[ADSL] Beschikbaarheid

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:32

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
Onze centrale word voor Augustus 2003 gereed gemaakt. helaas woon ik er te ver vanaf (hemelsbreed 3,9km volgens een andere test) maar ik kan me dus NIET aanmelden..

ik hoord edat er proivders zzijn die WEL iets buiten het kpn gebied leveren..

is dit zo? en zoja, welke

bvd,

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

versatel, babyxl of bbned zijn volgens mij de resterende infrastructuur leveranciers.

KPN gaat wel aan het van dit jaar een upgrade uitvoeren over hun routers, waardoor een lijnlengte van 4.9 km gehaald kan worden. Wellicht heb je dan wel geluk... :)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 18:29 ]

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
dat wil ik niet weten eigelijk, zoals ik zei heb ik gehoord dat er mxstream providers zijn die op het randje willen leveren (ik d8 eerst dat kpn nu 5km was) want eindelijk word de centrale gereed gemaakt, maar door kpn en niet door versatel of babyxl of bbned)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-05 18:46

WarPuppy

Electronic Technology

Weet iemand misschien ook hoe je BBned of Versatel beschikbaar kan maken, of heeft hier meer info over?

Ken wel de actie van KPN dat als je 325 of meer huishoudens hebt die dit willen, ze de centrale beschikbaar maken, maar hoe zit dat met de andere providers ?

Verwijderd

hier in juli 2003, meteen ff isdn omzette naar analoog en aanmelde maar.

jemig 3 maanden, dat duurt nog fokking lang :S

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
:(

wat is de mogelijk (goedkoop) om met iemand in mn dorp (400-600 meter afstand) een wifi netwerk aan te leggen. met alleen een paar bomen tussen ons in. niet al te duur, en de ping MOET goed blijven.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over maximale afstanden bij verschillende providers is in de search meer dan genoeg te vinden :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.