Toon posts:

Worldcraft 3.4 vraag...!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met een map voor counter-strike om tegen een vriend over internet te spelen. Het maken van een map gaat een beetje maar ik stuit op een paar probleempjes die in ook niet met de tutorial krijg opgelost..! (ze zullen wel niet zo moeilijk zijn BTW).

1. vraag: Bij het maken van een kamer zoals hieronder zit ik steeds te klooien met de textures. Als ergens een rooster geplaats moet worden staat hij er half op, en hoe ik hem ook wend of keer hij blijft verkeerd staan. Dit geld ook voor muren...!
Het houtwerk onderaan de muur krijg ik niet precies gelijk aan de grond.

Afbeeldingslocatie: http://photos.msn.nl/imageserver/image.aspx?Image=HcZNnT9kkUic9JO72diFjqGXb8oVHFVJ1LPRD9ONOFRsi*zKTO9EKnr*gj8nQk5RnucpQT07VjfYxd7Ral88ZFJzBfk2KevjwiCdJk14XstQWmOkAszWQonqPBojrtl4*!0*rxaEaI0$

2. vraag: Ik heb overal in de tutorials gekeken maar kwam er niet wijs uit, ik wil namelijk het level dat ik aan het maken ben donker hebben nu moet dat met light_environment, alleen dat met brightness snap ik niet helemaal.

3.vraag en laatste: Ik er ook een beperkte hoogte in een level of anders een beperkt aantal AAATRIGGER textures want krijg steeds een foutmelding bij hoge gebouwen.

Het zullen wel echte amateur vragen zijn maar ik kon ze niet echt in de tutorials vinden en ik wil graag verder gaan met die map...! Als Vast Bedankt.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SA -> SPV

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ahha, jeh sorry internet was langzaam dus ik was niet onderaan de page gaan kijken...! Maar heeft er iemand de oplossing van deze vragen...!