Mijn broer heeft mijn case gemod, en vond toch echt dat ik hier moest posten, omdat hij dreeg dat hij het anders zou doen is ie dus hier 
Ik heb een tijdje geleden mijn case bij alternate gekocht, hier plaatje

Het volgende is er mee gedaan, er is een window in gezet, nadat er een motief aan de zijkant was uitgedremeld, het window bestaat uit acryl wat iets van 10 euro per halve vierkante meter kost. ik heb er uv reactive rounded ide cables in gezet (dit heb ik dan wel zelf gedaan
) en mijn cables gemeshed. verder heb ik er 2 ccfl's in gezet. mijn broer heeft het window uitgedremeld. Ook heeft hij de 4 blowholes er in gemaakt. (er zitten nog 2 fans in, maar die zie je niet) verder zit er nog een rheobus in, 6 kanaals, want ik wil ook wel eens rust. ik heb de sensor van mijn tv kaart voor in de floppy drive gezet. omdat ik niet zon plakker + snoer op mijn case zelf wilde, en dit werkt perfect.
Hier dan nog wat screenies:
Dit is dus de bovenkant, waar er 2 thermaltake smart case fan 2 in gezet zijn, naast elkaar.

Dit is de voorkant, op zich niet echt veel aan gemod, niet zichtbaar iig.

Dit is de zijkant, met het window en de blowholes.

Nog een close upje van het window, met boven en onder het window de uv ccfl's.

en dan nog een totaal overzicht.

Ik heb voor de naam stofzuiger case gekozen omdat er dus 6 thermaltake smart case fan 2 in zitten, en die zorgen voor best een hoop herrie als ik ze allemaal opendraai (
rheobus)
En dit zit er in dit bakkie
Epox 8rda+
AMD xp 2400+
512 Kingston DDR
Hercules Prophet 9700
Maxtor 120 GB 8 mb Cache hdd
En dan nog een geluidskaart, tv kaart en wat ander zooi.
Ik heb een tijdje geleden mijn case bij alternate gekocht, hier plaatje

Het volgende is er mee gedaan, er is een window in gezet, nadat er een motief aan de zijkant was uitgedremeld, het window bestaat uit acryl wat iets van 10 euro per halve vierkante meter kost. ik heb er uv reactive rounded ide cables in gezet (dit heb ik dan wel zelf gedaan
Hier dan nog wat screenies:
Dit is dus de bovenkant, waar er 2 thermaltake smart case fan 2 in gezet zijn, naast elkaar.

Dit is de voorkant, op zich niet echt veel aan gemod, niet zichtbaar iig.

Dit is de zijkant, met het window en de blowholes.

Nog een close upje van het window, met boven en onder het window de uv ccfl's.

en dan nog een totaal overzicht.

Ik heb voor de naam stofzuiger case gekozen omdat er dus 6 thermaltake smart case fan 2 in zitten, en die zorgen voor best een hoop herrie als ik ze allemaal opendraai (
En dit zit er in dit bakkie
Epox 8rda+
AMD xp 2400+
512 Kingston DDR
Hercules Prophet 9700
Maxtor 120 GB 8 mb Cache hdd
En dan nog een geluidskaart, tv kaart en wat ander zooi.
[ Voor 1% gewijzigd door AcouSE op 23-04-2003 07:58 . Reden: [IMG=600] tags toegepast zodat de plaatjes de opmaak niet vernielen ]