Toon posts:

HD schoonmaken met 1 progje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een progje waarmee je je hele systeem kunt schoonmaken met 1 klikje, dus registry, temp dirs, IE history, cache, cookies, installatie bestanden en ook nog defragmenteren?
Het zou mooi zijn als er ook een soort timer opzat dat ik het progje b.v. elke dag rond 18:00 uur kan laten draaien...

Ik heb nu wel Window Washer, RegCleaner, DiskKeeper en Norton Cleansweep maar het is niet fijn om al die progjes steeds te moeten draaien, het zou erg handig zijn als ik de boel schoon kon houden en defraggen (dat hoeft niet per se) met een prog. Ik verwacht eigenlijk niet dat er zoiets is... een goed idee voor programmeurs die niet weten wat ze moeten coden :P

Geen antwoorden zoals: "gebruik gewoon die progsels die je nu hebt" a.u.b. ;)

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

taakplanner?

Verwijderd

sja norton systemworks kan alles uitvoeren. van antivirus tot cleansweep. hij doet dan alles maar is niet echt geautomatiseerd. hij start automatisch op maar je moet op OK drukken om verder te gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Cleansweep is vrij beperkt, komt niet veel verder dan het legen van je Temp files...
En met de Taakplanner kan je wel die exe's laten opstarten maar daar kom je ook niet verder mee

Verwijderd

Vind System Mechanic (IOLO Systems) wel een aardig progje!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de site van System Mechanic bekeken en het ziet er goed uit!
Straks even proberen, alvast bedankt :)

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-07 11:51
Ik gebruik ook System mechanic, en daar ben ik wel over te spreken

• Dewoudloper
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-03-2025
Diskcleaner

op www.Diskcleaner.com

met 1 druk op de knop alles weg!
te downloaden op de site lekker makkelijk ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dewoudloper op 22-04-2003 15:59 ]

• Dewoudloper
  • Laatst online: 16-03-2025
dit bericht mag verwijderd worden!

[ Voor 89% gewijzigd door Dewoudloper op 22-04-2003 15:59 . Reden: sorry ging weer s verkeerd ]

• Fatamorgana
  • Laatst online: 07-08 04:17

Fatamorgana

Fietsen is gezond.

Ik vind system mechanic ook wel ok, maar soms cleaned hij te veel. Dan gooit ie registry keys weg die nog WEL in gebruik zijn en dan zijn er instellingen van progjes kwijt... Maar dit kan zijn dat dit is bij programma's die ik alleen unzip en niet install???

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:06

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 17:05

raas

kies je keuze

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 14:23:
sja norton systemworks kan alles uitvoeren. van antivirus tot cleansweep. hij doet dan alles maar is niet echt geautomatiseerd. hij start automatisch op maar je moet op OK drukken om verder te gaan.
idd, daar zat ik ook aan te denken. je kan een hoop doen met 1 klik: one button checkup

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Pagina: 1