Toon posts:

[XPHOME] Startbalk verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,
ik heb op dit moment een probleem met XP Home. Op de een of andere manier is er sinds twee maanden geen startbalk meer op het scherm. Van alles geprobeerd, maar ik kan 'm niet terugkrijgen. Ik heb algescand met een trojan/virusscanner, maar deze kan niks vinden. Ook de MS KB en het GOT archief hebben geen vergelijkbare gevallen. Iemand ervaring hiermee?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

heb je hem niet gehide?
druk eens op de windows knop ;)

Verwijderd

Staat ie niet aan de zijkant ofzo? En dan minimized?

• dave
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 14:54
helemaal met je muis onderin beeld gaan "staan".. en dan zie je "misschien" een pijltje... zo ja klikken en naar boven slepen..
anders idd de windowsknop een keer indrukken?
mocht je hem nou weer hebben, vink dan bij eigenschappen "taakbalk vergrendelen" aan, en je het dit probleem niet weer!
succes!

[ Voor 9% gewijzigd door dave op 22-04-2003 15:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope, werkt allemaal niet. Toetsenbord heeft geen windowsknop en CTRL-ESC (wat meen ik de shortcut voor windows-knop-lozen is) werkt ook niet. Ook vreemd: configuratiescherm voor startknop doet het óók niet.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 15:51:
nope, werkt allemaal niet. Toetsenbord heeft geen windowsknop en CTRL-ESC (wat meen ik de shortcut voor windows-knop-lozen is) werkt ook niet. Ook vreemd: configuratiescherm voor startknop doet het óók niet.
ehm staat explorer.exe wel ingesteld als default shell?

• dave
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 14:54
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 15:51:
CTRL-ESC (wat meen ik de shortcut voor windows-knop-lozen is) werkt ook niet. Ook vreemd: configuratiescherm voor startknop doet het óók niet.
ctrl-esc is idd de shortcut toets ja..
in het configuratie scherm staat "taakbalk en menu start" dus ook helemaal niet? of die die het niet?

opnieuw installeren is geen optie?

Verwijderd

Topicstarter
explorer.exe staat (volgens mij) gewoon ingesteld als default shell. Hij staat igg in het CTRL-ALT-DEL venster. En dave, het icoon staat er wel, en als ik ALT-TAB doe dan zie ik 'm ook wel, maar hij wil er gewoon niet naartoe. Heel vreemd.
Ik kan eventueel wel opnieuw installeren, maar dat is echt een laatste optie.
Pagina: 1