers, het kost gewoon teveel geld
.
nou ik wist niet dat je nou 5 e-mail adressen kon nemen, ipv 3 
thanx
thanx
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
ik wist het al op 1.3.2003Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 19:21:
http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=418
Ik wist het op 1.4.2003 al
Itsnows, niemand wist het, ja of je moest op de portal zijn geweest of troubles@home site. Maar @home meldt niet zo heel veel hoor... Ennuh het is inderdaad wel fijn want 3 emailadressen is toch wel een beetje een randgetal. pa, ma en 2 kids en het ging al niet omdat je er maar 3 kon hebben.
Het zou inderdaad een beter idee zijn om de upload wat hoger te gooien. Maar ze zijn wel bang voor servers, én de kosten. Maaruh kost downstream dan niets voor hun? Want die is op 3,8 Mbit wel erg relaxt. Ongeveer 486.4Kbyte/s (en dat halen we op enkele 10Kb/s na helemaal)
Het zou inderdaad een beter idee zijn om de upload wat hoger te gooien. Maar ze zijn wel bang voor servers, én de kosten. Maaruh kost downstream dan niets voor hun? Want die is op 3,8 Mbit wel erg relaxt. Ongeveer 486.4Kbyte/s (en dat halen we op enkele 10Kb/s na helemaal)
Ik weet het ook al een tijdje en het heeft me wel m'n baan gekost die mooie veranderingen van @home
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Leg dat eens uit.maontje schreef op 23 April 2003 @ 09:09:
Ik weet het ook al een tijdje en het heeft me wel m'n baan gekost die mooie veranderingen van @home
hij zal wel een vaste lijn naar die helpdesk daar hebben
Verwijderd
3 PRIVE-emailadressen is meer dan genoeg: hotmail, yahoo zijn er ook nog. En kids willen msn-en en dus moeten ze een hotmail hebbenGody schreef op 23 April 2003 @ 08:40:
Itsnows, niemand wist het, ja of je moest op de portal zijn geweest of troubles@home site. Maar @home meldt niet zo heel veel hoor... Ennuh het is inderdaad wel fijn want 3 emailadressen is toch wel een beetje een randgetal. pa, ma en 2 kids en het ging al niet omdat je er maar 3 kon hebben.
Plus daar komt nog eens bij: als je je @home adres gebruikt op het web moet je NIET klagen over spam en kids zijn niet te vertrouwen als het om emailadresssen gaat
Die upload zal ook omhoog gaan hoor. Al was het maar omdat de rest het ook doet en omdat men dan meer kan vragen
Ik haal de 450 ook regelmatig trouwens (hopelijk ziet HlpDsK dit topic niet
Verwijderd
Te laat ;-)Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 11:01:
Ik haal de 450 ook regelmatig trouwens (hopelijk ziet HlpDsK dit topic niet![]()
)
peter
Verwijderd
hotmail adres is niet verplicht voor msnVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 11:01:
[...]
3 PRIVE-emailadressen is meer dan genoeg: hotmail, yahoo zijn er ook nog. En kids willen msn-en en dus moeten ze een hotmail hebben
Dat is idd een veel voorkomend misverstand
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Ach, de 2x5 mb extra webspace vind ik dan weer niet zo interessant, 5 mb is leuk voor je eigen site'je met je hond en kat en als je weer wilt moet je er ook maar wat geld voro over hebben
.
Verwijderd
Ja, ik heb er ook niet zoveel aan; en ik denk de meeste @home users. Een site bouwen is even leuk op je webspace zoals hierboven vertled werd. Als ze nou in upload gaan investeren. (heb wel gemerkt dat ze bezig zijn geweest met de downstream, stuk sneller geworden)IceStorm schreef op 23 April 2003 @ 12:23:
Ach, de 2x5 mb extra webspace vind ik dan weer niet zo interessant, 5 mb is leuk voor je eigen site'je met je hond en kat en als je weer wilt moet je er ook maar wat geld voro over hebben.
Nah ik vind die 5MB's best handig om wat plaatjes enzo op te zetten. Als ik op GoT in een topic een foto ofzo plaats, wil ik dat echt niet op m'n thuisserver doenIceStorm schreef op 23 April 2003 @ 12:23:
Ach, de 2x5 mb extra webspace vind ik dan weer niet zo interessant, 5 mb is leuk voor je eigen site'je met je hond en kat en als je weer wilt moet je er ook maar wat geld voro over hebben.
Eigenlijk heel simpel. Heb bijna 3 jaar lang voor @home geinstalleerd en sinds de invoering van die nieuwe pakketjes van @home zit ik zonder werk dus baan kwijt. Helaas.... En niks rechtstreeks lijntje naar help desk los ik zelf wel op.....
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Verwijderd
Ik heb vanmiddag twee nieuwe email adressen toegevoegd maar heb ik nu ook meteen twee nieuwe 5mb webspace accounts erbij? Of moeten zij ook geactiveerd worden?
DUDEZ.... loop niet zo te mekkeren op de topicstarter... Er zijn nog altijd mensen die op een later moment onder hun steen vandaan kruipen....
ik noem geen namen: * WFvN
Wist ik nog niet dus....
Ook dat daarbij weer netjes 5MB per account hoort, is nieuw voor mij.
ik noem geen namen: * WFvN
Wist ik nog niet dus....
Ook dat daarbij weer netjes 5MB per account hoort, is nieuw voor mij.
Pagina: 1