heb de search al nagekeken maar daar stond de oplossing jammer genoeg niet bij.
heb sysprep gehaald van de windows XP professional versie.
je hebt 2 versies van sysprep voor XP.
de sp1 versie en de versie van XP zonder SP1.
heb dusde sp1 versie en heb sp1 geinstalleerd op de computer.
dan hiervan een image laten draaien.
zie dat sysprep werkt voor hij herstart in dos om een image te nemen.
het probleem is dus als ik die image terugzet op een client dat deze niet verder opstart.
normaal zou ik een wizardje of zo moeten krijgen waar ik een nieuwe computernaam en werkgroup kan invullen. hij zou op zijn minst de driverdatabase moeten vernieuwen op de clientcomputer maar niets van dat alles.
je start hem op en hij blijft steken, ik zie een cursortje in de linker boven hoek dat blijft knipperen.
weet iemand wat ik verkeerd doe?
PS heb ook al bij symantec en bij microsoft gekeken maar geraak er niet wijs uit.
het is ghost ce 7.5
heb sysprep gehaald van de windows XP professional versie.
je hebt 2 versies van sysprep voor XP.
de sp1 versie en de versie van XP zonder SP1.
heb dusde sp1 versie en heb sp1 geinstalleerd op de computer.
dan hiervan een image laten draaien.
zie dat sysprep werkt voor hij herstart in dos om een image te nemen.
het probleem is dus als ik die image terugzet op een client dat deze niet verder opstart.
normaal zou ik een wizardje of zo moeten krijgen waar ik een nieuwe computernaam en werkgroup kan invullen. hij zou op zijn minst de driverdatabase moeten vernieuwen op de clientcomputer maar niets van dat alles.
je start hem op en hij blijft steken, ik zie een cursortje in de linker boven hoek dat blijft knipperen.
weet iemand wat ik verkeerd doe?
PS heb ook al bij symantec en bij microsoft gekeken maar geraak er niet wijs uit.
het is ghost ce 7.5
[ Voor 7% gewijzigd door dread op 22-04-2003 15:59 . Reden: ghostversie ]
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.