[ADSL]duurt dit echt zo lang?

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 12:12
Dit Kreeg ik te horen bij mijn aanvraag voor ADSL bij xs4all...

KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed.

Duurt dat echt zo lang 3 weken? Of gaat dat sneller? Ik heb weinig zin om drie weken te zitten wachten namelijk... 8)7

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

3 tot 5 weken kan het duren :P

MITS alles in 1 keer goed gaat :)

[ Voor 39% gewijzigd door ShadowBumble op 22-04-2003 16:32 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
het staat er niet voor niets, dus ja het duurt 3 weken...... (slotje)

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 14:22

raas

kies je keuze

hier duurde het ook ongeveer 3 weken. veel succes met wachten ;)

An eternity is very, very long, especially towards the end.

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Zo, das nog kort, toen het bij mij kon duurde het 3 maandan voordat ik voor de eerste keer in kon bellen met mijn ADSL.

[ Voor 12% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 16:33 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 23:15

Klippy

Still Game

Als ze nu pas geen beginnen is 3 weken vrij snel.

Maar dan is jou centrale klaar he, voordat dat modempje bij jou staat te downloaden ben je ook nog snel 2 weken verder.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

Ik vroeg 't aan en ik had het 9 dagen later. Zal echt geen 3 weken duren. :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

bij mij duurde het 11 dagen!! :D
:'( :'( @ Jep
cardinal808 schreef op 22 april 2003 @ 16:32:
:/

[ Voor 93% gewijzigd door Glashelder op 22-04-2003 16:36 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
jep schreef op 22 april 2003 @ 16:33:
Ik vroeg 't aan en ik had het 9 dagen later. Zal echt geen 3 weken duren. :)
Hmmm misschien doordat jij van de nieuwe generatie ben. Toen ik ADSL kreeg moest je nog inloggen op start.mxstream.nl voordat je data kreeg. Nu kan je direct inbellen met data.

Dan heeft KPN wel trouwens zijn beloftes waar gemaakt de snelheid te verhogen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Novah op 22-04-2003 16:37 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
3 weken mist alles in 1x goed gaat idd, dat was bij dus niet het geval en ik heb er een dik half jaar op moeten wachten eigenlijk mag je dus nog niet klagen :)

• jep
  • Laatst online: 17-05 22:43

jep

code:
1
2
3
4
5
6
30-01-2003 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe. 
30-01-2003 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
U ontvangt binnenkort per post het installatiepakket. 
23-01-2003 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed. 
21-01-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging. 
21-01-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een FAST ADSL-abonnement ingediend.

Op die 30e kwam het modem dus ook, en werkte alles :). Dan weet je wat er nog komen gaat he ;)

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06:53

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

* Freee!! wacht al wat langer :( . Binnenkort maar eens navragen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Meestal duurt het iets van 3 tot 4 weken, de KPN moet het een en ander afronden en dan moet je provider nog een ip adres aan je NRP koppelen enzo. Kan soms lang duren.... heb veel gevallen gehoord waarbij het ietsjes langer duurde... 6 maand. Maar als je langer dan 3 weken wacht bel dan ff met je provider, zij kunnen de status van je order bekijken.

• Hans.Solo
  • Laatst online: 18-05 11:19

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Novah schreef op 22 april 2003 @ 16:36:
[...]
Hmmm misschien doordat jij van de nieuwe generatie ben. Toen ik ADSL kreeg moest je nog inloggen op start.mxstream.nl voordat je data kreeg. Nu kan je direct inbellen met data.

Dan heeft KPN wel trouwens zijn beloftes waar gemaakt de snelheid te verhogen :)
Bij mij ook 9 dagen ja.

Ging sneller dan ik had verwacht..

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

't Lijkt er inderdaad op dat ze het nu stukken sneller doen. Toen ik in 2001 m'n ADSL aanvroeg, duurde het van 16/10 tot 13/11 om het zaakje technisch gereed te maken. Het hele verhaal (van aanvraag tot oplevering) duurde bij mij overigens verder ook wel een beetje lang: 10 maanden. :|

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 23:49

fcs

kan idd 3 weken of meer duren. Je moet niet vergeten dat er 2de partijen mee gaan bemoeien, oa kpn.

Alles, maar dan ook alles wat er aan verkeer over het internet gaat, moet via de wijkcentrales/mdf gaan van kpn (ze hebben immers monopolie...).

Dat kan voor die 3 weken zorgen of meer.

En monteurs voor de wijkcentrales inplannen, tja, uit eigen ervaring (kpn) weet ik dat ze niet snel zijn.....

Verwijderd

Mijn aansluiting zou vandaag technisch gereed worden gemaakt (2003-04-22), maar ik zie nog nix op de site XS4ALL.

• 911GT2
cardinal808 schreef op 22 april 2003 @ 16:32:
Zeg dan niks! :r

Wat heb ik een hekel aan dit soort reacties zeg; ik vraag toch of er mensen zijn bij wie het langer/ korter duurde, dat dat er stond kon ik zelf ook wel lezen...

• 911GT2
jep schreef op 22 April 2003 @ 16:41:
code:
1
2
3
4
5
6
30-01-2003 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe. 
30-01-2003 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
23-01-2003 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed. 
21-01-2003 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging. 
21-01-2003 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een FAST ADSL-abonnement ingediend.

Op die 30e kwam het modem dus ook, en werkte alles :). Dan weet je wat er nog komen gaat he ;)
Kijk daar heb ik wat aan, _/-\o_ ik hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan, effe duimpies gekruisd houden dan maar...

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
911GT2 schreef op 22 April 2003 @ 17:18:
[...]

Zeg dan niks! :r

Wat heb ik een hekel aan dit soort reacties zeg; ik vraag toch of er mensen zijn bij wie het langer/ korter duurde, dat dat er stond kon ik zelf ook wel lezen...
Hij heeft wel gelijk...
Het staat er niet voor niets... En 3 weken is toch niet zo lang? :z

En wat wil je ertegen doen? Dan zeggen: "Dan neeujm ik wel geeujn adsl!!!111" ?

Oftewel: je schiet niets op met dit topic. Duurt het 3 weken?
Zo nee, heb je mazzel
zo ja, heb je pech... Zo simpel is het.
911GT2 schreef op 22 April 2003 @ 17:19:
[...]

Kijk daar heb ik wat aan, _/-\o_ ik hoop dat het bij mij ook zo snel zal gaan, effe duimpies gekruisd houden dan maar...
Thx voor het quoten van een toch al layout verneukende reply _/-\o_ :{

edit 2:
Ik zal verder wijselijk mijn mond houden.
Dan ben jij blij, en denk je niet dat ik alleen maar posts aan het scoren ben. (waarom denk je dat ik 2 keer de edit knop gebruik? Echt niet omdat ik posts wil scoren hoor ;))

[ Voor 35% gewijzigd door Plague op 22-04-2003 17:47 ]

Verwijderd

Ik had het ook redelijk snel binnen. Ik heb zo'n 2 weken gewacht en ik kon meteen inbellen toen ik de modemrouter had gekregen. Mijn abbonement was nog niet eens ingegaan, maar ik kon toch gewoon internetten. (Gratis welteverstaan) Dat is pas service. :D :Y)

• 911GT2
Plague schreef op 22 April 2003 @ 17:22:
[...]

Hij heeft wel gelijk...
Het staat er niet voor niets... En 3 weken is toch niet zo lang? :z

En wat wil je ertegen doen? Dan zeggen: "Dan neeujm ik wel geeujn adsl!!!111" ?

Oftewel: je schiet niets op met dit topic. Duurt het 3 weken?
Zo nee, heb je mazzel
zo ja, heb je pech... Zo simpel is het.
[...]

Thx voor het quoten van een toch al layout verneukende reply _/-\o_ :{
Ik neem het terug na je reactie!

-ontopic- het komt dus regelmatig voor dat het korter is dan 3 weken... da's goed nieuws :*)

[ Voor 43% gewijzigd door 911GT2 op 22-04-2003 19:56 . Reden: edit ]

Verwijderd

Tegenwoordig is het zo dat de nieuwe aansluitingen binnen 5 WERKdagen opgeleverd kunnen worden, verhuizingen en remigratie's ed is weer een ander verhaal. De processen zijn aangescherp, maar er kan altijd een foutje insluipen natuurlijk..

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 11:09
Bij mij duurde het 3 weken. op de 22e had ik alles binnen en werkte het.

code:
1
2
3
4
5
6
7
05-04-2002 Opgeleverd De dienst is door KPN Telecom en XS4ALL aan u opgeleverd. 
22-03-2002 Technisch gereed Uw telefoonaansluiting en XS4ALL-abonnement zijn technisch geschikt gemaakt voor ADSL. De gegevens van uw ADSL-abonnement stuurt XS4ALL u per brief toe. 
22-03-2002 KPN Telecom technisch gereed KPN Telecom heeft uw telefoonlijn geschikt gemaakt voor ADSL. XS4ALL maakt uw abonnement nu geschikt voor gebruik van ADSL.
12-03-2002 Bevestigd KPN Telecom heeft bevestigd dat levering op uw locatie technisch mogelijk is. De werkzaamheden nodig om uw telefoonaansluiting geschikt te maken voor ADSL Connected By KPN Telecom zijn gestart. Gemiddeld is een aansluiting 3 weken na het bereiken van deze status technisch gereed. 
07-03-2002 Verzonden XS4ALL heeft uw aanvraag voor ADSL doorgestuurd naar KPN Telecom. U ontvangt van XS4ALL een brief ter bevestiging. 
07-03-2002 Ingediend U hebt via de website een aanvraag voor een Basic ADSL-abonnement ingediend.

(Mijn iRacing Profiel)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-04 15:52

RoRoo

Certified Prutser

bij mij binnen 2 weken..

je kan mazzel hebben dat het op dat moment rustig is maar ga maar uit van het ergste. Kan het nl. alleen maar meevallen ;)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23-04 15:52

RoRoo

Certified Prutser

edit:
dubbelpost |:(

[ Voor 91% gewijzigd door RoRoo op 22-04-2003 18:22 ]

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-05 20:53

Tux

Ik kreeg hem geloof ik op de dag precies na drie weken :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Pagina: 1