Software voor urenregistratie?

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 16:19
Hoi!

Ik ben op zoek naar een programma(atje) dat van verschillende gebruikers het aantal uren dat ze werken kan registreren.
Het is de bedoeling dat werknemers zich automatisch aanmelden wanneer ze inloggen met hun werkstation op het netwerken en dat dan de teller op de server begint te lopen, tot het moment dat ze weer uitloggen.

Weet een van jullie een handig programma wat ik hiervoor zou kunnen gebruiken ? Het hoeft niet te uitgebreid te zein, gewoon vrij basic. Het moet echter wel via een netwerk kunnen werken!

Alvast bedankt! ;)

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 16:35
Gewoon loggen wie er inlogt, daar staat het datum en tijd in, dan met grep, awk & sed eruit halen wat je nodig hebt

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
inlogscript wat in een csv bestand zet naam, tijd, datum, inlog
uitlogscript wat in hetzelfde csv bestand zet naam, tijd, datum, uitlog

Dan een beetje vogelen met excell voor goede resultaat

• Wceend
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:36
Behalve dat bovenstaande alleen werkt als werken betekend dat je achter je pc zit. Dit is dus alleen handig voor helpdesk medewerkers of callcenters maar als je papierwerk hebt dan is het gelijk niks.

Kun je de werknemers niet laten in en uitklokken bij binnenkomst en wanneer ze weggaan? Ook zeker niet waterdicht maar wel eerlijker.

edit: Ik heb ooit bij een werkgever zo'n systeem gezien wat keurig werkte op een oude 486 met magneetstrip lezer. Alleen ik heb geen idee meer welk pakket het was.

[ Voor 20% gewijzigd door Wceend op 22-04-2003 18:39 ]

• CyberTijn
  • Laatst online: 16-09 16:19
Wceend schreef op 22 april 2003 @ 18:38:
Behalve dat bovenstaande alleen werkt als werken betekend dat je achter je pc zit. Dit is dus alleen handig voor helpdesk medewerkers of callcenters maar als je papierwerk hebt dan is het gelijk niks.

Kun je de werknemers niet laten in en uitklokken bij binnenkomst en wanneer ze weggaan? Ook zeker niet waterdicht maar wel eerlijker.

edit: Ik heb ooit bij een werkgever zo'n systeem gezien wat keurig werkte op een oude 486 met magneetstrip lezer. Alleen ik heb geen idee meer welk pakket het was.
Ja ik snap wat je bedoelt, maar dat is hier ook niet de eis die ik stel. Het gaat mij puur om het inloggen op een computer dat dat geregistreerd wordt. Je mag er vanuit gaan dat er vrijwel altijd achter de computer gewerkt wordt.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zelf een logoff script maken om wat weg te schrijven kan:
w2k logoff script
[rml][ win2k] User logon tijden tracing[/rml]

Of misschien gaat het zo (heb ik niet zelf geprobeerd):
[rml][ W2K/Auditing] Account Logoff Monitoren, Hoe?[/rml]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:21

Diamon

The Weird One

Op me werk maken we gebruik van WSP (WeekStatenProgramma), dit pakket is afkomstig van BluePoint.
Dit pakket werkt erg prettig, en draait op een AS400 systeem.

And The Only One

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Ehrm kijk hier eens:
http://www.nedsoft.com/enter.htm
Selecteer bij "Administratieve software" "prikklok". Progje met pasjes hebben ze op mn oude werk, gaat perfekt.

if you're gonna be dumb you gotta be though

Verwijderd

Via het script kan het heel makkelijk, maar je kan ook voor een "gewoone" tijd registratie kijken.

Als je geld hebt, kan je "Niku Time" gebruiken.
http://www.niku.com/02-eB...Products/04-NPM/time.html

En anders kijk je even naar "A Simple TimeSheet (ASTS)"
http://freshmeat.net/projects/asts/?topic_id=917%2C130

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 20:06 ]

Pagina: 1