Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Stofzuiger case

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer heeft mijn case gemod, en vond toch echt dat ik hier moest posten, omdat hij dreeg dat hij het anders zou doen is ie dus hier :)
Ik heb een tijdje geleden mijn case bij alternate gekocht, hier plaatje
Afbeeldingslocatie: http://www5.alternate.nl/prodpic/200x200/t/tqxh80.jpg

Het volgende is er mee gedaan, er is een window in gezet, nadat er een motief aan de zijkant was uitgedremeld, het window bestaat uit acryl wat iets van 10 euro per halve vierkante meter kost. ik heb er uv reactive rounded ide cables in gezet (dit heb ik dan wel zelf gedaan :9 ) en mijn cables gemeshed. verder heb ik er 2 ccfl's in gezet. mijn broer heeft het window uitgedremeld. Ook heeft hij de 4 blowholes er in gemaakt. (er zitten nog 2 fans in, maar die zie je niet) verder zit er nog een rheobus in, 6 kanaals, want ik wil ook wel eens rust. ik heb de sensor van mijn tv kaart voor in de floppy drive gezet. omdat ik niet zon plakker + snoer op mijn case zelf wilde, en dit werkt perfect.

Hier dan nog wat screenies:
Dit is dus de bovenkant, waar er 2 thermaltake smart case fan 2 in gezet zijn, naast elkaar.

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/dennis/bovenkant.jpg

Dit is de voorkant, op zich niet echt veel aan gemod, niet zichtbaar iig.

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/dennis/front.jpg

Dit is de zijkant, met het window en de blowholes.

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/dennis/zijkant.jpg

Nog een close upje van het window, met boven en onder het window de uv ccfl's.

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/dennis/window.jpg

en dan nog een totaal overzicht.

Afbeeldingslocatie: http://www.redxrad.nl/GoT/dennis/total.jpg

Ik heb voor de naam stofzuiger case gekozen omdat er dus 6 thermaltake smart case fan 2 in zitten, en die zorgen voor best een hoop herrie als ik ze allemaal opendraai ( _/-\o_ rheobus)

En dit zit er in dit bakkie
Epox 8rda+
AMD xp 2400+
512 Kingston DDR
Hercules Prophet 9700
Maxtor 120 GB 8 mb Cache hdd
En dan nog een geluidskaart, tv kaart en wat ander zooi.

[ Voor 1% gewijzigd door AcouSE op 23-04-2003 07:58 . Reden: [IMG=600] tags toegepast zodat de plaatjes de opmaak niet vernielen ]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
jo dennis, dan toch gepost? werd wel een x tijd :9 . we moeten toch es goeie digicam aan gaan schaffe, want deze pics zien er weer niet uit :P rotwebcam.
en misschien is het wel handig wat temperaturen te posten :) zodat mensen weten of die smart case fan ook werken (tuuurlijk doen ze dat :P )

Edit: en die zwarte fan op de achtergrond bij je pics... die blies toch lekker stoom af bij je case })

[ Voor 31% gewijzigd door Henk op 22-04-2003 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
De Tempratuur van mn Videokaart zit tussen 25 en 35 graden (hangt van et weer af de belasting van de kaart en hoe hard mn Fans staan)

De Tempratuur in mn case zelf is meestal zoow tussen 20 en 25 graden

En mn processor is altijd rond de 30 a 35 graden

Mazz _/-\o_

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 23:06

Paulus0013

pom pom

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 16:43:
De Tempratuur van mn Videokaart zit tussen 25 en 25 graden

Mazz _/-\o_
uhmmm?? :X

Verwijderd

hoort dat LCD schermpje bij je baybus of niet? Zo ja wat staat erop?

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
zo warm is het bij mij ook met mijn athlonXP 2200+, en ik heb maar 1 casefan... ;)

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 16:23
wel brakke plaatjes.. :/

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• Henk
LOL, dennis, lees de faq eens, geen greetz aan het einde van je posts :) tis een forum geen brief ;)

vergeef het hem, hijs nieuw :Y)
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 16:47:
Jupz, dat hoort erbij, het geeft temperaturen van 2 sensors weer en de toeren van je fans die je op de eerste 2 kanalen hebt aangesloten. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 16:47:
TPM van 2 fans en de tempratuur van 2 sensors waarvan de ene gewoon ergens hangt en de andere in mn videokaart zit

edit: RedXraD was me voor :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 16:57 ]

• madwoody
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 10:15

madwoody

Connection reset by ME

Nice!

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

Verwijderd

Mooi mod RedXraD! Dennis1611 heb je ook waterkoeling op je videokaart en chipset? Of komt dat niet...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 17:24:
Mooi mod RedXraD! Dennis1611 heb je ook waterkoeling op je videokaart en chipset? Of komt dat niet...
Tis er nog niet maar dat zal heus nog wel komen maar echt warm is mn case nu toch al nie meer :9

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

ben ik het nou of heb ik dit window al eens voorbij zien komen :?

Die vorm komt me heel erg bekend voor.

Verder een leuke mod :Y)

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Odin schreef op 22 April 2003 @ 18:02:

een vaak voorkomende low-class case met een window die of er standaard in zit (zou het niet weten) of die iedereen er hetzelfde uithaalt

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
leuke case :) misschien nog een keertje een paintjob om em nog mooier te maken ?

Verwijderd

Topicstarter
Odin schreef op 22 April 2003 @ 18:02:

t zou best kunne dat je dit window al eens eerder hebt gezien ik niet maar dat maakt niet uit het is zelfgemaakt en niet een of ander pre modded window :*)

• DUX
  • Laatst online: 28-11 23:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Odin schreef op 22 april 2003 @ 18:02:
Neej, ik ken hem ook. Staat me bij dat hij drie plaatjes had gemaakt in Paint ofzo, waarbij hij aan publiek vroeg welke variant hij zou nemen. OF er is een rush geweest op die kast en nou heeft iedereen inderdaad dezelfde kast met dezelfde window :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Henk
DUX. schreef op 22 April 2003 @ 18:20:
[...]

Neej, ik ken hem ook. Staat me bij dat hij drie plaatjes had gemaakt in Paint ofzo, waarbij hij aan publiek vroeg welke variant hij zou nemen. OF er is een rush geweest op die kast en nou heeft iedereen inderdaad dezelfde kast met dezelfde window :)
haha, geen van beiden eigenlijk, me broer moest een pc, en wilde liever geld aan de inhoud uitbesteden als aan een lian li case. we zijn gewoon naar de alternate gegaan, hebben daar een case uit gezocht die niet te veel geld kostte en daar later een window en casefans in gebouwd, en die ruit ziet er zo uit omdat er waarsch. meer cases zijn met zon zelfde zijplaat, en die mensen hebben ook dat vormpje uitgedremeld. en deze windows zijn er volgens mij idd ook premod, kgeloof dak er laatst een op een lan had gezien, maar 1 ding is zeker :P dit window is gewoon gedremeld en vastgemaakt met dubbelzijdig tape. :P

edit: als je goed naar het bovenste plaatje kijkt ZIE je ook nog es dat het dus GEEN premodded betreft... maar een kast met een patroon in de zijkant, wat ik er dus uitgedremeld heb, danku :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door Henk op 22-04-2003 18:49 ]

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Wel strakke vorm, niet bijster orgineel, maar dat is al gezegd in deze topic.. :) Ik moet zelf eens hard gaan denken aan een mooie vorm om uit te dremelen in mijn zijkant ... Heb al een paar ideeëtjes maar die ga ik natuurlijk nog niet verklappen ;) !

• Henk
Vold schreef op 22 April 2003 @ 18:50:
Wel strakke vorm, niet bijster orgineel, maar dat is al gezegd in deze topic.. :) Ik moet zelf eens hard gaan denken aan een mooie vorm om uit te dremelen in mijn zijkant ... Heb al een paar ideeëtjes maar die ga ik natuurlijk nog niet verklappen ;) !
Hulp nodig? ;)

Verwijderd

Stofzuiger? Ik dacht een case voor mn kiezen te krijgen zoals TDL die ooit een keer gemaakt heeft. Een letterlijke Stofzuigercase.

• Henk
Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 19:30:
Stofzuiger? Ik dacht een case voor mn kiezen te krijgen zoals TDL die ooit een keer gemaakt heeft. Een letterlijke Stofzuigercase.
Hahaha, hadden we ook nog kunnen doen, bij ons is er laatst een stofzuiger overleden :9

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

RedXraD schreef op 22 april 2003 @ 18:31:
[...]

haha, geen van beiden eigenlijk, me broer moest een pc, en wilde liever geld aan de inhoud uitbesteden als aan een lian li case. we zijn gewoon naar de alternate gegaan, hebben daar een case uit gezocht die niet te veel geld kostte en daar later een window en casefans in gebouwd, en die ruit ziet er zo uit omdat er waarsch. meer cases zijn met zon zelfde zijplaat, en die mensen hebben ook dat vormpje uitgedremeld. en deze windows zijn er volgens mij idd ook premod, kgeloof dak er laatst een op een lan had gezien, maar 1 ding is zeker :P dit window is gewoon gedremeld en vastgemaakt met dubbelzijdig tape. :P

edit: als je goed naar het bovenste plaatje kijkt ZIE je ook nog es dat het dus GEEN premodded betreft... maar een kast met een patroon in de zijkant, wat ik er dus uitgedremeld heb, danku :Y)
Ik geloof best dat je hem zelf hebt gedremeld en gemaakt, maar ik herinner me dat iemand dus vroeg hoe hij die vorm uit diezelfde case moest halen en met welk gereedschap, das alles. :)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

en dan noem je dit al een stofzuiger? je hebt maar 6 fans man B)
ik had gehoopt op een echte stofzuiger mod net als... tdl?

[ Voor 36% gewijzigd door Oxi op 22-04-2003 20:20 ]

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Henk
Oxigun schreef op 22 April 2003 @ 20:19:
en dan noem je dit al een stofzuiger? je hebt maar 6 fans man B)
ik had gehoopt op een echte stofzuiger mod net als... tdl?
haha, jah, maar onze ouwe stofzuiger was over de huizen, en toen me broertjes hem volledig gemold hadden had ik er nix meer aan. en 6 fans is wel wat weinig ja... ik heb er sowieso 8 x 80 mm in me case hangen en 2 x in me voeding, dan nog NB koeling ed... en watercooling, dus het kan 'stofzuigeriger'. O-)

Verwijderd

Topicstarter
Odin schreef op 22 april 2003 @ 20:13:
[...]

Ik geloof best dat je hem zelf hebt gedremeld en gemaakt, maar ik herinner me dat iemand dus vroeg hoe hij die vorm uit diezelfde case moest halen en met welk gereedschap, das alles. :)
Het gaat mij idd meer om de inhoud van een case dan het uiterlijk das alleen maar leuk meegenomen en tis wel leuk hoor, en ik heb em idd ook al gezien (met paint bewerkt voorstel, maar wel zonder al die fans:P)
maar als je ziet dat je voor 300 euro een pc kan hebben dan heb ik dus 1000 euro over om een case te modden nou dan zal ik best de mooiste hebben die er hier zal zijn denk ik :P maar wie weet wat er nog gaat komen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 23:00 ]

• Henk
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 22:58:
[...]

Het gaat mij idd meer om de inhoud van een case dan het uiterlijk das alleen maar leuk meegenomen en tis wel leuk hoor, en ik heb em idd ook al gezien (met paint bewerkt voorstel, maar wel zonder al die fans:P)
maar als je ziet dat je voor 300 euro een pc kan hebben dan heb ik dus 1000 euro over om een case te modden nou dan zal ik best de mooiste hebben die er hier zal zijn denk ik :P maar wie weet wat er nog gaat komen :+
hehe, dennis beetje aangebrand? }) volgens mij zei die uitleg genoeg hoor. maarre, lees eerst ff de Faq van de CME en van GoT zelf, daar staat ook in dat je negatieve reacties kan krijgen. btw, dat ding van jou binnekort ook maar ff een kleurtje geven ;) nofi :)

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Is deze post niet een beetje overdone? Leuk modden, dat geef ik toe... Maar iedereen doet het tegenwoordig! En dit modje hier is echt stan-daard :X 8)7

Verwijderd

Toen ik de titel van dit topic zag dacht ik even dat je een epia in een stofzuiger had gemod ofzo... Maar helaas... Misschien nog wel een leuk origineel idee voor een volgende mod ofzo :D

Afbeeldingslocatie: http://diwww.epfl.ch/lami/robots/K-family/Koala_aspi.gif

Met een beetje extra hardware en programmeerwerk hoef je nooit meer zelf te stofzuigen :D

Verwijderd

Heb jij dit gemaakt ofzo?
Werkt dit ding ook echt of rijd het maar 2meter

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Die finne boven op zijn mooi !

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Verwijderd

Topicstarter
GsJosh schreef op 22 April 2003 @ 23:36:
Is deze post niet een beetje overdone? Leuk modden, dat geef ik toe... Maar iedereen doet het tegenwoordig! En dit modje hier is echt stan-daard :X 8)7
Lees Stukje wat boven de jouwe staat en wie weet wat er nog komt je ziet et wel _/-\o_

• DUX
  • Laatst online: 28-11 23:47

DUX

blijft ook nu voor Oranje

RedXraD schreef op 22 April 2003 @ 18:31:als je goed naar het bovenste plaatje kijkt ZIE je ook nog es dat het dus GEEN premodded betreft... maar een kast met een patroon in de zijkant, wat ik er dus uitgedremeld heb, danku :Y)
Oh maar ik twijfel er niet aan dat je dit zelf gemaakt hebt, maar ik bedoelde dat iedereen dan een ruitje met dezelfde vorm erin zou zetten.

@Odin: Wie was dan die andere knaap? Ben ik nou toch wel benieuwd naar dan (heb even gezocht maar ik kan hem niet vinden).

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Hmmm ... ik dacht ook aan "mijn" casemod :P

Even voor de mensen die hem niet kennen ...

Afbeeldingslocatie: http://www.sandernooy.nl/Keesmods/DSC01198.jpg

Sjek hier voor meer pix

http://www.sandernooy.nl/Keesmods/

En ik ben beroemd ... woei :)

(Kon het niet laten)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• The Conman
  • Laatst online: 15-11 15:23
Aan de naam stofzuiger dacht ik in eerste instantie aan een kast met alleen maar inhaust fans, die veel stof naar binnen zuigt :) Resultaat: je kast is een stofzuigerzakje

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
The Conman schreef op 23 April 2003 @ 15:36:
Aan de naam stofzuiger dacht ik in eerste instantie aan een kast met alleen maar inhaust fans, die veel stof naar binnen zuigt :) Resultaat: je kast is een stofzuigerzakje
Hehehe, intake bedoel je ;)
exhaust en intake

Rookworst zonder R is ook worst.

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:51

Greyfox

MSX rulez

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 16:35:
Mijn broer heeft mijn case gemod, en vond toch echt dat ik hier moest posten, omdat hij dreeg dat hij het anders zou doen is ie dus hier :)
Dreeg :?

Stofzuiger :?

MSX 2 rulez more

Verwijderd

The Conman schreef op 23 April 2003 @ 15:36:
Ik dacht meer aan een computer in de behuizing van een stofzuiger gemod :X

• Henk
Dreeg is verleden tijd 1e persoonsvorm van dreigen
Stofzuiger omdat hij dus 6 fans heb

En die stofzuiger mod kon niet meer omdat onze stofzuiger al gesloopt was, letterlijk, helemaal. en om dan toch nog een beetje het gevoel te krijgen :9

Verwijderd

noem je dit stofzuigen? wel leuk gedaan verder hoor

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 18:42:
noem je dit stofzuigen? wel leuk gedaan verder hoor
THNX nog wat mensen die mn case leuk vinden tenminste :'( :+

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Persoonlijk snap ik totaal niet wat je met zo tering veel fans moet. Nooit begrepen. Ik heb een XP2400 ook, wel een simpelere videokaart, en ik draai op 2 fans: eentje van m'n CPU koeler, en 1tje van m'n voeding.

En normaal hoor je dat ding helemaal niet, en is ie toch heerlijk koel. Tis nou alleen dat ie soms gaat resoneren, en dát is een teringgeluid...

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

zal ik eens een handige tip geven wat weet wat geluid weghaalt.. haal van je cpu fan het TT kapje eraf. dit scheelde bij mijn pa ook heel wat!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Looki schreef op 24 April 2003 @ 00:01:
zal ik eens een handige tip geven wat weet wat geluid weghaalt.. haal van je cpu fan het TT kapje eraf. dit scheelde bij mijn pa ook heel wat!
Wtf is TT?

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 20:23

WarPuppy

Electronic Technology

Thermal Take, hij bedoeld die fingerguards van die casefans...

Verwijderd

Topicstarter
sebastius schreef op 23 april 2003 @ 23:38:
Persoonlijk snap ik totaal niet wat je met zo tering veel fans moet. Nooit begrepen. Ik heb een XP2400 ook, wel een simpelere videokaart, en ik draai op 2 fans: eentje van m'n CPU koeler, en 1tje van m'n voeding.

En normaal hoor je dat ding helemaal niet, en is ie toch heerlijk koel. Tis nou alleen dat ie soms gaat resoneren, en dát is een teringgeluid...
Zou jij me dan mischien ook de temp van je videokaart kunnen geven en van je processor ondanks het feit dat IK et lagge vind is het dus ook nog eens nuttig en hou het anders op een apparte case mod :D

• Henk
Looki schreef op 24 April 2003 @ 00:01:
Haha, bedankt voor de tip, maar ik heb al een paar x met mijn handen in die fans gezeten, en dan ligt dus echt je vel dr af :| dus ik hou mooi die fangrilles erop, want anders wordt het alleen maar erger. al ga ik het toch een x proberen :+

Verwijderd

Ik vin het opzich de orginele kast ook wel mooi(heb ik zelf ook) maar ik kan hem niet modden oomdat de garantie er afd gaat.... maar erg mooie mod alleen een paar dingen schee

• Henk
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 10:59:
Ik vin het opzich de orginele kast ook wel mooi(heb ik zelf ook) maar ik kan hem niet modden oomdat de garantie er afd gaat.... maar erg mooie mod alleen een paar dingen schee
Je moet het nooit laten voor de garantie, doe ik ook nie, enne, scheef? wat dan? op de cam-pics na is alles recht hoor :9
Pagina: 1