[Banner] Nieuwe banners op GoT?

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 15:48
ik merkte net dat er aan de rechter kant van mijn scherm 2 nieuwe flash banners verschenen.

niet zo prettig omdat ik topics met een grote opening post (door fotos) de tekst niet meer te lezen was.

(text aangepast ivm move LA)

[ Voor 91% gewijzigd door Utopist op 22-04-2003 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

link?

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze pagina Papa ;)

Twee verschillende _bijzonder_ irritante flash banners :/ moet ik mijn browservenster weer verkleinen ;(

edit:
en toen was ie weer weg :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb hem hier ook, maar alleen in 1024*768.
Heel lomp in de rechterkant.

Maar wat moet, dat moet.
Zet er dan aan de andere kant ook een, dan ziet het er niet zo ongelijk uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 18:50:
Deze pagina Papa ;)

Twee verschillende _bijzonder_ irritante flash banners :/ moet ik mijn browservenster weer verkleinen ;(

edit:
en toen was ie weer weg :?
Dôh, random banners :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
hey ik heb er nu ook geen last meer van (zou de banner t gehoord hebben? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

* SchizoDuckie ramt F5 6x in maar ziet niets :?

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nu issie ineens weg, misschien was het maar een testje. (reactiesnelheid of zo :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine titelaanpassing en deze gaat naar Lieve Adjes

Overigens is hier een screenshot te vinden: http://crew.tweakers.net/Durden/skyscraper.png

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:53

Zeeuw

5.6

Mijn browser word er kei sloom van :'(

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Papa Eend schreef op 22 april 2003 @ 18:52:
/me ramt F5 6x in maar ziet niets :?
/me ook nog nix opgevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 18:53:
Kleine titelaanpassing en deze gaat naar Lieve Adjes

Overigens is hier een screenshot te vinden: http://crew.tweakers.net/Durden/bigad.PNG
die orange banner staat niet stil hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En waarom naar Lieve Adjes? Dit is toch geen topic waard in LA? Een hoop geklaag, banner blijft. Iedereen weet dat dit er aan zat te komen. Het is in het belang van GoT, simpel :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22
Hmm.. Ik hoop dat hij wegblijft.. Behoorlijk irritant als je ergens even op wilt concentreren en dan knippert er zo een banner rechts in de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
daar is ie weer,

idd in het belang van got, maar de opening post was meer op HK niveau als op LA, en t was niet echt geklaag oid.

maar nu zit ie er weer, een van t-mobile,

nu toch maar een abbo gaan nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Tis geen bigad maar een skyscraper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 18:55:
[...]

die orange banner staat niet stil hoor ;)
Nee, maar daar kan ik dan ook moeilijk een screenshot van nemen ;)
XceeD schreef op 22 april 2003 @ 18:56:
En waarom naar Lieve Adjes? Dit is toch geen topic waard in LA? Een hoop geklaag, banner blijft. Iedereen weet dat dit er aan zat te komen. Het is in het belang van GoT, simpel :)
Ik had er een aantal ongeveer een half uur geleden en nu al een tijdje geen een meer. Ik kan me voorstellen dat sommigen dan niet weten of het een foutje was, of dat bijvoorbeeld de frequentie dat hij wordt getoond is aangepast ;)

Dat banners nodig zijn lijkt me logisch, maar enige duidelijkheid over deze nieuwe banners (wat is de bedoeling) is misschien wel gewenst ;) Maar goed, daar kan ik ook allemaal geen antwoord op geven, dus laten we even wachten op iemand die dat wel kan.

Jasper: aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:22
FairFox schreef op 22 April 2003 @ 18:57:
Hmm.. Ik hoop dat hij wegblijft.. Behoorlijk irritant als je ergens even op wilt concentreren en dan knippert er zo een banner rechts in de pagina.
Te vroeg gejuicht.

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 22-04-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:15
* Speedener zoekt een banner :?

* Speedener weet alweer waarom hij geen banner heeft

Weer een rede voor andere om een abbo te nemen.

Volgens mij is dit een actie van Tnet om meer abbonees te krijgen ? :z

[ Voor 72% gewijzigd door Speedener op 22-04-2003 19:10 ]

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Wel geinig, er zit een javascript check in of je browserscherm breder is dan 850 pixels.
Als ie niet breed genoeg is laat ie 'em ook niet zien.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb der van HP, T-Mobile en Xbox zien langskomen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep er is een nieuwe banner. En hij valt niet over de tekst en hij is alleen zichtbaar als je browser breed genoeg is. Abbonee's zouden deze banner niet moeten zien en verder gaan we niet weer de alom bekende discussie aan met notoire principiele bannerhaters...

edit:

Ik heb overigens ooit dit geschreven, misschien dat het wat vragen beantwoord:
Tweakers.net is een commercieel bedrijf, dus er moeten inkomsten gegenereerd worden. De medewerkers moeten betaald worden en er zijn zat kosten naast de (grotendeels gesponsorde) hardware en hosting. Zondr die sponsors en adverteerders is het niet mogelijk om tweakers.net draaiende te houden op deze manier (forumsoftware capaciteit, medewerkers die nieuws posten, zakenrelaties onderhouden en de site en de hardware technisch onderhouden) dus met alleen sponsors komen we er niet.

Banners zijn dus noodzakelijk om de site te laten draaien en kunnen voorkomen in vele formaten ('normaal', skyscrapers, leaderboards bovenaan en big-ads in de tekst). Ook bestaan er vele vormen, zoals statische plaatjes, animated gifjes of animaties mbv shockwave.

Dit zijn allemaal vormen die meer opvallen en daardoor voor een adverteerder wel interessant zijn om mee te adverteren. Veel mensen zien in elke andere meer opvallende vorm reden om te schrikken schieten gelijk door naar het schrikbeeld van een grotis p0rn site, die volgehangen is met flitsende, grote, up-poppende en het liefst ook nog kreunend verplaatstende banners. Wees gerust, ook de crew zelf snapt dat dit ten eerste niet professioneel staat en ten tweede totaal niet aanslaat bij de gebruikers en deze eerder wegjaagt van de website. Er moeten dus wel hele gekke dingen gebeuren wil dit het geval worden (iemand biedt €1.000.000,- voor een weekje banneren met die banners ;)).

Toch zullen er ook op deze website zeker wel banners langskomen die beter zullen opvallen. De skycraper is een voorbeeld van en inmiddels ingeburgerde en onschuldige banner die wat meer plaats inneemt op het scherm. Ook de Big-ad met een flash animatie zal zo af en toe eens door een newspost heen verschijnen. Ook hier houden we rekening met wat redelijk is (in de tijdsgeest) en wat fatsoenlijk is.

Banners die uitklappen, boven de tekst zweven, gebruik maken van een pop-up of banners met geluid zijn het minst gewaardeerd. De eerste twee zijn nog redelijk onschuldig, je kan ze wegklikken of inklappen en je bent er vanaf. Tevens is het zo dat je ze in principe niet bij elke pageview te zien krijgt, maar dat er altijd wel een redelijke limiet op gezet wordt. Dat is ook voor onszelf en de adverteerder interessanter omdat op die manier een groter publiek de banner ziet en er niet 20 die-hard tweakers alle pageviews opmaken en zich alleen maar dood ergeren aan elke keer een ad.

Geluid en pop-ups zullen we niet uitsluiten, wel zal het gebruik daarvan tot een absoluut minimum beperkt worden, maar het kan voorkomen dat ze op de site komen (als een adverteerder bijvoorbeeld een totaal pakket aanbiedt, waarin ook 100.000 geluidsbanners zitten, voor iedere bezoeker 2x totaal maximaal bijvoorbeeld).

Klagen over de banners en over het "steeds commercieel worden" van tweakers.net is niet echt heel erg zinnig. We zijn er inmiddels wel van op de hoogte dat er een bepaalde (kleine) groep gebruikers is die zo'n beetje alles wat op een banner lijkt overdreven vindt en dat de meeste tweakers niet echt staan te springen om een site vol banners. Je moet je realiseren dat tweakers.net een gratis dienst is, een grote interactieve intensieve en gevarieerde website. Je draagt bij door te bezoeken, gebruik te maken van die diensten en door bannerviews te genereren.

In het kort: Er wordt weldegelijk rekening gehouden met de user inbreng wat betreft banners, maar deze is niet altijd doorslaggevend.

PS: Als je banners echt niet waardeert, is het mogelijk om een abonnement op tweakers.net te nemen waarmee je ze niet meer hoeft te bekijken. Klik hier voor meer informatie. Bij gebruik van bannerblockers kan er per direct voor worden gekozen om de toegang tot de website te ontzegen. We kunnen het gebruik absoluut niet verbieden, iedereen heeft zelf keuze wat er op de PC gebruikt wordt, maar wij hebben dan de keuze om diegene dan niet toe te laten op de website.
Als je geen bannerblocker hebt geinstalleerd en toch geen banners ziet, is het mogelijk dat je host-file is aangepast door kazaa of iets dergelijks. Lees daar hier meer over. Het gebruik van bannerblockers of een aangepaste staat gelijk aan het afnemen van inkomsten voor een site waar je wel gratis veel content aangeboden wordt en wordt daarom zeker bij opzettelijk gebruik of gepoch erover hard aangepakt

[ Voor 90% gewijzigd door JvS op 22-04-2003 19:15 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

-Utopist- schreef op 22 april 2003 @ 18:48:
ik merkte net dat er aan de rechter kant van mijn scherm 2 nieuwe flash banners verschenen.
2 tegelijk :?

Dat is niet de bedoeling...
Met welke browser (en versie) is dat?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.