Ik wil (goed) stoppen met Chello. Hoe...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door al het gedoe wat ik heb met Chello (Dordrecht) ik vat het ff snel samen met het woord "spookrekeningen".

Wil ik graag mijn abo stoppen.

Hoe pak ik dit nu in 1x goed aan, zodat ik er zo snel mogelijk vanaf ben in zo'n kort mogelijke tijd?

Ik geloof er namelijk niets van dat als ik gewoon een maand van te voren op zeg ik daarna nooit meer gedoe met ze heb.

I am dying for tips! van de mensen die mij voor zijn gegaan.

Alvast bedankt voor de moeite. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als het goed is heb je van die winkels van chello :)
als je het daar opzegt zal het wel goed gaan ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Opzegbrief aangetekend versturen. Heb ik ook gedaan en geen enkel gezeur oid gehad...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 19:49
niet meer betalen, sluiten ze je vanzelf af, ben je d'r vanaf...

iets serieuzer: alles aangetekend versturen, overal een kopie van bewaren. niets doen als zij er niet om vragen of als je het er zelf niet mee eens bent

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Je moet even bellen.
Ik kon gewoon naar zo;n upc winkel toe en het was geregeld.
Een vriend van mij moest weer een brief sturen naar UPC in alkmaar.
Maar je opzeg termijn is idd een maand.
Dus je kan je adsl aanvragen op het moment dat je opzegt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben hier geen UPC/Chello winkel voor zo ver ik weet.
Maar ik ga idd maar een brief sturen naar Chello. Het gekke is alleen dat ik net 2x heb gebeld (doe ik altijd sinds een half jaar) en 2x een ander adres heb gehad, weet iemand ZEKER wat het goede adres is, want ze (de 2e helpdesk mevrouw) was nog al overtuigd dat haar adres juist was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

mijn ervaring is:

1 telefonisch opzeggen
2 aangetekende brief sturen waarin je refereerd aan de telefonisch opzegging, en het nog een keer bevestigt...
3 trek de machtiging voor chello UPC in
4 modem zelf inleveren bij een chello / upc winkel... kost wat tijd... en zorg dat je een inlever verklaring of zo krijgt (was bij mij een blauwig vodje waarop stond waar en wanneer ik het modem in gelevert heb)
5 bij inlevering controleren of de opzegging netjes ingevoert is.... (neem desnoods een kopie van de opzeggings brief, en eventueel naam/tijdstip van telefonisch opzeggen mee)
6 controleer de afschrijfingen extreem goed, en laat toch automatisch afgeboekte dingen door UPC storneren
7 indien toch afgeschreven, laat je bank/giro een blokade zetten
8 reken alles nog na.... maar zorg dat er tenminste nog 1 kleine rekening open staat als je niet te vreden bent, want zodra je alleen maar geld kost kennen ze je niet meer, maar zorg er wel voor dat ze niet naar de deurwaarder gaan..... (als ze dat al wel gedaan hebben, eis de zittingsdatum op bij de rechtbank of deurwaarder)
9 als je ooit hier komt...... vier groot feest.....

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Ik heb mn opzegging naar Nijmegen gestuurd.

Wel aangetekend uiteraard. Telefoonnr erbij vermeld. Paar dagen later telefoon, of ik idd wou opzeggen. Dag later schriftelijke bevestiging ;)

In de opzegbrief had ik vermeld dat ik een eindfactuur wou: Alle openstaande rekeningen - borg, en dat ik info wou over retourneren modem.

Afspraak gemaakt voor modem ophalen telefonisch, en op de opzeggingsbrief stond dat ook bevestigd.

Opzeggen ging dus een stuk makkelijker dan aanmelden ;)

Eindfactuur kreeg ik (uiteraard) niet, alleen maar herinneringen. Brief gestuurd met kopie opzegging en herhaling voor eindfactuur -> Not...
Toen kreeg ik een brief dat ze een deurwaarder gingen inschakelen. Prima, doe maar... Weer brief gestuurd, en toen ineens wel een eindfactuur....

En die heb ik inmiddels betaald, klopte (bijna). Alleen herinneringskosten betaal ik natuurlijk niet, kan ik t helpen dat hun er 2 maand over doen om die factuur te sturen..

Anyway: echt moeilijk is t niet, gewoon aangetekend en ff je papierzooi bewaren. En als t verkeerd loopt een briefje, en daarna deurwaarder afwachten. Maar ik denk dat t nieteens zover komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar zitten er zoal allemaal Chello winkels? Ik woon dus in Dordrecht, maar Rotterdam is ook wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm ff 1 tip: verreken de borgsom van je kabelmodem met je laatste faktuur, anders duurt het eeuwen voordat je je borg terugkrijgt.
Pagina: 1