Toon posts:

Thermaltake GIANT II koelbok voor gf4; waar te koop

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen waar je deze vidoekaart koeler kan kopen:

http://www.thermaltake.com/products/chipset/heatpipe.htm

Ik kan hem zelf nergens vinden, ook niet in de tweakers pricewatch.
Ik kwam alleen af en toe een zelfde idee koeling tegen van Zalman maar die is passief gekoeld;.. ziet er ongeveer hetzelfde uit alleen dan in goud, maar daar zit dus geen ventilator op..

En het klopt dat er op de thermaltake site een link staat waar je kunt vragen waar het product te kopen (land en product invoeren en dan zouden ze met jou contact opnemen) maar dat heb ik gedaan en dat werkt dus niet want ik heb geen reactie van ze gehad
(maar doordat ik het niet vermelde in oude topic werd dat geclosed.. mijn excuses, maar ik hoop dat hij nu dus open kan blijven want thermaltake reageert dus niet)

En ik kan zelf de GIANT II nergens te koop vinden dus als iemand iets weet.. dank.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 14:42 ]

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
Dat ding is net nieuw op de thermaltake site je moet gewoon ff geduld hebben ;)

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
laa maar

[ Voor 120% gewijzigd door SileX op 22-04-2003 14:47 ]

Verwijderd

In nederland komt alles redelijk laat te koop wacht gewoon ff een tijdje, de moderator heeft je topic denk vooral dichtgegooid omdat je dit soort dingen zelf moet uitzoeken ;) neem contact op met een winkel die andere thermaltake spullen verkoopt bijvoorbeeld xxlcases.nl en vraag of hun dat voor je willen uitzoeken ;)

Verwijderd

Gewoon een kwestie van zoeken/shops mailen. Deze koeler moet waarschijnlijk nog arriveren :)

Ahum:
Verwijderd in "Waar Thermaltake GIANT II te koop (gf 4 " Begrijp je het niet?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 15:50 ]

Dit topic is gesloten.