Yo k heb net fijn coffecup popup blocker (demo) probeeren te verwijderen dit ging wel alleen krijg ik nu in elk popup die ik zie dit :
ik heb de pc all meerdere malen opgestart en het programa opnieuw geinstaleerd en verwijdert...
En ik heb geen idee hoe het heet in taakbeheer...
En ik heb geen idee hoe het heet in taakbeheer...
Ze doen dus eigelijk net hetzelfde als dat ze tegenhouden, fijne programmeurs daar 
edit: heb je niks bij de proxyinstellingen in IE staan, sommige van die progjes werken via een lokale proxy.
edit: heb je niks bij de proxyinstellingen in IE staan, sommige van die progjes werken via een lokale proxy.
[ Voor 40% gewijzigd door The Bad Seed op 22-04-2003 15:06 ]
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
ehhhz volgensmij is dit gewoon iets wat simpel te verwijderen is als ik het sluit in taakbeheer maar nu nog de naam zoeken...
Ik heb ze all een e-mailtje gestuurt maar ik denk dat ze liever hebben dat ik 20 dollar betaal =\
Ik heb ze all een e-mailtje gestuurt maar ik denk dat ze liever hebben dat ik 20 dollar betaal =\
heb je al gezocht naar de naam van dat programma op je computer ? en dan al die bestandjes deleten ?
Je zou Žt es kunnen proberen om te zoeken in je registry naar gebruikte strings, als CoffeeCup bijvoorbeeld. Het komt er gewoon op neer dat die programmeurs idd eikels zijn, dit slaat natuurlijk nergens op, een uninstall moet zijn troep opruimen... Maar ja, dat ben je vast met me eens :-)
Programmers don't die. They GOSUB without RETURN
oplosing :
ga naar software en verwijder coffecup popupblocket NIET automatish maar handmatig dan kan je selecteeren wat je wilt verwijderen,selecteer gewoon telkens alles ; KLAAR =)
alsnog zijn de programeurs wel hufters want bij automatish zou je natuurlijk ook DAT weg willenhalen!!
ga naar software en verwijder coffecup popupblocket NIET automatish maar handmatig dan kan je selecteeren wat je wilt verwijderen,selecteer gewoon telkens alles ; KLAAR =)
alsnog zijn de programeurs wel hufters want bij automatish zou je natuurlijk ook DAT weg willenhalen!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 18:36 . Reden: typo ]
Je zou het eventueel ook nog met Spybot Search & Destroy kunnen proberen. Werkt een stuk beter dan Ad-Aware en herkent ook meer.
Te downloaden op:
Deze site
Te downloaden op:
Deze site
[ Voor 8% gewijzigd door Metalium-220 op 24-04-2003 20:01 ]
Pagina: 1