[@home] E-mailadressen

Pagina: 1
Acties:

• poortvliet
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-04 20:07
Vroeger kon je bij @home maar maximaal 3 adressen aanvragen. In totaal mag je nu 5 e-mailadressen hebben. Om meerdere af te sluiten ga je naar http://start.home.nl/abonnee/

Verwijderd

Leuk.

Maar iedereen met een @home account weet dat al hoor ;)

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Pana 5j

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 19:14:
Maar iedereen met een @home account weet dat al hoor ;)
Oh? Of ga je me vertellen dat @home dit keer gewoon iets aangekondigd heeft via mail?

Ik wist het iig niet (en een extra mailadres is nooit weg :)).

edit:
Overigene wijzigingen:
- Elke abonnee kan 5 emailadressen met bijbehorende 5 MB webspace aanmaken. Dit geldt ook voor de @Home-basis klanten, die voorheen slechts 1 email-adres ter beschikking hadden.
- Alle nieuwe klanten dienen een koopmodem aan te schaffen. Op dit modem krijgt de klant 1 jaar garantie. Defecten na het 1ste jaar zijn voor rekening van de klant. Bestaande klanten houden hun huurmodem (ook na een verhuizing), behalve als de klant besluit naar @Home-basis over te stappen.
- Alle installaties worden in principe door de klant zelf uitgevoerd (ook bij verhuizingen). De klant kan zelf kiezen voor de omvang van het installatie pakket (met of zonder netwerkkaart, PCI of USB) en zorgt zelf voor alle andere benodigdheden. Eventueel kan de klant tegen betaling een monteur laten komen om de installatie te verzorgen.

[ Voor 62% gewijzigd door IceStorm op 22-04-2003 19:16 ]

• IceStorm

IceStorm

Ja daar haal ik de info ook net vandaan :P.

Eigenlijk had ik liever dat ze wat andere zaken zouden aanpassen eigenlijk....

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-04 13:34

Shedman

Met het hart op de goede plek

Ik wist het nog niet ...
Maar ik heb aan 2 e-mailadressen voor mezelf ook wel genoeg :P

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Verwijderd

jah maar voor een familie is het wel handig, met wat ''oudere'' kinderen.

Alleen ik zou liever hebben dat ze de upload wat omhoog gooien, alleen dat zullen ze nooit doen> bang voor servers.

• IceStorm

IceStorm

Ze zijn niet 'bang' voor servers, het kost gewoon teveel geld :).

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:42

CAP-Team

XBL: CAPTeam

nou ik wist niet dat je nou 5 e-mail adressen kon nemen, ipv 3 :)
thanx :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

...en wat dacht je van 5x over webspace van 5 mb ipv. 1 resp. 3x? ;-)

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 13:07
Itsnows, niemand wist het, ja of je moest op de portal zijn geweest of troubles@home site. Maar @home meldt niet zo heel veel hoor... Ennuh het is inderdaad wel fijn want 3 emailadressen is toch wel een beetje een randgetal. pa, ma en 2 kids en het ging al niet omdat je er maar 3 kon hebben.

Het zou inderdaad een beter idee zijn om de upload wat hoger te gooien. Maar ze zijn wel bang voor servers, én de kosten. Maaruh kost downstream dan niets voor hun? Want die is op 3,8 Mbit wel erg relaxt. Ongeveer 486.4Kbyte/s (en dat halen we op enkele 10Kb/s na helemaal) :+

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:43

maontje

better off Playing

Ik weet het ook al een tijdje en het heeft me wel m'n baan gekost die mooie veranderingen van @home :r

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

maontje schreef op 23 April 2003 @ 09:09:
Ik weet het ook al een tijdje en het heeft me wel m'n baan gekost die mooie veranderingen van @home :r
Leg dat eens uit.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:16
hij zal wel een vaste lijn naar die helpdesk daar hebben :)

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd

Gody schreef op 23 April 2003 @ 08:40:
Itsnows, niemand wist het, ja of je moest op de portal zijn geweest of troubles@home site. Maar @home meldt niet zo heel veel hoor... Ennuh het is inderdaad wel fijn want 3 emailadressen is toch wel een beetje een randgetal. pa, ma en 2 kids en het ging al niet omdat je er maar 3 kon hebben.

Het zou inderdaad een beter idee zijn om de upload wat hoger te gooien. Maar ze zijn wel bang voor servers, én de kosten. Maaruh kost downstream dan niets voor hun? Want die is op 3,8 Mbit wel erg relaxt. Ongeveer 486.4Kbyte/s (en dat halen we op enkele 10Kb/s na helemaal) :+
3 PRIVE-emailadressen is meer dan genoeg: hotmail, yahoo zijn er ook nog. En kids willen msn-en en dus moeten ze een hotmail hebben ;)

Plus daar komt nog eens bij: als je je @home adres gebruikt op het web moet je NIET klagen over spam en kids zijn niet te vertrouwen als het om emailadresssen gaat ;)

Die upload zal ook omhoog gaan hoor. Al was het maar omdat de rest het ook doet en omdat men dan meer kan vragen ;)

Ik haal de 450 ook regelmatig trouwens (hopelijk ziet HlpDsK dit topic niet O-) ;) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 11:01:

Ik haal de 450 ook regelmatig trouwens (hopelijk ziet HlpDsK dit topic niet O-) ;) )
Te laat ;-)

peter

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 11:01:
[...]

3 PRIVE-emailadressen is meer dan genoeg: hotmail, yahoo zijn er ook nog. En kids willen msn-en en dus moeten ze een hotmail hebben ;)
hotmail adres is niet verplicht voor msn ;)

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:41

Nick Name

SinFest!

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 11:49:
[...]
hotmail adres is niet verplicht voor msn ;)
Dat is idd een veel voorkomend misverstand :)

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• IceStorm

IceStorm

Ach, de 2x5 mb extra webspace vind ik dan weer niet zo interessant, 5 mb is leuk voor je eigen site'je met je hond en kat en als je weer wilt moet je er ook maar wat geld voro over hebben :).

Verwijderd

IceStorm schreef op 23 April 2003 @ 12:23:
Ach, de 2x5 mb extra webspace vind ik dan weer niet zo interessant, 5 mb is leuk voor je eigen site'je met je hond en kat en als je weer wilt moet je er ook maar wat geld voro over hebben :).
Ja, ik heb er ook niet zoveel aan; en ik denk de meeste @home users. Een site bouwen is even leuk op je webspace zoals hierboven vertled werd. Als ze nou in upload gaan investeren. (heb wel gemerkt dat ze bezig zijn geweest met de downstream, stuk sneller geworden)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
IceStorm schreef op 23 April 2003 @ 12:23:
Nah ik vind die 5MB's best handig om wat plaatjes enzo op te zetten. Als ik op GoT in een topic een foto ofzo plaats, wil ik dat echt niet op m'n thuisserver doen :P

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:43

maontje

better off Playing

buxx schreef op 23 April 2003 @ 10:46:
[...]

Leg dat eens uit.
Eigenlijk heel simpel. Heb bijna 3 jaar lang voor @home geinstalleerd en sinds de invoering van die nieuwe pakketjes van @home zit ik zonder werk dus baan kwijt. Helaas.... En niks rechtstreeks lijntje naar help desk los ik zelf wel op.....

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip

Verwijderd

Ik heb vanmiddag twee nieuwe email adressen toegevoegd maar heb ik nu ook meteen twee nieuwe 5mb webspace accounts erbij? Of moeten zij ook geactiveerd worden?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 06:47

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

DUDEZ.... loop niet zo te mekkeren op de topicstarter... Er zijn nog altijd mensen die op een later moment onder hun steen vandaan kruipen....

ik noem geen namen: * WFvN

Wist ik nog niet dus....

Ook dat daarbij weer netjes 5MB per account hoort, is nieuw voor mij.
Pagina: 1